• MCT79

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Lofot skrev 2011-06-19 09:27:08 följande:
    Det är förståerligt att du kommer noja dig, men ärligt talat så är risken väldigt liten att det ska gå fel den här gången! Du kommer sitta där med magen i vädret om några månader och bara må gott! :D
    I hope!!
    Lofot skrev 2011-06-19 09:27:37 följande:
    I know... me too...Tungan ute
    Man är nog lite störd ändå! Hihi!  Cool  Nu ska jag sätta mig i min hörna och vara lite kreativ! Ha en bra dag! 
    Jahajaaa....
  • MCT79

Glömde skriva.. överst är bim-1 sedan bim-3 och bim-5

Jahajaaa....
  • MCT79
    HjärtatAlicia skrev 2011-06-19 13:02:38 följande:
    Bim-dagen är här.. med ett negativt test :(
    :(((  tusen kramar till dig vännen! Det verkade ju som om något var på gång där ett tag, kanske det inte fäste riktigt?
    Jag har hört att blodförtunnande kan underlätta inplantationen, kanske du kan prova nått sånt nästa cykel om mensen kommer nu?
    Jahajaaa....
  • MCT79
    sugarrush skrev 2011-06-19 13:32:04 följande:
    MCT kör du ngn behandling nu? Blodförtunnande eller kanske proggisar?
    Japp, Trombyl 75mg och Crinone-gel 1 ggr per dag..
    Jahajaaa....
  • MCT79
    sugarrush skrev 2011-06-19 14:32:45 följande:
    Bra att du har extra hjälp! Vad är crinone-gel?
    Det är progesteron, egentligen samma som vaggisarna men läkaren jag var till hade fått för sig att det var ojämn kvalitet på vaggisarna.. de är ju inte ett patenterat läkemedel utan en beredning som görs centralt på apoteken. Jag frågade när jag hämtade ut gelen (för den är dyyyyr) och hon hävdade såklart att det inte var nån skillnad... men jag litar på denna mannen.
    Den är smidigare att ta än vaggisarna också. Man sprutar in en gel som sedan stelnar där inne så man slipper "rinnet" och kladdet vilket är skönt! Nackdelen är att de kommer ut sedan som paraffinklumpar men det kan jag ta...=)
    Jahajaaa....
  • MCT79
    JoWiAn skrev 2011-06-19 15:46:04 följande:
    Vilket streck BIM -1!!!! Hur många dagar efter ÄL är det? Grattis än en gång!
    Det är äl +12 idag... =)
    Jahajaaa....
  • MCT79

neeej... kom lite blod på pappret när jag var på toa nyss.... :´(

Jahajaaa....
  • MCT79

Jag hoppas såååå det är crinonen som orsakar den..

Jahajaaa....
  • MCT79
    Lofot skrev 2011-06-19 18:03:02 följande:
    My Ladies! Det är ett starkare streck nu!!!!!Skrattande Maken såg det också även fast det var svagt, Syns i vissa ljus!
    Jäävlar va jag hoppas!!!
    Told you so! Cool
    Jahajaaa....
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3