• MCT79

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej tjejer,

Tråkigt Havsklippan! Ha en underbart helg och så siktar vi på juni istället!

Jag går lite på lågvarv.. asjobbigt på jobbet nu och det har påverkat mig i min rehab så nu har jag backat till 50%..suger... vill ju mår bra igen... IGÅR! Men men.. känner igen mig lite i det du skriver Lisa... att man bara åker med i livet.

Tog sista Pergo i morse... vet inte när man kan förvänta sig äl?? Mår illa hela tiden och har huvudvärk vilket måste bero på tabletterna..

livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • MCT79
    Amelie85 skrev 2011-06-01 16:02:21 följande:

Jag blöder inget och vi ska förska både i dag och imorgon.. sedan reser jag bort en vecka men så fortsätter vi efter de! Lycka till till er andra!!

Hej! Välkommen hit, trist att läsa om ditt mf! Har du haft flera innan?
    livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • MCT79
    Amelie85 skrev 2011-06-01 16:08:18 följande:

Nej detta var mitt första.

Dock gjorde vi en abort 06.

OKej, jag hoppas av hela mitt hjärta att du slipper flera! :)
  • MCT79
    telgebo skrev 2011-06-01 17:17:41 följande:
    Det är inte sant, jag blöder är skiträdd att det är kört igen. Hur stor sannolikhet är det att det går bra i v.19+2 om man blöder rött färskt blod? Borde man inte få ont i magen eller nåt? Är så rädd just nu.
    Men fy fasen, åk in till gynakuten, det hade jag gjort!! Jag håller tummarna för att liten mår bra!
  • MCT79

Ohh mimmi jag håller tummarna för att de symtom du känner är på riktigt!! och att de står för ett fett plus!! Om det är någons tur snart så är det din...

Sambon och jag har också prata lite om hur länge man orkar.. eller iaf hur många motgångar man orkar innan man går sönder.. ingen av oss ill ju offra förhållandet heller..
    Han ställer sig helt öppen till andra alternativ, som tex adoption medan jag inte kan föreställa mig det alls.. men det beror nog mest på att jag inte befinner mig riktigt där mentalt ännu..

Här försöker jag njuta lite av livet... har ju kört pergotime dena månad för första gången och det hugger rejält över äggstockarna emellanåt.. men inget utslag på ältesterna ännu dock. Vis av erfarenhet myser vi dock på under tiden...

Nu är det bara 3,5 vecka kvar innan jag åker till New Yoooork!

• MCT79

Ohh äntligen händer det nått på ältesterna! Haft rejäla älflytningar och igår hade jag sååå ont i magen! Idag har jag utslag, inte tokstarkt men i morrn ska ni se!

Nu jäklar!

• MCT79

Hej Decembra! Tråkigt att du måste göra oss sällskap men du är såååå välkommen! Här tar vi hand om varann och peppar i med och mot gång!
    Tråkigt att läsa om dina erfarenheter... jag vet hur det känns... håller tummarna för att det snart är din tur igen!

• MCT79
    JoWiAn skrev 2011-06-07 11:05:17 följande:
    Hihi

Nu är vi igång med varannan dag ÄL beräknat till söndag den 12/6!Men de kan ju ändras.
    Hahah tog ett test till igår kväll.. de två strecken var lika starka då så jag trodde att i det skulle vara starkare ändå i morse men icke! Det är svagare! Så äl idag eller i morrn gissar jag! Ska kasta mig över sambon när han kommer hem... svettig och trevlig...usch.
  • MCT79
    FruW skrev 2011-06-07 11:43:18 följande:
    Testade fett minus i morse :( det onda i ryggen är kvar, men kan ju bero på annat. Bim är i morgon, så borde ju synas på testet om det är ngt där?

Jaja, bara att bryta ihop o komma igen! I kväll ska jag beställa min brudklänning, i en storlek för liten, så bra att veta nu att det inte är en liten i magen, då kan det ju bli lite tajt att komma i klänningen..
    håller fortfarande tummarna...
  • MCT79
    Lofot skrev 2011-06-07 16:49:46 följande:
    Underbart! Jag också!!!
    Fy fan vad romantiskt....hahah hoppas det var bättre för er.. ;) Men som sambon säger.... "Vi måste skilja på romantik och produktion"..hahah! Idag var det produktion, helt klart!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3