• SoMa72

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

FruW skrev 2011-08-02 09:59:35 följande:
    Nu gäller det, MCT, mina tummar är knutna för dig och dina små!!!! All lycka till vännen! Hjärta

Jowian, härligt att det blir starkare!! Det är ju fortfarande några dagar till bim så inte konstigt att det är svagt, tror på dig! Min doktor, överläkare som genomför den större mf-studie, sa att varje gång man blir gravid, även för oss med flera mf, har man stora chanser att det går bra, utan någon behandling alls. Kommer inte ihåg exakta procentsatsen, men den var förvånande hög!! Försök att tänka på det, det är större chans att det går bra än att det inte gör det!! Kram till dig!!

Tack för allt stöd i går när jag var helt nere i min depp-håla, vad skulle jag göra utan er!! Nu är jag lite gladare igen, vill bara få mensen igång ordenligt o överstökad, så vi kan få nya chanser!! Beställde progester-all igår, hoppas den kommer snart! Är fortfarande lite sur över att jag inte får tillgång till pergo den här månade pga att de har sommarstängt!!

INGEN SOM HAR LITE PERGO ÖVER???

Puss på er!!
    Mimmipluttan, JAG har! Inboxa mig din adress, så ska jag gräva fram det snarast...

Kram!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    FruW skrev 2011-08-02 10:26:31 följande:
    Gulledig, SOMA!!! Hjärta Jag inboxar, så kan du väl svara med vad du vill ha för dom och ett kontonr?

Blir helt röd över att det finns så fina människor som du, TACK!!!
    Pengar vill jag inte ha, som jag skrev får du se det som en försenad födelsedagspresent istället! Jag är bara glad om jag kan hjälpa till... Hjärta 
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    JoWiAn skrev 2011-08-02 10:31:03 följande:
    Ringer jag till BM då?
    Ja, eller nån privat kanske? Men jag skulle göra det snarast, för om det är vad din kropp behöver, så behövs det snarast för att inte riskera att det släpper igen...
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    JoWiAn skrev 2011-08-02 10:34:49 följande:
    Tänkte att jag vänta till BIM och ringer då. Då vet jag ju säkert om det är ett plus. Vill att de ska bli starkare så att de inte är ett tidigt MF och mensen kommer som den ska.
    Hade jag inte behövt mitt progesteron själv, så hade jag skickat det bums till dig.
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    FruW skrev 2011-08-02 10:43:22 följande:
    Underbart MCT, är såååå glad för er skull!!!

SoMa, vad ska jag säga? Tack, tack, tack!!!!!!!
    Äsch, vad gör man inte för sina medmänniskor?
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-08-02 10:29:58 följande:
    Allt gick braaaa... Två små som växer så det knakar... De är 3-4 dagar före enligt senaste mens och han mätte flera ggr och det skiljer bara någon mm mellan dem... GLAD!!!!
    Grattis igen här också! Hur stora är de nu btw?
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Together90 skrev 2011-08-02 16:13:55 följande:
    Shit tjejer vad är det här för spökeri...

Jag hade min mens från den 13 till den 17 Juli och idag på jobbet när jag torka mig hade jag lite blodblandad flytning :S Är det redan mens ? Ska ha mens först på tisdag nästa vecka och jag tror jag hade ägglossning runt 24-27 Juli.. !!

Någon som känner igen sig? Blödningen är inte alls röd utan så mensen kan bli innan eller efter mens lite flytningsblod typ inte rött, lite mer brunt aktigt.. och inte mycket alls har det kommit !
    Lite blodblandad flytning samt att du relativt nyligen haft äl låter som en nidblödning!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Together90 skrev 2011-08-02 16:22:11 följande:
    tror du ? hoppas hoppas hoppas hoppas ..men gud jag vill bara veta om det är så eller om mensen kom tidigt i år (denna månad) :P
    Jag hoppas att det är så, hur som helst tror jag ändå inte att du får mensen hela 7 dagar för tidigt... Tungan ute
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    FruW skrev 2011-08-03 18:14:55 följande:
    Jag känner igen det där rosen! Livet rullar mellan 3 faser, vänta på äl, vänta på bim, vänta på att mensen ska ta slut..

Hurra! Min progesteronsalva kom idag, snabbt jobbat då jag beställde den i måndags!!

Ngn som kan säga när ni började med den? Vid utslag på äl-testet??
    Och pergon borde komma idag...

Jag tror man ska börja med salvan dagen efter äl, jag provade i två mån och fick mens på BIM-5 ena gången och BIM-3 andra gången, men jag tror jag började för tidigt då. Håller tummarna nu, gumman!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Together90 skrev 2011-08-03 19:18:59 följande:

Ser onekligen ut som ett plus, håller tummarna!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3