• SoMa72

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Meeeeen, ni yngre tjejer, kom ihåg att leaeva inte är långt efter... *ger igen lite o pustar ut efter att ha ansträngt den gamla hjärnan med tankeverksamhet*

• SoMa72
    JoWiAn skrev 2011-08-01 08:35:31 följande:

Mitt var oxå negativt..... Men kan inbilla fram en liten skugga  BIM som sagt fredag eller lördag så hoppet är väl inte helt ute.  
    Nej, det är verkligen inte ute om det är så långt kvar till BIM. Vi fortsätter hålla tummarna, gumman!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    FruW skrev 2011-08-01 09:21:47 följande:
    Tack fina ni för tipsen! Ska se vad han säger, krämen kostade 300 så är ju inte hela världen..

Sitter i soffan med valpen i knät, tur vi har honom! Gråten i halsen... Kompisen som ca här i går berättade att hon är gravid, i v 5, var inte ens meningen... Då är det lite jobbigt med neg test :(

Vill inte träffa ngn idag, sitter i min mörka håla o gråter :(
    Åhh, skruttegumman! Hjärta *kramar om* Vet hur jobbigt det är... Speciellt när kompisar som haft jordens lättaste graviditeter, blivt gravida på studs samt mått hur bra som helst säger: "ta det lugnt, det kommer" Gaaaaaaaaaaaaaaah Skrikandes 

Jag håller tummarna för att du får ditt plus SNART! {#emotions_dlg.flower} 

Kram!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    HjärtatAlicia skrev 2011-08-01 09:25:13 följande:
    Fortsätter hålla koll på er och håller alla tummar och tår för mimmi och jowian {#emotions_dlg.flower}

Tog nytt test ida, för att hålla koll på stegringen! för fyra dagar sen var plus-stecket typ 1/3 så svagt som kontrollstrecket, men idag var det lika starkt som kontrollstrecket :D
    Wihoo, härligt att det var så starkt!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    HjärtatAlicia skrev 2011-08-01 09:45:59 följande:
    Men dom ska väl inte kunna neka mig ett vul? har ju både mf o ma bakom mig och har ju fått lite färgade flytningar redan..
    Håller tummarna för att du får vul, det tror jag du kommer få, bara att försöka prata sig till ett och ta till lite extra annars kan du kanske gå privat?
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    JoWiAn skrev 2011-08-02 09:37:25 följande:
    MCT: Jätte Lycka till idag!!!!!!!!!!!{#emotions_dlg.flower}

Nu är där kanske ett plus. Man kan ana ett streck utan att lysa genom. Men inte tillräckligt för att jag ska känna mig säker. Men som sagt så är det väl varannan dag som HCG fördubblas. Så imorgon eller ikväll så kanske.

BIM-3 idag...... (el -4)   

Åhhh, försiktigt JIPPIE  här med! Du, har du progesteron eller trombyl? Kan du annars kräva det pronto? Det skadar ju inte att prova... Håller tummarna, gumman!  
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3