• SoMa72

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

LisaVäntar skrev 2011-07-28 13:06:08 följande:
    Oj, vet de inte vad det beror på? Förstår att det känns jobbigt för dig :/ har du kontakt med någon läkare? Någon plan för utredning eller så? Vet inte vad jag ska säga, mer än att ge dig en stor cyberkram!

Tack soma! Nu ska du inte bry dig om din vikt, det problemet får du tackla om typ 8 månader ;)
    Hehe, sant... Då ska jag ränna runt med barnvagn över stock och sten! Om jag inte saggar ihop totalt och ligger o äter glass oduschad när bebben behagar sova
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    LisaVäntar skrev 2011-07-28 13:14:26 följande:
    När är det KUB-dags? V 12 eller så?? Kommer gå finfint, soma! Då får du se en liten fin, sprallande minibebis som är helt frisk!
    Åker till Kreta och blir borta i tre veckor, så det blir nån gång i v 13, borde bli mellan 05 -09 sep. Nu har jag ju gett mig den på att det ska gå vägen, så ja, en sprallande bebis vill jag allt se...
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-07-28 18:36:55 följande:
    SoMa du har redan haft semester HALLÅÅÅÅÅÅÅ inte åka iväg igen fyyy
    Men, men... Kreta är ju bestämt sen i april, medelshavskryssningen var en spontangrej tack vare några kompisar som frågade om vi skulle med.
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    HjärtatAlicia skrev 2011-07-29 12:20:46 följande:
    Jodå, jag känner mig glad över livet i magen.. men oron finns ändå där eftersom jag mår som jag mår.. Men det känns inte fel med plusset längre, det gjorde det igår när jag precis testat mig..
    Bra att du kan glädjas åt det lilla livet, resten kommer att lösa sig tror jag stenhårt! {#emotions_dlg.flower}
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    LisaVäntar skrev 2011-07-28 16:54:28 följande:
    Tre veckor!!! Fy f-n vad avis jag blev nu!! Själv blir det ingen semester, tätskiktet i badrummet är åt skogen, så måste renovera hela badrummet :(
    Men stackare! Låter inte inte så kul, hoppas det går så smärtfritt det bara är möjligt med renoveringen...  
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    JoWiAn skrev 2011-07-29 14:59:21 följande:
    Vet ju inte om jag hade ÄL då. Hade MF den 5 juli så den kan lika bra vara försenad. Slemar nu men har gjort det innan också så jag har inte den kollen som jag brukar ha.
    Jag håller tummarna för en ny grav nu, gumman! Glad {#emotions_dlg.flower}
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    pixerpie skrev 2011-07-29 15:51:14 följande:
    Grattis till lyckat vul SoMa, och till graviditet flickanfin!

Ang ge upp eller inte.... Jag har tagit mensen relativt bra de senaste gångerna, tror hemligheten varit att ha en plan B att fokusera på, SÅ nu drar jag på 1,5 veckas semester, har planerat inzonterapi/ akupunktur 2- 3 ggr, samt att jag börjat med AC ( munkpeppar) igen. Nu j-drar ska det bakas bäbis!!!

Kramar på er alla!!
    Tack!

Jaaa, så där ska det låta, that's my girl! Cool Ha en underbar semester nu och baka för fullt!

Kram på dig! {#emotions_dlg.flower}
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    LisaVäntar skrev 2011-07-29 15:58:57 följande:
    Klart det ska pixan, i augusti ska vi resterande plussa, det har jag bestämt! :)
    Klart ni ska plussa då, brudar!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Lisaväntar, vilken bra idé! Fast i november är nog bebben redan gjord och ligger och jäser till sig i din mage...

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3