• SoMa72

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Mimmi, Chapell Hill sparkling chardonnay är mkt prisvärt o gott bubbel. Chill out shiraz är ett dito rött vin. Gällande vitt har jag för nig att Gloria är bra eller De Bortoli (finns även som rött).

• SoMa72
    Together90 skrev 2011-09-14 14:33:54 följande:
    Fick mitt tredje missfall bekräftat idag, otroligt tungt..

Skulle haft bebisen den 16 april men bebisen slutade växa i början av graviditeten.
    Jag skulle varit i vecka 9+2 men ja fanns inget foster..

Jag är så ledsen och mår så dåligt..      
    Men f-n vad trist, gumman!
    Stor kram!!! Hjärta
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Pandoras box78 skrev 2011-09-16 10:15:19 följande:
    Jag är också från Värmland, Karlstad närmare bestämt

Nu har jag fått utslag på ÄL-stickorna! Vilken tur att gubben är hemma från Stockholm nu
    Har en sån skön positiv känsla i kroppen, denna gången SKA det gå vägen. Hoppas hoppas hoppas!!

Har haft en ganska tuff vecka hittills, bara dåliga nyheter. Börjar med att svärmor troligtvis har fått cancer igen, 4:e gången!! Och denna gång sitter det troligtvis i skelettet.
    Tyckte ju att det räckte med dåliga nyheter där men nä, efter det så har jag fått skola om mig till psykolog då två av mina bästa vänner tydligen kanske ska gå isär (varav ena parten var helt ovetande om att de hade problem). Och jag hamnar i mitten för båda vill prata med mig. Fast där har jag en tydlig ståndpunkt, jag vill att båda ska må bra så klart, men jag kommer att försöka tänka på deras dotter först. Det är ju ganska lätt att fastna i sitt eget tänkande när något sånt händer.

Skickar också en stor kram till dig!!! {#emotions_dlg.flower} 
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Havsklippan, shit vilket starkt streck du fått så tidigt.. Jättegrattis!

♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Haha, har du tagit över leaevas roll, LisaVäntar? Min bebis kommer väga ca 3200 gr

♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Dag och natt skrev 2011-09-19 20:46:13 följande:
    Har lagt upp en ny testbild under mitt bildgalleri från i morse för de som gillar tester.
    Ingen större skillnad från igår eftermiddag men jag köpte ju så många CB-tester i helgen så jag har tre vanliga och ett digitalt kvar...  
    Säger som de andra, kan inte heller se några bilder
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Lofot skrev 2011-09-22 15:04:52 följande:

Nej det har den inte, den ska komma imorgon eller övermogon... så... ja, antagligen kommer den. Men jag har ALDRIG fått så här starkt på ältest, inte ens vid ägglossning... Nu är liksom strecken mörkrött och teststrecket ljusrosa...

Säger som MCT, ta ett gravtest, bums! Håller tummarna!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3