• FruW

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

MCT79 - jag utmanar dig i att inte testa före BIM Antar du vadet?? Jag har bim den 24, men vi åker till kusten för att tälta några dagar den 23, så funderar på om jag ska tillåta mig att testa på fredag morgon, om inte mensen har kommit då.. Alternativet är att testa måndag morgon, den 26, men blir nog svårt att hålla, o vill veta om jag kan dricka lite vin till helgen.. När har du BIM? Jag är en riktig testoman, så om du vill kämpar jag gärna med dig med att hålla sig till BIM för att testa.. Sugen?

• FruW

Smålandsjänta - Underbart!!! Stort stort dubbel-GRATTIS till dig o sambon! Vilken födelsedagspresent!!! Solig Så himla glad för er skull, har tänkt på dig hela dagen, fick tårar i ögonen nu när jag läste ditt inlägg... Stor grattiskram till dig!! Antar att övriga presenter på födelsedagen blir av lite mindre betydelse nu Flört Skål (alkoholfri för dig, jag tar ett glas rosé) för dig!! Skål

MCT - nu kör vi!! Ska bli spännande att se hur det går.. Jag försöker att inte läsa in några symptom ännu, men har ont i nederdelen av ryggen, har haft nästan hela tiden från äl, lättirriterad, hungrig och YR.. Yr var jag när jag var gravid, men brukar inte va det annars.. Å vad det är svårt att inte springa i väg o få upp massa hopp! O ännu svårare att inte testa nu, haha! Tur jag har dig!!

• FruW

FÄRNEVIK - WOW!!!! Stort stort GRATTIS till ditt stora feta Plus Haha, sicken smygare du är, såg inte alls i listan först!

Sååå glad för din skull!! Nu fick jag upp hoppet lite själv om att det ska gå vägen för oss med,,,
    Nu ska plussen bara rulla in i tråden tycker jag, jag hänger gärna på Flört

• FruW

Nu blev det ändå svårare att inte testa.. har dragningar i magen, ryggen gör fortfarande ont, vaknade kl 6 i morse o mådde jätteilla (kan iofs ha varit maten i går...) var yr flera gånger i går när jag städade... Åhhh vill också få ett fint plus på fredag!!!

• FruW

ODD - usch, fruktansvärt med sådana nyheter om dina tjejer! Gråter Finns det fortfarande något ni kan göra så att situationen blir bättre? Skickar en stor kram till dig!!

MCT - jag kämpar emot! Hur går det för dig?

Någon i tråden som har bra erfarenhet av att känna på livmodertappen? Lite tips tas tacksamt emot!

• FruW

LittleJunia - stort stort GRATTIS till plusset!! Har för mig att vi bestämt det tidigare i tråden - att de plussen som kommer måste stanna, så är det bara! Flört

ODD - jag håller mig i utkanten av djungeln då! Oskyldig Har bara känt på den då o då de senaste veckorna, men för lite för att se ngn skillnad tycker jag.. Pussmun o nästipp har jag fått förklarat för mig, men inte känt ngn större skillnad.. får väl hålla mig till det enorma lager av äl-tester & gravtester jag har hemma...

MCT - det går bra här med Solig försöker sysselsätta mig med annat, har städat huset i dagarna 3, ett bra tips om man vill fokusera på annat än graviditet!! Men nu är det rent o fint t o m innuti skåp o garderober, mkt nöjd med sambons o min insats! MEN - som jag skrev ovan, har ett berg av gravtester hemma, så klart det kliar rejält i testtarmen!! Men vi har ju bestämt oss, så på fredag morgon är det jag som väcker er andra i tråden med att skrika "jag har pluuuuuuuussssssaaaaatttt!!!" Så det så!

Ps, sov till 10 i dag, men är såå trött nu... hoppas hoppas!

• FruW

Flyttar fram BIM-listan, vilken aktivitet det har varit i tråden idag, 5 sidor, härligt!! Solig

LittleJunia flyttar ner dig till plussat, hoppas det är ok! Såå härligt att se att plussarna blir fler o fler, helt klart fler än oss som väntar på pluss, känns mkt lovande tycker jag! Havsklippan - du är näst på tur - håller tummar o tår stenhårt för dig!! Några känningar?

HjärtaBIM JULI Hjärta
    23 juli - Havsklippan (1:a försöket efter MF i juni-10)
    24 juli - Mimmi80 (3 försöket efter MF i april, även MF augusti-09)
    25 juli - Sugarrush (1:a försöket efter MF juni-10)
    25 juli- Muffe80 (1:a försöket efter MF juni-10)
    27 juli - MCT79 (4:e försöket efter X jan-10)
    29 ? juli - Mallanis ( första försöket efter MF i maj, MA i nov -09) 
    29-30/7 Väntan på en liten (2:a försöket efter MA maj-10, nu jäklar ska det bli bebis)
    30 juli - Pancakes (tredje försöket, MA början på april-2010)
    1 augusti- Lillamy3 (andra försköket efter mf maj-10)

{#emotions_dlg.flower}VI SOM VÄNTAT PÅ MENS ELLER NY ÄGGLOSSNING
    {#emotions_dlg.flower}
    Tejj
    Polarbjörnen (7:e försöket efter MF nov-09) förväntad ÄL ca 30-31 maj
    Väntan på en liten
    Jazmin (3:e försöket efter MF-maj-10 förväntad ÄL 23-24 juni
    Atti (Ma juni -10)

HjärtaVI SOM TAR EN PAUS Hjärta
    Maria204

{#emotions_dlg.flower}HUR GÅR DET FÖR ER TJEJER SOM VI INTE HÖRT NÅGOT IFRÅN? 
    {#emotions_dlg.flower}
    Frikadellen
    Bechi
    Linda840406 
    Tess JH
    Längtan efter liten (Mf,Mf,MA 2008,2009,2010 nu jäklar)
    Pixan ( andra försöket efter mf i april, även mf feb)

Gravid GRAVIDA Gravid
    Vi som plussat (namn+BF):
    Malten, BF 26/8 -2010
    MCH, BF 8/9 -2010
    LINO, BF 18/9 -2010
    Mabaja, BF 27/9 -1010
    MB73 BF 30/9 -2010
    Gosemysan, BF 4/10 -2010
    Nataliesliv 20/11 -2010
    Mikaela 1/12 -2010
    2 barns mamma84, BF 14/12 -2010
    Anna TheSunshine BF 29/12 -2010
    kajsalisa BF 2/1 -2011
    PåvägMotSyskon BF 5-6/1 -2011
    rontgensyrran BF 7/1 -2011
    Bev BF 10/1 -2011
    misslouie BF 17/1-2011
    fröken SJ BF 17/1-2011
    Sommaren2005 BF 24/1 - 2011
    Odd BF 5/2-2011
    pinklove BF 6/3-2011
    Smålandsjänta BF 5/3- 2011
    Puttekulan BF 6/3-2011 
    Happiness BF 14/3-2011
    Kolbodatjej BF 16/3-2011
    Färnevik BF 27/3-2011 (6:e graviditeten, förhoppningsvis 2:a barnet...)
     LittleJunia(fjärde försöket efter MF)

• FruW

Havsklippan - usch vad tråkigt att den j´kla tanten har kommit Rynkar på näsan Hälsa henne att hon inte är oväntad, men väldigt objuden, då fattar hon kanske o låter dig va för ett tag..

Muffe80- jag blev gravid direkt efter mitt 2 mf, men det blev ytterligare ett tidigt mf,, så kanske är bra att kroppen får vila lite emellanåt,, om inte annat så sliter det på själen med 2 mf på raken,, Nu har jag haft en normal cykel sen senaste mf´et, det räcker tycker jag, är såå redo för att bli gravid igen!! Skrattande

Ego - fortfarande ont i ryggen, men inga andra symptom. Dock har jag ännu inte fått ngra bruna flytningar, de brukar komma ett par dagar innan dess att mensen kommer i gång.. Kände på tappen, den var mindre än tidigare, mer uppåt/bakåt... undrar vad det betyder!? Fyller snart 30 och vet precis vad jag önskar mig i present Baby

Känns lite dumt att längta så till på fredag för att ev få testa, det innebär ju samtidigt att hälften av semestern är slut..

• FruW

Jag har ingen aning faktiskt,, men blev lite för mkt för mig med 2 på raken..

• FruW

Havsklippan - bjuder du henne på gevalia?? Kör med ngt äckligt kaffe istället, o gör det jättesvagt!! eller kanske allra best - inget kaffe alls, då fattar hon nog! {#emotions_dlg.djavulsk}

MCT - hur går det för dig?? Själv är jag grymt testsugen! har kommit in i det där "Inget blod på pappret snälla snälla!" när jag går på toa, redan, suck! Kommer bli några tuffa dagar det här!!

Sugarrush - har ingen koll, har mensen kommit ordentligt för dig, eller bara lite brunt? Har du testat dig??

Kram till alla!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3