• FruW

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Jag kör med testlagrets stickor... Tänkte ge det veckan ut, har inget mer hänt då så köper jag mig ett lyx-test Cb digital.. Ska även ringa min gyn på måndag om inget hänt, han sa ju att jag skulle höra av mig till dom nästa gång jag fick plus, men än har det känts lite för osäkert för det..

Vilka test använder ni?

• FruW

Nej ingen mens efter mf,,, det är den som (inte!!`) ska komma nu.. men jag fick neg på gravtest efter mf, samt på blodprov hos gyn, så det är inte det som ger utslag..

Spännande - hur länge kan du hålla dig?

• FruW

Vad duktig du är som kan hålla dig! Jag har inte alls den självdisciplinen, har testat mig varje morgon de senaste dagarna, i förhoppning att strecket ska va starkare.. Men det har ju inte hjälpt

Testa på bröllopsdagen - borde ju innebära lite tur! Lycka till, du får rapportera! Känner du av ngra symptom?

Egentligen är jag bara korkad, jag vet ju att positivt gravtest inte med självklarhet innebär bebis, så jag skulle ju eg lägga testerna åt sidan o vänta 9 månader o se.. kanske skulle va lättare Flört

• FruW

Du testar inte med ÄL-test för att kolla? Det är klart att det är bra med positivt gravtest =) men jag kan inte känna ngn glädje över det, bara väntar på att mensen ska komma..

Håller tummarna för dig! Nu ska jag "njuta" av att va sjuk o kolla på film, när man ändå inte kan njuta av det fina vädret...

• FruW

Lycka till Kajsalisa - det kommer gå jättebra på UL! Vilken vecka är du i?

Ger upp för den här gången - mensen är utan tvekan på gång.. Låt den komma, försvinna o hit med ny ÄL o nya försök!

Lycka till ni andra som väntar på BIM i veckan!

• FruW

Härligt Happiness - du får låna all min tur ett par veckor fram över - blir det bra Flört Hört ngt mer från ODD?

• FruW

Mallanis - Nej! Såå lessen för er skull, hur mår du? Välkommen hit igen, men jättetråkigt att behöva "se" dig här =(

Skickar en stor stor kram! Hjärta

• FruW

Pancakes - nepp, mensen är här nu =( Jaja nya tag nästa månad! Uppdaterar BIM-listan.

• FruW
    {#lang_emotions_flower}MAJ{#lang_emotions_flower}
    20 maj - Kolbodatjej (4:e försöket efter MF nyårsafton-09)

{#lang_emotions_flower}JUNI{#lang_emotions_flower}
    6 juni - Happiness ( MA nov -09, försöker med IVF)
    28 juni - Längtan efter liten (Mf,Mf,MA 2008,2009,2010 nu jäklar)
    30 juni MCT79 (3:e försöket efter X jan-10)

{#lang_emotions_flower}JULI{#lang_emotions_flower}
    1 juli Pancakes (andra försöket, MA början på april-2010)
    1 juli Mimmi80 (2 försöket efter MF i april, även MF augusti-09)

{#lang_emotions_heart}Vi som väntar på mens eller ny ägglossning:{#lang_emotions_heart}

Tejj
    Pixan (efter 2 mf på 2 mån, suck! )
    LittleJunia (3:e försöket efter MA mars-10 och MF nov-09)
    Smålands jänta i storstaden (MF dec-09, MA maj-10)
    Polarbjörnen  (7:e försöket efter MF nov-09) förväntad ÄL ca 30-31 maj
    Väntan på en liten
    Puttekulan (6:e försöket efter MF dec-09) förväntad mens 25 maj

Hur går det för er tjejer som vi inte hört något ifrån???
    Frikadellen
    Bechi
    Linda840406 
    Tess JH

{#lang_emotions_gravid}Gravida {#lang_emotions_gravid}
    Vi som plussat (namn+BF):
    Malten, BF 26/8 -2010
    MCH, BF 8/9 -2010
    LINO, BF 18/9 -2010
    Mabaja, BF 27/9 -1010
    MB73 BF 30/9 -2010
    Gosemysan, BF 4/10 -2010
    Nataliesliv 20/11 -2010
    Mikaela 1/12 -2010
    2 barns mamma84, BF 14/12 -2010
    Anna TheSunshine BF 29/12 -2010
    maria204 BF 31/12-2010
    kajsalisa BF 2/1 -2011
    PåvägMotSyskon BF 5-6/1 -2011
    rontgensyrran BF 6/1 -2011
    Bev BF 10/1 -2011
    misslouie BF 17/1-2011
    fröken SJ BF 17/1-2011
    Sommaren2005 BF 24/1 - 2011
    Odd BF 7/2-2011
  • FruW

Flyttade ner mig på listan..

Wow ODD - vilka streck!! Så fina var aldrig mina den här gången, måste va en riktig stark o snygg liten där inne Flört GRATTIS!!

Happiness - jag vill gärna se dina streck! Du som har koll på IVF, kan det vara ett bra alternativ om man får många missfall när man försöker "på vanligt sätt"..? När det gäller progesteron, kan det hjälpa mot tidiga missfall, vet du det? Läste ngnstans om att man kunde beställa det receptfritt.. Men har nog lite mer förtroende för det om det kommer via läkare..

Så, nu ser jag fram emot början av juli istället!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3