• FruW

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Grattis här med :)

• FruW

Tack vännen!! Har inte kommit en droppe blod ännu, så vet inte hur jag ska göra...

Håller tummarna för att du snart är gravid igen!

Kram

• FruW

Har precis pratat med min dr, ska på nytt Vul i morgon bitti, för att bekräfta det han såg sist... Får hjälp med tabletter om jag vill... Usch, blev så ledsen efter vårt samtal, blev så verkligt nu :(

• FruW

Tack pixan! Nej jag är hemma, orkar inte riktigt gå dit just nu... Brottas med det dåliga samvetet, men jag måste hitta lite energi o hopp om livet, så försöker ta mig lite tid nu till det...

• FruW

Åh vad mysigt! Har du egen häst?

Ha så kul!

• FruW

Har precis kommit tillbaka från sjukhuset. Vul visade vad vi trodde... Ska in på måndag o få hjälp med tabletter för att set ska komma ut, får stanna på sjukhuset några timmar. Inga tecken på att kroppen själv fattar...

Känns skitjobbigt just nu...

• FruW

Inget vidare, men tack för att ni frågar!

Pratade precis med vår Ivf-läkare, som inte tyckte att vi skulle göra oss för stora förhoppningar. Tack för den :(

Känns ju så där att gå in i en Ivf med allt vad det innebär med den inställningen... Då kan vi ju lika gärna strunta i det!

• FruW

Tack för peppen, ska försöka behålla hoppet..

Kram fina ni

• FruW

Nu har vi varit på sjukhuset o fått den första tabletten som ska förbereda kroppen på vad som ska komma.... Känns så där, ska bli skönt att få det här gjort men jag vill ju inte det här!!

Vi har tur som har kvar vår läkare, han kommer ge oss trombyl (jag har massa kvar sen innan med) o progesteron längre än vad jag skulle fått annars, så det känns skönt!

Stor kram till er alla

• FruW

Jag är på sjukhuset, har fått två omgångar tabletter. Än har inget hänt, börjar dock känna av en svag mensvärk... Varit här sen 8, de trodde vi kunde åka hem vid lunch... Det andra paret i rummet bredvid kom samtidigt o åkte hem för en timma sen, drygt...

Vill bara att det ska komma igång, inte göra för ont o va över snabbt!!

Håller tummarna för er tabbs!!!

• FruW

Varmt välkommen hit Småland! Är ledsen över att du behöver leta efter oss, men du är jättevälkommen!

Har ni gjort någon utredning? Jag håller tummarna för att ni får ett snyggt plus som stannar.

Här går det inget vidare. Fick åka hem vid tre, hade varit på sjukhuset sen kl 8. Har fått med mig mer tabletter hem, både utdrivande o smärtstillande... Så segt det här!! Kommer säkert igång med dunder o brak i natt...

• FruW

Ja det hoppas jag med! En ny, frisk o glad jag vill jag gärna va när jag vaknar i morgon!

Saftochbulle vilken v är du i nu?

• FruW

Vänner, kolla era inboxar, byt signatur! Kram

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3