Sommaren2005 - grattis, vad härligt!! Stort lycka till för dig!! Underbart att läsa om alla som blir gravida så snabbt efter mf! Här har äl-stickorna precis slutat ge utslag, så sista aktiviteterna i verkstaden är inplanerade, snart är jag inne i hoppas-hoppas-perioden igen..
Happiness - wow, 5 ägg, låter väl jättebra?!! Jag har ingen aning om vad man "brukar" få för resultat, men låter lovande tycker jag!! Hoppas att ni får många perfekta befruktade ägg att sätta tillbaka! Sätter man tillbaka ett o fryser de andra, eller hur gör man? (Om jag säger ngt som låter "fel" eller plumt ber jag om ursäkt, jag har ingen erfarenhet av IVF..) Vad skönt att höra att plockningen gick bra, lite morfin kan ju bara va trevligt
Maria204 - det är ju helt fantastiskt! Vilken chock för er!! Håller alla mina tummar o tår, o lånar sambons med, för att liten stannar hos er! Det verkar ju va en liten med kämparglöd iaf!! Tänk vilken berg- och dalbana det här med barn kan va..
Jag håller med Pancakes - i bland är skaffa barn sexet inte så... sexigt! Är ju så där ibland att mysa för att man "måste", när lust o ork kanske inte är på topp.. (Blir verktyg att ge kommande barn dåligt samvete med - "om du visste vad pappa o jag fick kämpa för att få dig" ) För mig o sambon har det där med skaffa barn sex gått lite i vågor, i början var det bara spännande, att veta att vi hade äl o att det kunde bli ett barn. När tiden gått o man insåg att det där med barn var nog inget man bara skaffade, blev det ganska pressat i sovrummet emellanåt.. Var rädd för att det var så här sexlivet skulle bli, att verkstaden skulle förstöra eller försämra relationen.. Men jag tycker oftast att vi har kommit över det där nu, kanske inte är så sugna när vi börjar, men det tar sig på vägen..
Jag uppdaterade listan också, hade blivit ngt knas med mig där.. Jag vet inte riktigt när BIM är för mig, men tror att den 2 juni borde mensen ha kommit iaf med hänsyn till äl, men det är ju just det den inte ska...
Ha en skön fredagkväll allesammans! Här har det åskat som tusan, och regnet har vräkt ner, så är liiite svalare nu iaf, inte så klibbigt som tidigare - sköönt!
KRAM