• FruW

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Oj så högt fortfarande! Förstår att det är segt havsklippan! Jag har inte brytt mig om att ta ngt gravtest, skulle bara bli ledsen om det visade ngt fortfarande.. De kollade ju på Sahlgrenska med Vul när vi var där 6 dagar efter skrapningen, då såg allt bra ut. Ingen mens ännu, kommer säkert när vi är i Karibien...

• FruW

Vi åker till N.Y på måndag, o kliver på båten nästa söndag, ska bli sååå härligt!

• FruW

Lugnt i tråden! Hur mår ni alla? I morgon bär det av, ska bli spännande att komma iväg. Men jag tycker alltid det är så svårt att packa!

Hoppas ni får några härliga veckor! Ngn med bim snart,

Stor kram

• FruW

Hej! Skickar en snabb hälsning från N.Y. o hoppas att allamår bra! Kram

• FruW

Grattis havsklippan!! Hoppas du hade en fin dag! Kram

• FruW

Ja du havsklippan, det är en bra fråga.. Är hemma o tillbaka i vardagen iaf.. Kom hem i måndags kväll. Vi har haft det toppen!

Tog ju aldrig ngt gravtest 3 v efter min skrapning, dumt av mig, men var strax innan semestern och orkade inte... Trodde mensen skulle komma lagom till Karibien. Testade i går morse med ett test jag inte visste jag hade kvar. Solklart streck! Har pratat med min dr om detta, ska dit på söndag för att kolla. Det har nu gått 5 v sen skrapningen.

JAG tror inte på att det är en ny grav, utan är rädd att det är ngt strul från mitt mf. Dr tyckte att det var konstigt, hans svar var att han har utfört samma operation på flera hundra patienter o inte varit med om det här tidigare..

Vi får se. Känner inga symptom, o tror inte att vi kan ha sån tur heller..

Dessutom har vår Ivf blivit framskjuten en månad pga personalbrist :(

Kram till er!!

• FruW

Together när har du bim? Blöder du mkt? Håller tummarna o skickar en stor kram!

• FruW

Hahaha! Underbart, men era stackare! Hoppas på en lugnare dag idag!

• FruW

I morgon vid den här tiden har vi tid hos läkaren. Har inga symptom alls så att det skulle va en by graviditet känns VÄLDIGT otroligt!

• FruW

Nu har jag varit hos läkaren. Känner mig chockad!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3