Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Håller med - nu är det verkligen dags för pluss, flera flera stycken, här i tråden! Så kom igen, girls!
Oj nu räknade jag visst fel. 11 dagar är det kvar till BIM...hehe..
Förresten, jag som inte skulle leta symptom den här månaden, har förstås blivit helt skogstokig
Igår kväll (ÄL+3) ömmade det så i livmodertrakten att jag knappt kunde böja mig framåt. Idag gör det lite ont i bröstmusklerna, alltså nästan uppe vid armhålan. Och det var just sån värk i bröstmusklerna som sist fick mig att misstänka graviditet (och då var jag ju gravid)....
Blir galen på min kropp, man kan ju inte känna något såhär tidigt väl?
Kul att din sambo är engagerad ändå, men förstår om du vill hålla det lite privat när andra är med. Fast som sagt, kompisen fattade säkert ingenting.
Jo, visst vill min kille ha barn men han gillar inte det där med att ha sex på beställning och hålla på och planera. Några av våra bästa vänner fick missfall och hon blev sen besatt av timing och tester och förhållandet sprack. Så han ser nog dem som ett avskräckande exempel. När jag blev gravid sist hade vi ingen koll alls utan det blev så naturligt och han vill ha det så igen. Jag håller med till viss del, men nu bara går månaderna och det kan ju vara så att vi hade världens tur sist och att det inte går så lätt igen.
Har redan börjat fundera på tester, men är ju BIM - 5 så alldeles för tidigt för det, o än så länge kan man ju drömma om att det skulle kanske kunna bli ett pluss.. dessutom så gäller det ju att det stannar den här gången.. I morgon ska jag ringa min läkare o be dom sätta upp oss på kö för utredningen.. Känns lite nervöst! Ngn som vet vad som är första steget i en MF-utredning?
Kram till er alla!