Havsklippan: åh vad tråkigt! Nya tag nästa månad! Kanske var inte kroppen redo, utan behövde rensa ur livmodern lite extra genom en mens. Eller så hade du bara lite otur. Men fy vad jobbigt det känns alltså, jag grinade halva kvällen igår för att jag fått mer och mer bruna flytningar.
Muffe: Inte allts omöjligt att du är gravid! Jag håller både tummar och tår för dig!!!!
Färnevik: Jag kommer INTE att ha sex de första 12 veckorna. No way! Det var då mitt missfall började, och även om alla säger att sex inte ger missfall kan jag inte vara säker på det, eftersom det var då jag började blöda. Vi har redan pratat om det och min kille känner likadant. Celibat till vecka 12!
Förresten, nu en vecka efter ÄL hade vi sex igen, och gissa vad som hände! Joooo det var då jag började få blödningar åter igen. Och de har inte slutat ännu. Drygt som sjutton!
Just nu vill jag bara att mensen ska dra igång ordentligt så att vi kan börja ladda för nästa månad. Jag vill ha mensen INNAN helgen, för då blir det lättare att sexa på ÄL. (Killen är lite nojig över att sexa i sina föräldrars lyhörda hus, och vi ska dit på besök om 2,5 vecka..)
Förresten, en lite rolig sak (som kanske är lite humbug, vem vet...?). En spåtant sade till mig häromdagen att det inte alls skulle dröja förrän jag blev gravid. Hon trodde heller inte att jag skulle få missfall nästa gång jag blev gravid. Dessutom sade hon att jag skulle få 2-3 barn.