Inlägg från: sugarrush |Visa alla inlägg
  • sugarrush

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hehe.. klart man hoppas, men vågar inte riktigt heller. Vill bara gå och lägga mig och sova så jag kan få vakna upp imorrn för att få testa igen!

• sugarrush
    Muffe80 skrev 2010-08-17 14:33:20 följande:
    Hehe förstår det. men du som har så många tester kan ju kolla lite senare ikväll också :)
    hehe..ja... det är inte omöjligt...
  • sugarrush
    Happiness skrev 2010-08-17 15:26:43 följande:
    sugarrush: Var inne och kollade på din bild. Detta är inget spökstreck. Du är gravid tjejen! Grattis och snyggt jobbat!
    Oj men Happiness, vad glad jag blir. Men jag tror inte på det ännu, strecket kom ju en bra stund efter utgångstiden...Men tack söta du, vi får hålla tummarna för att du har rätt
    KRAM!!!
  • sugarrush

Men vad fantastiskt Havsklippan att du är gravid! Blir så himla glad för din skull! Alla symptom som många gravida klagar på känns ju underbara nu!

Mitt streck dök ju upp ett bra tag efter testets utgångstid, så det borde inte betyda något... Ändå säger ni att jag är gravid... Hihi... Ni kan inte ana hur glad jag blir! Ni är så söta! Jag hoppas ni har rätt! Vi får se!

• sugarrush

GRATTIS Sofy, underbart! Nu kommer det att gå vägen!!! Får du arbeta de kommande veckorna eller ska du vara sjukskriven?

Muffe, du KOMMER att plussa. Vi gör ju allt ihop, right?!?!? Vad säger du, ska vi slå till den här månaden?

• sugarrush

Nej, Längtan, har det kommit mer flytningar nu?? Åh, jag håller tummarna för att det inte är någon fara... Åh stackare....
    Du får nog ta ett rejält snack med karln, han måste ställa upp till 110%
    nu! Annars får han alla oss tjejer i tråden efter sig, vi kommer jaga honom med brödkavlar och andra tillhyggen, och det är INTE roligt kan jag lova!
    Kram till dig!

• sugarrush

Räkor ska väl inte vara ngt problem vad jag vet. Smaska på du bara! Min BM sade att mycket fisk och skaldjur var bra för bebisens hjärnutveckling!

• sugarrush

Jag bara gråter just nu.
    Det fanns fortfarande inget plus imorse. Bara antydan till ett streck, som dök upp efter 15-20 minuter - testets utgångtid var efter 10 minuter. Strecket är precis lika svagt som igår. Och när jag gick på toa nyss hade jag fått en BLÖDNING, precis som mens.
    Nu ger jag upp den här skiten och accepterar att det bara var spökstreck.

• sugarrush
    Pancakes skrev 2010-08-18 13:24:20 följande:

Sugarrush, hur är det med dig vännen?

Ser att du har BIM på söndag först. Verkar ju konstigt om du skulle få mensen redan idag?

Ja, lördag eller söndag hade väl varit mest rätt. Har haft 27-28-dagarscykler. Men min mens börjar alltid med spotting några dagar innan, sen så kommer den rejäla blödningen på dagen.
    Känns så jävla surt!

En annan grej som tynger mig nu är strul på jobbet.
    Min närmaste chef erbjöd mig ett jätteroligt nytt uppdrag i somras, när jag var i vecka 8. Jag var ärlig och sade i förtroende till denne att jag var gravid. När jag fick missfall veckan därpå mailade jag samma chef och sade att jag gärna tog uppdraget eftersom jag inte var gravid längre. Hon skule vidarebefordra detta. Nu i veckan fick jag veta att en annan person, med mycket kortare erfarenhet, fått uppdraget istället! Och suck, jag som hade tänkt att jaja, som tröst för missfallet får jag iallafall det här dröm-uppdraget. Men nähäpp!
    Känns som om man får en teaser av allt roligt men att allt bara tas ifrån en. Och gravid blir man ju uppenbarligen inte igen så lätt.... blä!
    Nä nu ska jag inte dra ner er i min deppighet...

Tack för ert stora stöd. Det värmer verkligen, mitt i sorgen.
  • sugarrush
    Happiness skrev 2010-08-18 18:42:35 följande:
    sugarrush: Jag kramar om dig också....Har du testat med CB?
    Nej det känns lite onödigt. Är övertygad att det inte är något. Testar nog med ytterligare en billig sticka imorrn dock, mest för att vara säker på det.
    Tack för omtanken, snälla. Jag får väl kämpa vidare ett tag till. Fast just nu vet jag inte hur jag ska kunna vara glad alls längre. Blir väl bättre snart....
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3