Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Hehe.. klart man hoppas, men vågar inte riktigt heller. Vill bara gå och lägga mig och sova så jag kan få vakna upp imorrn för att få testa igen!
Hehe.. klart man hoppas, men vågar inte riktigt heller. Vill bara gå och lägga mig och sova så jag kan få vakna upp imorrn för att få testa igen!
Men vad fantastiskt Havsklippan att du är gravid! Blir så himla glad för din skull! Alla symptom som många gravida klagar på känns ju underbara nu!
Mitt streck dök ju upp ett bra tag efter testets utgångstid, så det borde inte betyda något... Ändå säger ni att jag är gravid... Hihi... Ni kan inte ana hur glad jag blir! Ni är så söta! Jag hoppas ni har rätt! Vi får se!
GRATTIS Sofy, underbart! Nu kommer det att gå vägen!!! Får du arbeta de kommande veckorna eller ska du vara sjukskriven?
Muffe, du KOMMER att plussa. Vi gör ju allt ihop, right?!?!? Vad säger du, ska vi slå till den här månaden?
Nej, Längtan, har det kommit mer flytningar nu?? Åh, jag håller tummarna för att det inte är någon fara... Åh stackare....
Du får nog ta ett rejält snack med karln, han måste ställa upp till 110%
nu! Annars får han alla oss tjejer i tråden efter sig, vi kommer jaga honom med brödkavlar och andra tillhyggen, och det är INTE roligt kan jag lova!
Kram till dig!
Räkor ska väl inte vara ngt problem vad jag vet. Smaska på du bara! Min BM sade att mycket fisk och skaldjur var bra för bebisens hjärnutveckling!
Jag bara gråter just nu.
Det fanns fortfarande inget plus imorse. Bara antydan till ett streck, som dök upp efter 15-20 minuter - testets utgångtid var efter 10 minuter. Strecket är precis lika svagt som igår. Och när jag gick på toa nyss hade jag fått en BLÖDNING, precis som mens.
Nu ger jag upp den här skiten och accepterar att det bara var spökstreck.
Sugarrush, hur är det med dig vännen?
Ser att du har BIM på söndag först. Verkar ju konstigt om du skulle få mensen redan idag?