• FruW

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Testa testa testa!!! :)

• FruW

Snyggt plutten!! :D grattis!

Hallå är det några ogravida kvar här inne eller? Själv anade jag en svag ökning på äl-testet i dag, så får nog stegring i morgon :)

• FruW

Haha härligt tjejer ;) blev lite nervös ett tag att jag var ensam kvar ;)

Hur mår ni? Nära äl eller bim? Funderar på om det går att skrämma fram ett plus genom att hota med Ivf, va tror ni?

• FruW

Håller tummarna plutten för att det bara va ett knasigt test! Dom såg ju så fina ut sist.. Kram på dig

• FruW

Nej!! :( jag hoppas ändå! Inget blod eller ont?

• FruW

Skönt med starkare test plutten! Jag tror det förra var kass, du har ju fått fina streck på de andra, så gå på dom.

I fredags tyckte jag mig se början till en stegring på äl-testet, men kunde inte testande mer på kvällen din dagen. I går ca testen nästan helt blanka! Så va tror ni, äl i fredags eller ska jag fortsätta testa ngra dagar o se? Äter ju pergo å då kan väl äl bli lite sen?

Någon som vet hur många gånger man kan äta pergo i rad? Jag har ju ätit pergo i 3mån nu, enkeldos. ska äta 2 mån till dubbeldos. Behöver man ingen paus? Har för mig att jag hört folk som haft det?

Ska ju börja med progesteronsalva o albyl vid/efter äl, så måste veta...

• FruW

Oj plutten såg ditt inlägg för sent, sorry! Har du testat igen? Tråkigt att du känner så!! :(

Rosen jag tänker att det har fastnat ;)

Jag har tyvärr redan en tjock mage, men tyvärr innehåller den annat än bebis.. Fast är glad åt mina -10 kg iaf :D

• FruW

Hmm mitt förra inlägg försvann :(

Plutten jag ber om ursäkt, såg inte ditt inlägg innan jag skrev mitt :( vad har hänt idag som gör att du tror att ngt är fel?

Rosen jag tror du känner så för det har fastnat! ;)

Leaeva hur mår du?? Kan vi inte få se en magbild snart igen? Snälla!!

Jag var på Vul i onsdags, var för tidigt att se då... Ska få Vul nästa omgång, då ska jag ta 2 tabletter. Tar man dom samtidigt eller typ en morgon o en på kvällen?

MCT - härligt!!! ;)

• FruW

Tack :) ja det är väl sen i vintras, har ätit metformin som har hjälpt till. Har mått kass på dom, ngn det har ju gett resultat iaf :)

Inget utslag på äl idag heller, dock äl-flytningar...

Har haft besök i helgen, som precis åkt hem. Barnfrågan kom så klart upp, kan bli så irriterad över folk som tror man kan planera allt här i livet... Skönt att va så naiv!

• FruW

Nej plutten!!! Det såg ju så lovande ut! Så ledsen för din skull :(

Mitt sista mf var så med, plussade tidigt men svagt, mensen kom vid bim :(

Stor kram till dig!!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3