Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Testa testa testa!!! :)
Testa testa testa!!! :)
Snyggt plutten!! :D grattis!
Hallå är det några ogravida kvar här inne eller? Själv anade jag en svag ökning på äl-testet i dag, så får nog stegring i morgon :)
Haha härligt tjejer ;) blev lite nervös ett tag att jag var ensam kvar ;)
Hur mår ni? Nära äl eller bim? Funderar på om det går att skrämma fram ett plus genom att hota med Ivf, va tror ni?
Håller tummarna plutten för att det bara va ett knasigt test! Dom såg ju så fina ut sist.. Kram på dig
Nej!! :( jag hoppas ändå! Inget blod eller ont?
Skönt med starkare test plutten! Jag tror det förra var kass, du har ju fått fina streck på de andra, så gå på dom.
I fredags tyckte jag mig se början till en stegring på äl-testet, men kunde inte testande mer på kvällen din dagen. I går ca testen nästan helt blanka! Så va tror ni, äl i fredags eller ska jag fortsätta testa ngra dagar o se? Äter ju pergo å då kan väl äl bli lite sen?
Någon som vet hur många gånger man kan äta pergo i rad? Jag har ju ätit pergo i 3mån nu, enkeldos. ska äta 2 mån till dubbeldos. Behöver man ingen paus? Har för mig att jag hört folk som haft det?
Ska ju börja med progesteronsalva o albyl vid/efter äl, så måste veta...
Oj plutten såg ditt inlägg för sent, sorry! Har du testat igen? Tråkigt att du känner så!! :(
Rosen jag tänker att det har fastnat ;)
Jag har tyvärr redan en tjock mage, men tyvärr innehåller den annat än bebis.. Fast är glad åt mina -10 kg iaf :D
Hmm mitt förra inlägg försvann :(
Plutten jag ber om ursäkt, såg inte ditt inlägg innan jag skrev mitt :( vad har hänt idag som gör att du tror att ngt är fel?
Rosen jag tror du känner så för det har fastnat! ;)
Leaeva hur mår du?? Kan vi inte få se en magbild snart igen? Snälla!!
Jag var på Vul i onsdags, var för tidigt att se då... Ska få Vul nästa omgång, då ska jag ta 2 tabletter. Tar man dom samtidigt eller typ en morgon o en på kvällen?
MCT - härligt!!! ;)
Tack :) ja det är väl sen i vintras, har ätit metformin som har hjälpt till. Har mått kass på dom, ngn det har ju gett resultat iaf :)
Inget utslag på äl idag heller, dock äl-flytningar...
Har haft besök i helgen, som precis åkt hem. Barnfrågan kom så klart upp, kan bli så irriterad över folk som tror man kan planera allt här i livet... Skönt att va så naiv!
Nej plutten!!! Det såg ju så lovande ut! Så ledsen för din skull :(
Mitt sista mf var så med, plussade tidigt men svagt, mensen kom vid bim :(
Stor kram till dig!!