Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Åh va fina ni är, tack!!
Dock har det börjat komma små små bruna flytningar, så tror att även jag får sålla mig till er som gör nya försök i september..,
Åh va fina ni är, tack!!
Dock har det börjat komma små små bruna flytningar, så tror att även jag får sålla mig till er som gör nya försök i september..,
Åh jag hoppas sååå att ni har rätt! Tack för alla tummar
Nej, jag vågar inte testa idag!! Men i morgon är en annan dag... Känner att jag behöver få leva i tron att det kanske kanske skulle kunna bli ett plus, ett par timmar till...
Duktig du är saftochbulle! Jag ska försöka jag med.. :)
Skönt att allt såg bra ut rosen!!
Nej jag har inte det, funderar dock på att göra det men vet inte riktigt om jag "orkar"...
Kom lite rött blod när jag va på toa i natt, så... :/
Jo tyvärr! Testade nu, inte ens det svagaste streck :(
Måste vara salvan som min kropp reagerar på... Ska smörja till i morgon, då är bim, testa en gång till sen slutar jag med salvan. Nästa månad är det dubbeldos pergo som gäller!
Nikki jag har ingen koll på att testa med äl innan bim för att påvisa graviditet, men har hört att det kan gr utslag på både grav o kommande mens... Håller tummarna för dig!
Ingen fara vännen! :)
Jo krämen har absolut gjort nytta! Men nu är kärringen här iaf..
Hur mår du MCT?
MCT försök att ta det lite lugnt också (om du inte redan gör det) om några månader blir det ju fullt upp så du får vila lite nu o be mannen passa upp dig lite istället ;)
Lisa ja bu jäklans är det dags för plussen!! Får hoppas på nikki!!