Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Tack snälla MissT
Tack snälla MissT
Okej, tack för svaren :)
Vi får väl se hur det går... Bara väntar på att spottingsen ska komma när som helst, borde vara dags snart. Bim på söndag...
Ja okej nu ska vi inte hetsa upp oss här! Är säkert inget, utan bara kroppen som reagerar på salvan, den börjar väl bli desperat den med!!
Skönt att höra leaeva :)
Meh ge inte upp, det kan fortfarande bli ett plus, håller tummarna!!!
Åh vad härligt att höra havsklippan!! Varmt välkommen tillbaka! :) håller tummarna för att du får ett snyggt plus i helgen. När ska du testa? Jag har bim på söndag..,
Kram
Nej jag vet inte om jag känner ngt. Tyckte det för ett par dagar sedan, men är borta nu... Vi får se helt enkelt!
Lisa jag tror vi alla känner igen oss i det du beskriver. Vi finns här, alla är i samma sits. Väljer du att ta en paus så förstår vi, många av oss har gjort samma sak.. Jag försökte men är för beroende av FL så det funkade inte ;)
Meh, såå trist med mensen! Testa med de olika preparaten nästa månad, kan ju inte bli värre iaf!
Javisst, jag har bara beställt äl-test o gravtest från testlagret, men är nöjd med dom. Samt använt clearblue. Måste komma ihåg att beställa nya äl-test till nästa månad! Gravtest har jag tyvärr massor av, men är nog ngt fel på dom, de envisas ju med att visa neg hela tiden!!
Jag har bin på söndag. Än så länge har jag inte varit lockad av att testa, men funderar på hur länge jag kommer känna så! Kan jag klara mig till på måndag tro?? Ska dock vara själv mkt i helgen, så då....
Men va fasen!!! Skittant!!!! Grrrr...
Hoppas hon snart lämnar oss alla ifred!
Funderar på om jag kan hålla mig till på söndag med att testa... Tror det finns en chans, mest för att jag då kan skjuta lite på besvikelsen..,
Känner inte av några symptom alls, det jag tidigare kände va nog att kroppen reagerade på krämen. Dock har jag inte fått några spottings än, vilket är ovanligt, kanske att krämen hjälpt till där iaf :)
Blir alltid lite deppig när bim närmar sig, tror jag tar ut besvikelsen i förskott. Men jag har en kul helg framför mig, ska försöka njuta av den så får jag ta resten sen
Kram på er finingar
Haha, försöker att inte känna pressen ;)
Men jag gör vad jag kan, får väl offra mig för gänget ;)
Alltså, hjälp mig! Mina tuttar ömmar när jag rör på mig, eller spänner bröstmuskeln, dock inte om jag klämmer på dom. Låter väl mer som ömhet i muskeln (typ träningsvärk, fast känns annorlunda!) än gravsymptom? Är inte det bröstvårtan som är öm då? Eller...? Har ingen koll!!
Åhhhh, nu får jag ju upp hoppet!!! Vet inte om jag vågar testa i helgen, sambon är ju borta så har ingen att söka tröst hos...