• FruW

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Tack snälla för era grattis!! :)

Jag är helt kär i hunden, han är supergo! Men jag anar att han kan komma att bli ganska busig ;)

• FruW

Håller tummarna jowian!!

Själv testade jag nyss, ser inte lovande ut, blir till att ringa gyn :(

• FruW

Nu behöver jag er hjälp!! Ska beställa progesteronkräm, min läkare "tror" ju inte på att det hjälper, så några vagitatoter lär jag inte få.. Tips på var jag kan köpa kräm behövs!! När o hur ofta, hur mkt salva ska jag ta?

Ska ringa gyn nu under fm, får se vad de säger, men 2 kurer pergo o inget plus :(

• FruW

Tack fina ni för tipsen! Ska se vad han säger, krämen kostade 300 så är ju inte hela världen..

Sitter i soffan med valpen i knät, tur vi har honom! Gråten i halsen... Kompisen som ca här i går berättade att hon är gravid, i v 5, var inte ens meningen... Då är det lite jobbigt med neg test :(

Vill inte träffa ngn idag, sitter i min mörka håla o gråter :(

• FruW

Skitbra, gyn öppnar inte förrän den 8 aug, då är det för sent för pergo den månaden :( fan!!!

Sugar, var smörjde du på krämen?

• FruW

MCT stort lycka till idag, tänker på dig!!!

Jowian i dag hoppas jag du får ett starkt o fint plus, vill se bild ju!!! Jag har ALDRIG fått såna lysa igenom plus, mina är alltid helt blanka, så jag tror allt att du är gravid!! :)

• FruW

MCT jag har fjärilar i magen, önskar nästan jag kunde följa med dig in i rummet, haha! ;)

Kram på dig!!

Maho vad tråkigt!! :(

• FruW

Nu gäller det, MCT, mina tummar är knutna för dig och dina små!!!! All lycka till vännen! Hjärta

Jowian, härligt att det blir starkare!! Det är ju fortfarande några dagar till bim så inte konstigt att det är svagt, tror på dig! Min doktor, överläkare som genomför den större mf-studie, sa att varje gång man blir gravid, även för oss med flera mf, har man stora chanser att det går bra, utan någon behandling alls. Kommer inte ihåg exakta procentsatsen, men den var förvånande hög!! Försök att tänka på det, det är större chans att det går bra än att det inte gör det!! Kram till dig!!

Tack för allt stöd i går när jag var helt nere i min depp-håla, vad skulle jag göra utan er!! Nu är jag lite gladare igen, vill bara få mensen igång ordenligt o överstökad, så vi kan få nya chanser!! Beställde progester-all igår, hoppas den kommer snart! Är fortfarande lite sur över att jag inte får tillgång till pergo den här månade pga att de har sommarstängt!!

INGEN SOM HAR LITE PERGO ÖVER???

Puss på er!!

• FruW

Gulledig, SOMA!!! Hjärta Jag inboxar, så kan du väl svara med vad du vill ha för dom och ett kontonr?

Blir helt röd över att det finns så fina människor som du, TACK!!!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3