• FruW

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Kanske blir ett plus för dig ändå jowian, håller tummarna!!

• FruW

Together nej det gör jag nog inte, men det ÄR starka plus, o du har inte passerat bim än så jag tycker de är jättefina!! :)

• FruW

Gaah! Sitter i telefonkö till min läkare på gyn, nervöst!!!!!!

• FruW

Tack det gick bra! Sa som det va att jag käkade pergo igen, ska dit på ons för en koll, får se vad de säger då...

Lycka till idag jowian, vet du vad ni ska göra?

Kram

• FruW

Tack SoMa o Lisa!! Det hoppas jag med! Lisa ska du till dr nu eller på onsdag?

• FruW

Snygga test tjejer!! :)

Skönt att det gick bra hos dr jowian!

Ni som självmedicinerat med barnalbyl, äter ni det från äl till mens o sen håller upp till nästa äl?

• FruW

Skönt att höra att du mår bra missT! Jag håller tummarna för att allt ser bra ut på rul, vilket det säkert kommer att göra!! :)

Kan vi inte få se en magbild? ;)

Jaaa, jag vill gärna hänga med er i plustråden!! Ska bara lyckas bli gravid först ;)

• FruW

Vilken kommentar missT! :( förstod om du blev ledsen, det hade nog alla blivit! Bra av din man att han sa ifrån!

Jag försöker verkligen tänka på det när jag pratar med gravida kompisar, att inte kommentera storleken. Jag brukar säga att de har en fin mage, det hoppas jag ingen tar illa vid sig för!

• FruW

Åh vad kul plutten!!!!!! Snälla får vi se bild?

Nikki jag har precis köpt salvan, väntar bara på äl så jag jan starta. Har du märkt någon skillnad?

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3