Inlägg från: sugarrush |Visa alla inlägg
  • sugarrush

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Vad duktig du är mimmi! Heja dig!

Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

Natur, har du gjort ngt test ännu?

Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

Vad tråkigt Natur! Hatar mens!

Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

Fan vad det där är jobbigt leaeva! Tror att många varit/är i din situation när ÄL närmar sig.

Men vet du, en solskenshistoria: jag och min sambo hade värsta supergrälet på nyårsafton, och somnade dessutom ovänner och allt kändes total-ruttet mellan oss. Men dagen efter försonades vi och hade vi make-up-sex och vips! Då blev jag gravid! Kanske händer samma sak för dig!

Fjärde gången gillt?
  • sugarrush
    SoMa72 skrev 2011-02-08 15:54:50 följande:
    Håller med föregående talar, den här gången kommer det gå bra ska du se!

Ja, nån gång är det väl vår tur får jag hoppas... Vet inte om det blir nåt den här månaden heller, fick då inget utslag på äl-testet i söndags, då jag borde haft äl, men vi myser på.
    Jag fick inte något utslag i augusti. Men då blev jag på smällen för andra gången!
    Så ner i sänghalmen med dig, det är en order
    Fjärde gången gillt?
  • sugarrush
    MCT79 skrev 2011-02-09 11:14:40 följande:
    Ord och inga visor...

SoMa till sambon... "Duuu... det är en tjej på nätet som säger att vi måste mysa idag......"  Cool
    Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

Bra SoMa! Gynekologen och 20 tjejkompisar från internet. Låter förtroendeingivande
    Smyg ner lite dextrosol i nattduksbordet också... att användas vid nödfall!

Fjärde gången gillt?
  • sugarrush
    SoMa72 skrev 2011-02-09 12:43:49 följande:
    Har förresten lagt till din tråd du startade 14 jan bland favoriter, får hoppas jag kan joina den snart även om det mer blir vinter 2011 än sommar/höst. Vill ju inte förlora kontakten med er Hjärta 
    Klart! Jättekul! Du är välkommen när du än plussar, men jag hoppas förstås att det händer snart! Hjärta
    Jag låg förresten också med benen rumpan på en kudde en stund efter varje sextillfälle. Kanske hjälper lite, eller så är det en myt, jag vet inte.. Men jag resonerade så att det inte kunde skada iaf.
    Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

Men vad skrev jag nu??? Benen rumpan? Jag menade att jag hade rumpan på en kudde! Inte benen...

Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

Det där med stress... jag känner mig lite dubbel till det. De finns massor av kvinnor som blir våldtagna i krig runt om i världen. Vår stress är förmodligen en piss i missisippi jämfört med deras. Och ja, de blir gravida, visserligen högst oönskat men ändå, under otrolig stress. Och det talar emot stressteorin.

Det som talar för stressteorin är att just denna graviditet kom till världen när jag var övertygad om att åka tjejvasan och tänkte att "det gör inte så mycket om jag inte blir gravid just nu, för då kan jag ju träna hårt och köra tjejvasan". Jag tänkte att det skulle få bli antingen skidåkning eller en graviditet, och båda alternativen kändes riktigt bra just då. (Klart jag ville bli gravid, men samtidigt så kändes det helt okej om jag hade blivit gravid först i mars. )

Fjärde gången gillt?
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3