Åh mimmi, vi vill ha med dig i januari-stimmet!
Hoppas verkligen, verkligen att det tar sig nu. Det är verkligen er tur att plussa! Jag förstår att det tär på tålamodet. Och visst är det jobbigt att träffa hög-gravida vänner, det tycker jag också! Du kommer klara det bra tjejen, du är stark och en fin vän. Och du vet, när du blir gravid och får barn kommer hon kunna finnas där och stötta massor, och ge massor av bra tips och råd.
Haha, ja min sambo är stolt över sina simmare, han klarar ju sin del galant. Min del, att behålla barnet, har inte varit lika lyckad ännu.... men det ska det förhoppningsvis bli ändring på...!
Numera har vi mest sexat kring ÄL, varje dag tre-fyra dagar innan fram till och med dagen efter. Sexar helt enkelt på så mycket vi orkar de dagarna. Jag ligger på rygg efteråt i minst 20 minuter, med en kudde under rumpan eller med benen riktade uppåt. Dessutom använder vi pre-seed glidmedel om vi inte känner oss så himla tända, när man måste sexa enligt ett schema känns det ju ofta inte så himla eggande... Men när man väl är i sänghalmen är det ju alltid mysigt!
Jag testar på, varje dag, kommer hålla på med det ett tag. Hittills har det iaf inte blivit svagare.
Och jag är gärna kvar här i min älsklingstråd. Ni är bäst!
Pussar till er alla!