Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Haha jag glömde ju säga GRATTIS till MCT!! Ett jätte fint plus ju..Och härligt att se att man kan plussa så direkt efter mf
Nu måste jag vara ägglossning..För jag har jätte ont i äggstockstrakten. På vänster sida! Hihi! Och äntligen (ursäkta detaljerna) har ägglossningsflytningarna satt igång =)) ÄNTLIGEN! Väntan på äl är ju såååå mycket tråkigare än väntan på BIM =) Åh va jag hoppas nu..=)
Jag tänker på dig MCT. Det är ju rent ut sagt förjävligt att vissa inte får ett enda mf någonsin medans andra får mf efter mf...:(
Ja igår fick förhoppningsvis bebis gjord =) Nu börjar den roliga väntan på BIM =)
Haha ja jag tror också jag tar ut segern lite i förskott, konstigt men sant. Men det känns faktiskt som att vi lyckas denna månad Önsketänkande eller verklighet, det får jag veta om ca 2 veckor, hihi!
Sugarrush: åh hoppas din äl kommer alldeles snart
MCT: Håller alla mina tummar för att du ska slippa ett mf till. Och att kroppen bara jävlas med dig
Lite ego nu då: Men nu är iaf ägglossningen över totalt. Testade jätte negativt på äl testet igår så jag tror ägget släppte i förrgår eller tidgt igår =) Och jag som trodde väntan på BIM skulle gå snabbare än väntan på äl men tjiii fick jag..Nu kan jag inte släppa det..Haha. Dock är ju denna väntan roligare men som sagt, segare..
Och det som är mindre roligt är att mina bröst ömmar, eller iaf vårtorna och varje gång jag blivit gravid har det börjar såhär tidigt. För när jag inte varit gravid känns det knappt något i dom..Såå va fan, jobbigt att ha fått lite hopp. För så är då risken större att behöva bli besviken...