Inlägg från: Pilgrimmen |Visa alla inlägg
  • Pilgrimmen

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Pancakes skrev 2010-09-08 09:10:23 följande:
    Vad var det någon skrev förra månaden?! Om man får utslag på ÄL-test två dagar irad så infaller ÄL 12 timmar efter den andra dagen eller nåt sånt? Eller var det 24 timmar?

Tror det var typ att har man positivt bara en dag så infaller äl mellan 12-24 timmar men har du positivt även imorgon så är det ca 24-36 timmar efter första stickan som äl infaller =) Kööör hårt nu tjejjen!

Nu tror jag att jag tror lite mer på det hela. Testade precis med ett test från testlagrets från sparat urin =)

• Pilgrimmen
    sofy skrev 2010-09-08 13:20:15 följande:
    Såja ;) Nu börjar de likna nått! :D

Grattis igen!
    Åh tusen tack igen..Fattar inget..Är i ett riktigt glädjerus just nu Hoppas bara gubben snart kommer börja tro på det så jag har någon här hemma och dela det med, hehe
  • Pilgrimmen

Nää tjejer, jag nästan gråter här hemma. Fick  "inte gravid" idag och jag tog även ett  hederligt test och det var kanske aningen svagare idag...Fyyyyy bubblan alltså..Så nu känns det bara som att jag går och väntar in mitt andra missfall

för visst borde det vara starkare vid denna tiden?? (bim idag)

• Pilgrimmen

Åh tack för allt peppande prat Hoppas ju innerligt att det är så att det bara stiger JÄTTE sakta nu i början. Hihi..

Ja det är nog kanske så som odd säger för mina test lyckades ju vara lite starkare på dagen, haha För när jag testar mig på dagen så håller jag ju mig och rör inte någonting, alltså ingen mat eller dricka på minst 4 timmar och sen så tar jag änna igen det hela kvällen, haha!

Ja nää digitalt litar jag inte riktigt jätte mycket på, inte i tidigt skede iaf. Eller ja, det är ju bim idag men likförbannat blev det negativt. Och brevid låg testet som jag la in i morse, då känndes det ganska opålitligt ändå...Hmm!

Ja jag får försöka inse att jag väntar barn och inte missfall. Jag är ju hur som helst gravid Blir till att testa med digitalt på lördag igen för då borde det ha ökat så man kanske kan få något annat än icke gravid

Ni är hur goa som helst allihopa!! Solig

• Pilgrimmen
    sofy skrev 2010-09-09 17:54:24 följande:
    Ledsen att jag inte skrivit innan, har vart så mkt i skallen idag! Vaknade me maassa blod i trosan o slängde på mig kläder o drog till akuten, väl där skulle ja lämna kissprov o då kom de ut en stor klump som såg ut som hinnor av någe slag, så ja trodde de va kört. Men in på VUL o bebisen LEVER! Hjärtat tickade på såååå fint o allt stämde me veckan ja va i :) Så trots störtblödningar och klumpar kan de gå bra tydligen! ;) De e min jävla livmodertapp som e känslig, suck! Kunde va nån polyp eller liknande så ja kan räkna med blod igen nångång.. suck!

Men iallafall.. Jag ser också strecket tydligt idag.. :) CB dig mäter väl på mer än på stickorna du tar? Dom mäter väl på 25 o CB på 50 eller ngt sånt? Kan va för tidigt o ta de, så prova du igen om nåra dar om du vill ta fler såna ;) Annars e ju vanliga CB bäst! :D

Hoppas de går bra nu!!
    Neeej men fy så hemskt. Åh vilken oro du måste haft. Men gud va skönt att det bra Ja men shit va kroppen är konstig. Och när hjärtat väl tickar så har väl risken för att den ska försvinna vara ganska liten va? Men va jobbigt att det kan komma blod så, det gör en ju jätte nervös ju!! Men som sagt, fasiken va gott att det såg bra ut!

Jo du har nog rätt angående det digitala. Det mäter nog en högre mängd hcg. Hoppas på det iaf hihi! ska ta ett till digitalt på lördag för då tycker jag det borde visa något Känner mig mycket mer gravid nu än med mina missfall faktiskt. Det drar och sticker i livmodern hela tiden och brösten ömmar. Har inte haft sådär jätte mycket symptom annars så jag hoppas det är ett gott tecken :)

Ja jag får väl försöka sluta nojja mig nu!
    Tack tack Solig
  • Pilgrimmen

Neeej men va fasiken..BLOD!!
    Jag gick på toa och gjorde nr 2 och tog i lite mer än vanligt och gissa vad som händer, jo BLOD kommer. Och inte från baken Inte mycket och ingen som helst smärta men den kommer väl säkert snart!! Precis va jag trodde. Och jag tror tyvärr inte jag är en av alla som får en ofarlig blödning för det känns inte alls så Faan faaaan!

• Pilgrimmen
    FruW skrev 2010-09-09 21:24:01 följande:
    Pilgrimmen - men nej! Har det kommit ngt mer? Det finns en massa anledningar till varför man kan blöda, man blir ju bl a mer lättblödande vid graviditet.. Jag håller tummarna så för dig att det inte ska komma ngt mer blod, och att allt går som det ska!! Stora kramar till dig!  Hjärta
    Nej inget mera blod. Det var jätte ljusrosa och i en massa äggviteliknande flytningar. Hoppas innerligt att det var för att jag tog i alldeles för mycket. Meeen fan, blod är ju egentligen inte bra och särskillt inte när man får svaga plus... Men nu får det bara inte komma mer...Hoppets ljus släcktes ganska så fort nu faktiskt..Men så länge man inte har smärta är det väl ändå lite positivt??!!
    FruW skrev 2010-09-09 21:25:15 följande:
    Dum (och äcklig kanske...) fråga - ngn som har erfarenhet av gula flytningar några dagar innan BIM?
    Nja jo jag hade det nu men jag tror även jag haft det innan mens också. Men är inte riktigt hundra! Hoppas det betyder något positivt för din del ( om nu frågan var för att du har det) =)
  • Pilgrimmen
    Muffe80 skrev 2010-09-09 21:39:46 följande:

jag hade också ljust blod i något äggviteliknande.. sen kom brunt.. och sen inget :)

Åh vad jag hoppas det är samma för mig då Men du hade inga svaga plus va? Och det är väl det som gör mig mest orolig.
  • Pilgrimmen
    SoMa72 skrev 2010-09-10 10:11:06 följande:
    Jag håller tummarna stenhårt för att det inte är ngn fara, känner flera som har blödit av och till under grav och det har gått vägen... Så måla inte f-n på väggen i förskott nu.... *kramar om*
    Tack! Man behöver lite peppande ord i sånthär läge. Solig
    Jag slits som sagt mellan hopp och förtvivland hela tiden. Önskar att mina tester blev lite starkare för då hade jag nog vågat hoppats lite mera. För blödningar är ganska så vanligt tidigt i graviditeten ändå men om man lägger ihop blödningar och svaga test är det inte alls så positivt Men änsålänge har det inte kommit en droppe blod mer och absolut ingen smärta Det är ju i vartfall bra, hihi
  • Pilgrimmen
    sugarrush skrev 2010-09-10 11:02:35 följande:
    Har du testat idag Pilgrimmen? När har du BIM?
    Ja och det är fortfarande samma resultat. Men ska testa senare i eftermiddag för att kolla om det är starkare då. För det känns lite som så som odd sa att mina test är lite starkare på dagarna än på mornarna. Konstigt men sant. Men shit vilken jobbig väntan. Vill ju kunna njuta
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3