sofy skrev 2010-09-09 17:54:24 följande:
Ledsen att jag inte skrivit innan, har vart så mkt i skallen idag! Vaknade me maassa blod i trosan o slängde på mig kläder o drog till akuten, väl där skulle ja lämna kissprov o då kom de ut en stor klump som såg ut som hinnor av någe slag, så ja trodde de va kört. Men in på VUL o bebisen LEVER! Hjärtat tickade på såååå fint o allt stämde me veckan ja va i :) Så trots störtblödningar och klumpar kan de gå bra tydligen! ;) De e min jävla livmodertapp som e känslig, suck! Kunde va nån polyp eller liknande så ja kan räkna med blod igen nångång.. suck!
Men iallafall.. Jag ser också strecket tydligt idag.. :) CB dig mäter väl på mer än på stickorna du tar? Dom mäter väl på 25 o CB på 50 eller ngt sånt? Kan va för tidigt o ta de, så prova du igen om nåra dar om du vill ta fler såna ;) Annars e ju vanliga CB bäst! :D
Hoppas de går bra nu!!
Neeej men fy så hemskt. Åh vilken oro du måste haft. Men gud va skönt att det bra
Ja men shit va kroppen är konstig. Och när hjärtat väl tickar så har väl risken för att den ska försvinna vara ganska liten va? Men va jobbigt att det kan komma blod så, det gör en ju jätte nervös ju!! Men som sagt, fasiken va gott att det såg bra ut!
Jo du har nog rätt angående det digitala. Det mäter nog en högre mängd hcg. Hoppas på det iaf hihi! ska ta ett till digitalt på lördag för då tycker jag det borde visa något
Känner mig mycket mer gravid nu än med mina missfall faktiskt. Det drar och sticker i livmodern hela tiden och brösten ömmar. Har inte haft sådär jätte mycket symptom annars så jag hoppas det är ett gott tecken :)
Ja jag får väl försöka sluta nojja mig nu!
Tack tack