Inlägg från: Pilgrimmen |Visa alla inlägg
  • Pilgrimmen

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

sugarrush skrev 2010-10-08 13:10:21 följande:

Pilgrimmen: HOPPAS du har rätt! Hade varit så kul om det stämde, att du känner så tidigt nu igen!

=) Gulle dig! Ja tyvär så hoppas jag kanske lite för mycket just nu =) Men det är ju hoppet som får en att fortsätta

Och jag hoppas innerligt din äl kommer igång snart. Men jag tror att den infinner sig fast lite senare bara, så håll ut tjejjen!
  • Pilgrimmen

MCT lycka tiil imorgon!!

Jag måste bara säga att faaaaan va drygt det är att gå och räkna dagar till bim. Trodde inte jag skulle bli sån för förra månaden gick ursnabbt. och nu letar jag även en massa symptom, TYVÄRR!! Vet inte om jag känner något och jag har bortförklaringar till alla såkallade symptom. Haha allt för att inte bli så besviken!

Men ååååååhh va jag viill

• Pilgrimmen
    sugarrush skrev 2010-10-12 18:20:38 följande:
    Åh Pilgrimmen, jag vet precis hur det känns, fasen, varje dag känns som en vecka!
    Och så OM man får minus så blir man så hemskt besviken.... Blä!
    Försök hitta annat skoj att tänka på, några nya projekt eller någon semester att planera eller så.. (Så brukar jag göra för att stå ut.)
    När har du BIM?
    Ja men visst är det så...Mindre kan ju göra en tokig alltså!! haha...Men som sagt, det är ju hoppet man lever på och jag hoppas nått såppas =)

Åh va skönt det måste kännas för dig att testerna visar nästintill neg nu för då är det inte jätte långt till ägglossning

Jo jag hoppas inte jag blir allt för besviken om det inte blir något nu men man vet ju aldriig hur det blir när och om mensen kommer. Jag ska göra högskoleprovet nästa helg, och helgen efter det är det en tripp ner till växjö för att hälsa på min familj och sen är det bara 3 veckor drygt till vi åker till thailand, så lite planer har vi att se framemot =)

Och på något sätt kan jag inte i min vildaste fantasi se mig som gravid igen, det känns som att livet alltid kommer bestå av bara planerandet och avundsjuka på alla andra som får plus och bebisar, haha!!

BIM om 8 dagar idag
  • Pilgrimmen

Goddagens! =)
    Tog ett test igår och idag och idag tror jag att jag faktiskt kanske kunde ana ett litet litet streck till, men jag vet inte riktigt om det är ren inbillning för man vill ju så gärna och sen så kan man ju tro att det finns ett streck till för att ögat lurar en eftersom man vet vart det ska sitta. Hahahaa! Men BIM-6 eller 7

Fasiken va dum man är egentligen som inte kan hålla sig till BIM med testandet..Haha. Man blir ju lixom inte klokare när det blir såhär..Men har man en längtan så har man

• Pilgrimmen
    Längtan efter liten skrev 2010-10-14 15:26:16 följande:
    pilgrimmen: jag ser kanske kanske kanske ett svagt streck, men det var inte starkt du ;) haha håller tummarna
    Hahahaha nä starkt vore ju att ta i att säga ! Haha, men man lever ytterligare en dag på det Hoppas hoppas hoppas bara att det syns lite bättre imorgon, om det nu är någonting, hihi!
  • Pilgrimmen

Haha härligt Sugar! Håller mina tummar för att en liten springare ska hitta rätt =)!

Tog ännu ett test idag men vet inte om det är någon större skillnad på det jag fick igår =/ Men det är ju spännande attt testa =) Och gubben såg det till och med idag och det får upp hoppet lite till

Men attans, varför ska det vara så svårt att fånga det på bild??

Men men, ett försök iaf, hihi

• Pilgrimmen
    sugarrush skrev 2010-10-15 08:22:45 följande:
    Pilgrimmen: det där kan slå vad om är ett plus! Jag vågar mig allt på ett GRATTIS!
    Åhh näää men säg inte så, då blir jag väldigt nervös..Haha! Men tack..Jag fattar inte..Har aldrig lyckats bli gravid DIREKT efter ett mf men jag har nog heller aldrig fattat att jag antingen iinte fått ägglossning innan eller att den hoppar fram nästan 2 veckor..Shiit va underbart om det nu ökar i styrka. Där ligger ju min nojjighet! Sååå testing testing hela dagarna långa, hahaha
  • Pilgrimmen

Annaj84: GRATTIS!! Faaaasiiken va underbart med plus i tråden igen

Haha lite av en testoman så tog jag ett till nu 5 timmar efter det första och jag tycker mig se en liten ökan Hoppas hoppas hoppas

• Pilgrimmen
    Pancakes skrev 2010-10-15 10:02:37 följande:
    Jaaaa, Pilgrimmen, jag ser!!!! Tjohoooooo!
    Åhh jag är sååå skakis just nu! Är det på riktigt?? Hahaha...Fattar inte! Haha, detta var jag inte jätte beredd på. Har ju änna ställt in mig på ytterligare någon månads väntan, haha!
  • Pilgrimmen

Haha ja jag väntar med att lägga in mig på listan tills på söndag då vi ska köra med digitalt, haha! Fast det blir ju stickor innan det. Inte kan jag hålla mig till på söndag. Men då kommer jag ju iaf få det svart på viitt =)

Annaj84: Jag är på BIM -5

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3