sugarrush skrev 2010-10-12 18:20:38 följande:
Åh Pilgrimmen, jag vet precis hur det känns, fasen, varje dag känns som en vecka!
Och så OM man får minus så blir man så hemskt besviken.... Blä!
Försök hitta annat skoj att tänka på, några nya projekt eller någon semester att planera eller så.. (Så brukar jag göra för att stå ut.)
När har du BIM?
Ja men visst är det så...Mindre kan ju göra en tokig alltså!! haha...Men som sagt, det är ju hoppet man lever på och jag hoppas nått såppas =)
Åh va skönt det måste kännas för dig att testerna visar nästintill neg nu för då är det inte jätte långt till ägglossning
Jo jag hoppas inte jag blir allt för besviken om det inte blir något nu men man vet ju aldriig hur det blir när och om mensen kommer. Jag ska göra högskoleprovet nästa helg, och helgen efter det är det en tripp ner till växjö för att hälsa på min familj och sen är det bara 3 veckor drygt till vi åker till thailand, så lite planer har vi att se framemot =)
Och på något sätt kan jag inte i min vildaste fantasi se mig som gravid igen, det känns som att livet alltid kommer bestå av bara planerandet och avundsjuka på alla andra som får plus och bebisar, haha!!
BIM om 8 dagar idag