FruW skrev 2010-09-05 20:15:16 följande:
MCT - härligt vännen!! Jag fick ju plus månaden efter mitt andra mf, så det talar ju för "påståendet" om att man har lättare att bli gravid efter ett mf,,, (Dock blev ju det också ett mf, och sen dess inget plus, men det behöver vi inte låtsas om, så blir det lite mer hoppfullt, eller hur!
)
Pilgrimmen - såå spännande!! Inga symptom? Håller tummarna för dig!! Minus några dagar innan bim behöver ju inte betyda ngt!
Själv har jag ju en vecka kvar till bim, och har redan börjat snegla åt testerna som ligger o bränner här hemma.. Lite yr är jag, och tycker att jag ibland känner av lukt och smak på annat sätt, men jag är ju fortfarande rejält förkyld, så säkert det som ger "symptomen". Anfådd blir jag med, o jag tror nog att det är förkylningen det med.. attans..! Ni får hålla tummarna för mig i morgon girls, är ni söta! Jag ska ringa den där expert-läkaren och prata med honom om mf-utredning och behandling... Hoppas hoppas såå att han kan hjälpa oss!
Hihi tack va snäll du är
Nja nää inga direkta symptom faktiskt. Lite lite lite öm i brösten men det kan man ju ha innan mens och sen inget med. Kanske kanske en liten stickande känsla i livmodern ibland, men det kan också lika gärna vara tecken på mens...Haha snacka om att man inte vågar tro något
Men man blir ju sååå besviken annars.
Jo visst är det några dagar kvar men man läser ju om alla 1000 människor som får plus massa dagar innan, haha och då tappar man hoppet lite mer när det inte blir plus på bim-3 eller 4 :(
Jag ska hålla alla mina tummar för dig..Och hoppas att det inte är förkylningen som spökar utan att det faktiskt är en liten i magen på dig
. Haha när ska du testa då?