Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Så nu är jag snart tillbaka här i den här tråden.
Tack, jo visst ska jag ge det lite tid. Men fan va deppig man blir när man testat neg på ett test efteråt och trott att kroppen skött allt själv och att ägglossningen förhoppningsvis inte ska dra ut på tiden. Jag var helt säker på att äl skulle komma igång snart.
Men jag måste bara fråga..Jag har bara fått svaga plus innan mf och sen testade jag nästintill neg, för det var inget man inte sett om man nu inte var en testoman, haha! Men så tog jag ju som sagt ett test till idag för att vara på den säkra sidan men det var pytte pytte lite starkare än innan mfet. Hur går det ihop, eller kan det öka även efter? Nu är det ju 14 dagarsen mfet. Och 4 dagar efter fick jag mitt "negativa"
PLUS IDAG!!!!!!!!!!!!
Femte gången gilt verkar vara våran grej! Jag kan knappt tro att det är sant, var helt beredd på ett nytt minus och lite depp i helgen. Tjejer, ni som kan allt...är detta ett starkt eller svagt plus?? Bild finns i galleriet. Jag använde CB digital sist jag plussade så jag vet inte hur det ska se ut.
Gladsmulan: Åh sikken riktigt liten godig!! Det är sånt som gör att man orkar fortsätta Grattis till pojken! =)
Nää jag blödde riktigt mmycket och hade grymma smärtor under ca 4-5 timmar och sen vart allt typ slut. Efter det har det kommit ytte pytte rosa bara. Men nu är allt helt slut förutom dom svaga svaga plusen. Men visst har/är jag orolig för att allt inte kommit ut riktigt. Och tyvärr får man inte komma in för en sån "skitsak" bara för att kolla. Så avaktande har blivit en del av mitt liv nu .Lustigt att man först går och längtar till ett plus och sen vill att det ska bli starkare, för att sen gå och längta till det försvinner...Trist! Hur går det för dig nu?
Hejsan tjejjor!
Ledsen om jag är så grymt oaktiv i tråden just nu men jag har känt mig lite depp. Och nu inväntar jag världens segaste ägglossning..Inga ältecken så långt ögat kan nå. Nja jo kanske lite lite ömmare bröst men ältesten är negativa så det är nog bara tillfälligt. Deppigt till tusen är det iaf att den inte kommer som den ska. Hur länge har ni fått vänta på ägglossningen efter mf? Nu är det 17 dagarsen mfet. Fatta va tiden går fort ändå..hmm
Jag har aldrig blivit gravid direkt efter mf, utan jag har fått vänta in iaf en mens. Men då har jag trott att vi kanske missat ägglossningen för den kanske flyttar på sig. Men nu verkar den ju inte vilja komma. Är det vanligt att äl uteblir?
MCT79:
Haha va hände??!! =) Men...
MCT79: Klart du ska och kommer plussa denna månad Det håller jag alla mina tummar för vettu! =)
Själv känns det som att äl inte kommer komma denna månad. Jag har ju som sagt aldrigt blivit gravid precis efter mf och det kanske är så då att äl iinte infinner sig Segare än nånsin är det iaf. Inga som helst tecken på äl och inga positiva ältest...Fan va depp man blir. Imorgon är det 20 dagarsen mf. Men det värsta av allt är att tar det sig inte denna månad har vi bestämt oss för att vänta till december eftersom vi reser till thailand i november och vill inte kanske vara i vecka 5 när vi åker...Faaaan, komigen nu ägglossning..