Inlägg från: Pancakes |Visa alla inlägg
  • Pancakes

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Atti, hur har det gått? Har du gjort nåt fler test sen i fredags?

• Pancakes

Atti, jag tycker inte det ser svagare ut! GRATTIS!

Mjaaw, har du provat att testa? Jag tycker det låter lovande...

• Pancakes

Jania, stort grattis! Vad underbart!

Sugar, låter fantastiskt att du träffat en så bra läkare! Du verkar vara i goda händer nästa gång du plussar!

• Pancakes

Sugar, det låter underbart! Njuuut av vinet och bubbelbad, något som man får avstå när man plussat och det är rätt trist.. På semestern var vi på världens lyxhotell där det fanns utomhusjacuzzi och de kom och serverade champagne i och jag satt och doppade fötterna bara och drack coca cola. Det sög faktiskt! Men jag ska absolut inte klaga, vet att många gärna skulle byta, sorry!

MCT, jag hoppas stenhårt på dig nu på tisdag! Det är sååååå din tur nu!! Vad duktig du är som inte testat än! Det rä nog smart att vänta ett par dagar så att det inte blir massa utrymme för tolkningar.

• Pancakes

Soffy, skickar massa kramar till dig! Vad ledsen jag blir! Fan också! Vad jobbigt att inte få ett ordentligt svar, väntan blir ju olidlig. När du går dit igen, se till att ha full urinblåsa. Det gör stor skillnad tydligen på hur mycket de ser. Håller tummarna för att allt kanske ser bra ut ändå.

• Pancakes
    sugarrush skrev 2010-12-10 10:18:21 följande:
    Fan. Idag kom den föräldralediga kollegan på överraskningsvisit med sin bebis. VARFÖR kan de inte förvarna att de ska komma? Då hade jag iaf varit beredd...och kunnat stålsatt mig.
    Känner mig så ledsen nu, vill mest hem och gråta....
    Åh, vad jobbigt!! Vet kollegan om din bakgrund? Vet precis hur det känns, det är supertungt och väldigt svårt att låtsas. Nästa gång är det du som kommer på besök med bebis och så är det nån annan kollega som sitter och är ledsen inombords och då kommer du vara världens mest stöttande och förstående! Kram på dig!
  • Pancakes

Men så klantigt! Så där kan man ju inte fråga, vad tänkte han med? Bra att du sa som det var! Det är faktiskt skönare att göra det än att sitta och låtsas och le och säga klyschor som "allt har sin tid" och sånt. Fy vilken jobbig dag för dig!

• Pancakes

Natur, jag hade också väldigt regelbunden mens men ägglossningarna kunde variera på några dagar ibland ändå. Tog också på morgonen och det har väl att göra med hur man druckit dan innan eller nåt. Så ge inte upp, den kommer nog!

• Pancakes
    MCT79 skrev 2010-12-13 12:02:35 följande:
    Pilgrimmen, ehm. Emma! Jättefint namn! Jag hoppas jag får en dotter nångång, då ska hon heta Emma. Min sambo älskar det namnet också!
    Åh, vi med! Stor kandidat bland namnen faktiskt. Kanske hamnar din Emma och min Emma i samma klass sen då eftersom vi bor i samma område och båda kommer födas 2011, eller hur? :)
  • Pancakes
    sugarrush skrev 2010-12-13 14:39:18 följande:
    Japp, negativt så långt ögat kan nå. Men jag drar inga slutsatser av det, vet att det ruskigt tidigt. Ifall det är något förväntar jag mig att det börjar synas om några dagar.
    Bra där! Vad som helst kan hända ju! När är BIM?
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3