Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Men Sugarrush, vad är det jag läser???? WOW!!!!!!!! Enormt mycket grattis! Klart att du är gravid om du hade snövita test för några dagar sedan!
Men Sugarrush, vad är det jag läser???? WOW!!!!!!!! Enormt mycket grattis! Klart att du är gravid om du hade snövita test för några dagar sedan!
Pilgrimmen, det är ingen större skillnad ändå. Tydliga test båda två. Har kanske att göra med hur koncentrerat det är och om du druckit lite/mycket.
Sugarrush och Pilgrimmen, hur går det för er? Antar att ni testat idag också? Håller tummarna för att det blir starkt!
Men vad förvirrande, sugarrush. Förstår att du bara vill ta blodprov nu för att se om hcg ökar. De två översta är ju som sagt solklara. Den andra kanske bara är sämre test. Har du provat några andra märken? Hur länge sen missfallet är det nu? Det är väl ovanligt att man har plus jättelänge efteråt. Jag hade plus underfär två veckor efter och sen en dag var testet bara snövitt.
Men åh, sugarrush vad trist! Jo, men nåt måste det vara eftersom det var snövitt innan. Usch, stackars dig som får leva i ovisshet. Förr eller senare kommer du ju få veta vad som händer och tycker att du kan åka in om ett par dagar om det fortsätter att pendla mellan starka och svaga test. Fy fasiken för den otrevliga sjuksköterskan, vad förbannad man blir. Att det ska vara så här! Under mina graviditeter och missfallet så har jag bara stött på två vettiga och trevliga människor. Den ena var akutläkaren när jag åkte in till Danderyd för kraftiga blödningar och den andra var hon som jag bokade tid hos imorn (men då kostar det 600 kr också eftersom det är privat så det är väl det minsta man kan vänta sig.). Resten har varit rätt oförstående och kalla i bemötandet.
Följer dig med spänning Sugarrush! Hoppas sååå att du är gravid på riktigt! Lyssna på Odd, hon är ju något av en expert i tråden :)
Härligt starkt plus pilgrimmen!
Sugarrush, så himla trist! Ska du kolla med läkaren ändå om det är ett tidigt missfall eller om det är gammalt hcg? Tänker på statistiken liksom... Stor kram till dig! Tycker du är jättestark tjejen!
Jag har precis kommit hem från första UL och allt ser bra ut och är helt obeskrivligt lättad. Var verkligen beredd på det värsta. Det känns helt overkligt! Kram till er fina tjejer för ert stöd!
Kikar in och säger hej! Hur mår ni tjejer?