Inlägg från: Längtan efter liten |Visa alla inlägg
  • Längtan efter liten

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Tejj skrev 2010-06-12 13:54:59 följande:
    mimmi80.... strular fortfarande när jag försöker lägga in bilder... hör av mig här så fort jag har lagt in dem... tills dess ska jag städa =)
    jag letade också efter bilderna, hör av dig när du fått in dom...
    jag håller med talaren innan, det är för tidigt att testa ännu..
    om du väntar åtminstone 3 dagar till så finns det cb testa tidigt...
    Längtan efter liten är stor
  • Längtan efter liten
    Happiness skrev 2010-06-12 20:56:39 följande:

Hej goa tjejer!

Är så lessen för din och mn skull maria trodde verkligen det hade gått vägen för oss bägge denna gången. Skit! Jag ska också försöka vila upp mig nu i sommar och få lite distans till allt. Det måste man annars blir man ju skvatt galen av detta. LYCKA-SORG.....

Här är det för jävligt...blödningen har inte kommit än. Helt otroligt....Nu vill jag ha ut detta....Så fruktansvärt jobbigt alltså. Känner mig bitter över IVF försöket....dom kollade ju inte mitt TSH värde innan. För höjt TSH kan leda till MF. Kände mig svullen och hade ont i alla leder. kunde inte öppna en burk. Frågade läkaren om dom inte kunde ta ett blodprov, jag kunde betala för det...men läkaren sa att det inte behövdes.

Jag och mannen har pratat om detta han ska ringa till stället och prata med dom. Vi har blivit felbehandlade och betalat massor....BLÄ!!!!! Förlåt mitt gnäll på tråden. Men livet är orättvist......

Vi ska gifta oss i sommar så idag har jag fixat med ringen,beställt slingor och håruppsättning, kollat på klänning (sent ute i vanlig ordning)pratat med floristen om blommor. Har verkligen försökt skingra mina tankar, men det har varot omöjligt. Har mått så konstigt dåligt idag, illamående och svettats som en gnu. Tog tempen,ingen feber! Är väl dom där förbaskade hormonerna som ställer o sig i kroppen. Börja blöda nu då!!!!!Demon

lilla vän, älskade du..
    be om tableter, allvarligt...
    och att ni blivit felbehanldade är ju katastrof! be om pengarba tillbaka eller ett gratis försök MINST!!!

Mitt i allt kaos måste jag bara få gratulera till giftemålet så underbart happiness :) sååå avundsjuk på dig ska du veta...
    men jag förstår att det är svårt att glädjas för er just nu, men det kommer bli bättre, det lovar jag dig... vill inte att du lämnar tråden... :( men jag förstår om du känner att du måste det... stor kärleksfull kram
  • Längtan efter liten
    Tejj skrev 2010-06-12 22:02:43 följande:
    Har GRYMT ont i bröstvårtorna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    :) hihi
  • Längtan efter liten
    Tejj skrev 2010-06-12 22:02:43 följande:
    Har GRYMT ont i bröstvårtorna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

när har du bim?

själv känner jag mig lite lätt illamående idag också... igår mådde jag ganska mycket illamående..Jag hoppas verkligen att detta betyder något bra och inte några jäkla bieffekter av tabletterna..!!

• Längtan efter liten
    Tejj skrev 2010-06-13 11:42:05 följande:
    Vet ej när jag har bim då jag knaprat hormontabletter som jag fått utskrivna av Dr. för att få igång min mens sen mf i mitten av mars.... hade ÄL för en vecka sen ca, försöker fortfarande lägga ut bilderna på det på min sida, men funkar inte =( så väntar väl tills på ons för o grav.testa mig.... men bröstvårtorna är mer ömma än vad de brukar vara, men om det är pga. hormontabletterna lr för att vi prickade in ÄL me sex, vet jag inte inte.. den som lever får se.... hoppas dock på att det för det sistnämnda =)

Hur går det för DIG då?
    ha ha ha vilket minne jag har. frågade ju sist igår när du hade bim... stupid!
    jag hoppas verkligen att det är det sistnämnda...
    då har du och jag bim ung. sammtidigt. jag har runt 20 juni :D

jo här är det bra.. jag är helt förvirrad, vet inte alls vad jag ska våga tro..
    jag mår skumt faktiskt... yr, lätt illamående...
    Men som sagt så kan man göra det av pravidelen, men har inte mått så här av de innan... men och andra sidan skulle det inte förvåna mig om jag får de här bieffekterna just NU av pravidelen bara för att jag vill vara gravid...
    men sen lever jag lite på mina drömmar jag haft 2 nätter i rad här...
    men usch, detta gör ig bara psykiskt sjuk :(
  • Längtan efter liten
    Tejj skrev 2010-06-13 12:18:53 följande:
    Inte lätt att komma ihåg allt o alla o vad som skrivs här i tråden... no offens taken =)

Vad är pravi som du pratar om? Hänger inte alls med nu... några tabletter? Mot/för vad?
    jag äter pravidel för förhögt prolaktin värde (för högt prolaktin leder till dålig ägglossning och svårare att bli gravid, men nu är det åteställt, men gyn sa att jag lika gärna kunde fortsätta med tabletterna eftersom jag ändå inte har några speciella bieffekter av dom.. och det har jag ju inte haft.. bara kunna kännt mig pytte pytte pytte illamående ca 10 sek 1 gång i veckan ung.
    nu har jag varit det 2 dagar i rad + att sambon tycker jag är gnällig... ha ha... halsbrännan är på väg också.. men det kan ju vara makrillen i tomatsås jag åt.. ha ha ha du ser ju hur detta låter...
  • Längtan efter liten
    Tejj skrev 2010-06-13 12:35:28 följande:
    haha.... ja det är jobbigt att gå i ovisshetens tider.... man leeeeeeeeetar tecken heeeeeeeela tiden..... suck... men får hoppas det blir ett stort + för både dig o mig om några dagar =)

Halsbränna har jag haft till o från i några dgr... kan det vara ett grav.symptom alltså? *glad isf*
    Hade syrran o hennes man här igår på drinkkväll... skulle avsluta kvällen med att gå ut o dansa tills svetten rann... men blev på så jäkla gnällig humör igår efm, så kvällen blev ju urtråkig för min del (o säkert för sambon med som fick ta mesta skiten från mig)............ fatta inte varför jag blev så.... hade sett fram emot denna kväll länge.... sen hade jag ju mina ömma bröstvårtor i bakhövve oxå... kanske gjorde sitt till.... vad vet jag... har inte sagt någe om det till sambon än... vill överraska med ett grav.test i slutet av veckan isf =)
    ha ha ha ja man letar verkligen symptom, men detta behöver jag faktiskt int eleta efter då det inte går att undgå... :)

oj då, humöret vände helt =) det är faktiskt jätte "bra"...
    när kommer du testa tror du?
  • Längtan efter liten
    LillaMy3 skrev 2010-06-13 13:19:53 följande:
    Ni ligger en ett par dagar före mig. Spännande. Jag hade äl typ i torsdag/fredags. Så BIM sisådär 24. Inga symptom ännu. Vilket är ganska logiskt förvisso

Sist så blev jag väldigt hungrig och gråtfärdig innan BIM. Illamåenda han jag aldrig bli. Blev inte det för änn runt vecka åtta med sonen.

Just nu är jag TRÔTT, men det är nog inte ett syptom. Beror nog på vanligt traditionell sömnbrist
    Trött är ju ett tecken, men som du säger så kan det även vara så mycket annat det handlar om...
    gråtfärdig är jag också till och från, eller väldigt lättgråtig och känslig kanske man ska säga..
    men det är säkert bara pms för mig... hoppas du får ett pluss den 24, jag hade bim först då också.
  • Längtan efter liten
    Tejj skrev 2010-06-13 14:32:22 följande:
    eftersom jag ätit hormonpillrena "Provera" i 10 dgr, så ska förväntad mens komma 2-3dgr efter den kuren, dvs mån-tis för min del, OM jag inte blivit gravid dvs.... så jag testar nog tis-ons, annars måste jag ringa Dr. o säga att jag inte fått mens men heller inte e gravid, o måste då gå vidare med en utredning.... så tålamod några dagar till för min del =)

Själv då? När ska du testa?
    när jag åt provera blev jag gravid direkt av dom :) så håller tummarna..
    jag har ju bim nästa söndag, så det får bli efter det.. lillskruttan fyller 3 den 23 så OM jag kan hålla mig testar jag då
  • Längtan efter liten
    Tejj skrev 2010-06-13 19:12:47 följande:
    Kul o höra att det gick bra för dig med Proveraknaprandet, det ger MIG hopp =)
    Svårt o hålla sig o testa, kliar i fingrarna varje gång man sätter sig på toa... men nu ska jag inte testa förrän tidigast tis, annars ons... med de billigare grav.testet... CB digital spar jag tills på fre, OM det skulle göra utslag så ska jag överraska sambon med det =)

Håller tummarna stenhårt för båda oss nu denna vecka =)
    jag vill helst testa idag för att veta om illamåendet är grav eller tabletter... men det är för tidigt än...
    jag är super dålig på att inte testa.. men jag ska försöka att hålla mig , men jag evt att jag ALDRIG kommer klara det
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3