• MCT79

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

rontgensyrran skrev 2010-10-06 09:20:20 följande:
    Hur mycket blöder du egentligen? Trosskydd eller typ binda??? Mörkt eller ljust? Jag tycker absolut man ser testet tydligt! Har du ont?
    Jag blöder mörkrött...slemmigt... hade binda igår men det kom en liten fläck i den... hade tampong i natt mest av anledningen att blödning på bim+1 vs mens inte kan vara nån större skillnad i infektionsrisk...

Inget ont alls just nu... hade som mensvärk igår..
  • MCT79
    rontgensyrran skrev 2010-10-06 09:31:02 följande:
    Skit i tampongen så att du har koll på hur mycket du blöder! En liten fläck låter inte som mens eller missfall hoppas verkligen det stannar vid det. Mensvärk kan ju lika gärna vara växtverk. Hoppas det är en positiv nyhet på onsdag. Onsdag= idag??? Eller nästa vecka?
    Aj aj syster! ;)  Nästa onsdag..den 13:e... låt oss hoppas det är en turdag! =)
  • MCT79

Det är färskt rött nu... inga enorma mängder men det har kommit ca en 5-krona i bindan... det jag tycker skiljer sig från förra månaden är att det är inga koagler nu... men det kanske kan ha att göra med att jag ätit albyl minor denna månad med?
    Brösten ömmar lite igen... usch... vågar inte hoppas. Väntar ett par dar och testar igen...

Vilken vecka...hmm... hade maxutslag på ältesten 20-21/9... brukar få min mens 14 dagar efter första dagen jag får utslag på ältesterna... Isf är jag bim+2 idag... Men om jag hade min äl den 22:a så är jag väl rent tekniskt sett på 4+0 eller??

Usch jag är så dålig på det där....

• MCT79

En femkrona i bindan alltså men när jag torkar mig så är det massor på pappret.. men det är konstigt... så "genomskinligt"..alltså...hmm.."tunnt"? Låter konstigt...

Nu ska jag vila lite middag för jag är trött! =)

• MCT79

Ni är så goa... jag önksar jag kunde tro lika hårt som er... det känns som sagt som mycket blod... testar igen om två dar... :)

• MCT79

Morrn tjejer, plusset är svagare idag... går nog inte att få på bild ens... så nu är det bara invänta läkarbesök... förhoppningsvis får jag bra hjälp...!

• MCT79
    sugarrush skrev 2010-10-07 09:33:21 följande:
    Vad störigt MCT! Förstår att du blir frustrerad. Hoppas allt är bra och att du är gravid!

Men jag kom att tänka på en sak, kommer du ihåg för några månader sedan i tråden, då var det väl någon som hade "pendlande hormoner" efter missfallet, iallafall kallade läkarna det så. Ifall du inte är gravid kanske det är något sådant, att du inte fått missfall igen utan att det är rester från förra missfallet som spökar?
    Näe det tror jag inte... vid förra blödningen testade jag neg två dar efter jag började blöda..  och HCG i blodet var 2 = inte gravid när jag tog det 4 dagar efter blödningsstart. Jag har sen testat med äl-test varje dag sedan jag slutade blöda och om HCG hade stigit igen så hade jag fått utslag på äl-testen med ju...

Jag tror på en ny graviditet  (fick ju symtom en vecka efter äl med  ömma bröst och dragningar i ljumskarna...) men att det sket sig igen helt enkelt..

Igår kväll mådde jag illa... å hoppades såååå.... idag faller man som en pannkaka. Nu siktar jag in mig på läkarbesöket nästa onsdag.
  • MCT79
    sugarrush skrev 2010-10-07 10:57:49 följande:
    Okej... Fan också. Själv går man med MASSOR av hcg, trots att jag gjorde cytotec- behandligen för nästan 2 veckor sedan. Bli så ledsen att det aldrig går ner, gravidstrecket kommer fram efter typ 10 sekunder när jag kissat på testet, och blir jättestarkt. Hur länge hade ni hormoner kvar i kroppen efter ert mf/ma? Ni som fått cytotec?
    Jag gick med ett lååågt stationärt hcg vid mitt utomkvedes... från januari till april... SUCKS!!
    Nu var ju du mycket längre gången så det klart det kommer ta tid.. men jag vet precis hur pissigt det är att gå och vänta...
  • MCT79

Mimmi, tråkigt med mens... det borde vara din tur att få ett plus snart....

Sugarrush... jag blöder klart mindre... vilket förvirrar mig!! Jag borde blöda några dar till... testade inte i morse heller... ids inte... tar ett i morrn tänkte jag...  kram!!

• MCT79
    Happiest skrev 2010-10-08 12:05:12 följande:
    Är du från norrland? Ids inte... kändes väldigt norrländskt Har släkten i Piteå...
    Hahah...näe... norduppland... men det finns mycket ord och uttal där som också är vanliga i norrland.. många placerar mig runt skellefteå... mig veterligen har jag aldrig varit där.. :)
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3