Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Inget ont alls just nu... hade som mensvärk igår..
Det är färskt rött nu... inga enorma mängder men det har kommit ca en 5-krona i bindan... det jag tycker skiljer sig från förra månaden är att det är inga koagler nu... men det kanske kan ha att göra med att jag ätit albyl minor denna månad med?
Brösten ömmar lite igen... usch... vågar inte hoppas. Väntar ett par dar och testar igen...
Vilken vecka...hmm... hade maxutslag på ältesten 20-21/9... brukar få min mens 14 dagar efter första dagen jag får utslag på ältesterna... Isf är jag bim+2 idag... Men om jag hade min äl den 22:a så är jag väl rent tekniskt sett på 4+0 eller??
Usch jag är så dålig på det där....
En femkrona i bindan alltså men när jag torkar mig så är det massor på pappret.. men det är konstigt... så "genomskinligt"..alltså...hmm.."tunnt"? Låter konstigt...
Nu ska jag vila lite middag för jag är trött! =)
Ni är så goa... jag önksar jag kunde tro lika hårt som er... det känns som sagt som mycket blod... testar igen om två dar... :)
Morrn tjejer, plusset är svagare idag... går nog inte att få på bild ens... så nu är det bara invänta läkarbesök... förhoppningsvis får jag bra hjälp...!
Mimmi, tråkigt med mens... det borde vara din tur att få ett plus snart....
Sugarrush... jag blöder klart mindre... vilket förvirrar mig!! Jag borde blöda några dar till... testade inte i morse heller... ids inte... tar ett i morrn tänkte jag... kram!!