• FruW

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Jo jag såg det, funderar dock på om inte hund kunde va ett alternativ.... Ajajajaj...

Har äl, dock blöder jag :( brukar ha lite spottings kring äl, men det här är blod, t o m med klumpar! Ngn som vet vad det kan bero på? Har inte ont eller mår dåligt på annat sätt, men känns som om att bli gravid e svårt när det är massa blod där.. Har hållt på sen i lördags.. Funderar på att ringa gyn i morgon.,

• FruW

Nu har jag ringt gyn, fått en tid i morgon bitti, hade hoppats på en tid redan idag, men men., blöder som mens typ, o börjar känna mig lite öm i magen., ngn som kan veta vad det beror på?

Leaeva hade du din blödning flera dagar i sträck?

Lycka till på Vul tjejer, håller tummarna för fina ägg!

Halmstadtjej, beklagar ditt mf! Jag har haft 3 tidiga, o min äl o mens har kommit som vanligt efteråt, men det kan som sagt variera.. Hoppas du snart slutat blöda o känner dig på banan igen!

• FruW

Jag tog gravtest samma dag mensen kom, mensen va dom vanligt med mkt blod o ont., har inte tagit ngt mer gravtest sen dess.,

• FruW

God morgon!

Håller tummarna för äggen leaeva!

Pixan, kan ni gå göra Ivf då?? En genväg till bebis hade varit super, tänk om man bara kunde lägga en beställning... Drömmer mig bort...

Om lite mindre än en timma är jag hos gyn, blöder så klart inte alls nu, skönt men lite typiskt.. Tog ett gravtest igår, negativt, så inget tidigt mf till iaf, skönt!

Håll tummarna för mig är ni söta, är lite rädd för att jag ska börja grina... :(

• FruW

Hej girls! Tack för alla tummar idag!! Måste säga att besöket gick över förväntan idag. Hade såklart slutat blöda, så de kunde inte säga var blodet kom ifrån, men trodde det var en hormonell blödning. Syntes inga spår av cysta, men däremot trodde han äl var på g.. Tog upp mina mellanblödningar, har alltid kring äl o några dagar innan mens, plus att äl ofta är mellan 10-12 dagar innan bim, bim nu om 10 dar.. Så läkaren tyckte mina cykler va lite i obalans, vilket kunde bero på låg gulkroppsproduktion.. (SOM JAG HAR TROTT HELA TIDEN!)

Jaja, lite ytterligare diskussion om min vikt, kämpar på med den.. O så fick jag tabletter, metformin, som ska reglera insulinnivåer o tydligen kunde ha som effekt att stabilisera cyklerna. Googlade lite o såg att en del med pco får detta, inget jag har, men kanske kan hjälpa ändå., ska dit igen nästa vecka för lite mer prover, hormonnivåer främst tror jag. Sen äta tabletterna till juni för nytt återbesök, kanske blir deg hormoner då för att förstärka äl..

Så, era tummar har hjälpt, tack!!!

• FruW

Leaeva - stor kram till dig och gubben!! Hur va det nu, har ni fått barn sen tidigare, eller kämpar ni med ettan? Om det känns alldeles alldeles för jobbigt, så kanske det kan va bra med en paus.. Kanske bestämma sig för att den här månaden så försöker vi inte, då njuter vi av annat i livet.. Tänker att det kanske ger en chans att ladda batterierna lite.. En tanke bara..

Men ge inte upp! Då har man ju automatiskt förlorat! O som iaf mina läkare säger, har du lyckats bli gravid så kommer det bli ett barn till slut, även om det kan kännas otroligt avlägset just nu!!

Massa massa peppande o uppmuntrande kramar till dig! Hjärta

• FruW

Natur, känner som dig! Pratade med några vänner i helgen om fl, de tyckte forumet bara var kass, massa dumheter. Mitt svar va att det beror på var man hänger! Denna tråd är guld värd, skulle ha svårt att klara mig utan den, tycker att jag ibland har svårt att få förståelse o stöd från vänner, men de har ju som tur är inte dessa erfarenheter..

Måste säga, jag mår illa! Tydligen en vanlig bieffekt sv tabletterna, hade önskat att det var av annan anledning... Jaja, får hoppas det leder till resultat, då är det värt det!

• FruW

Leaeva, haha, kanske ska sno ditt schema! Tycker sambon är som mest sugen på "fel" tider... Vet inte om schemaläggning är boren dock ;)

Jag mår illa o blir mätt på ingenting, låter ju nästan som fina gravsymptom tycker ni inte?! Synd bara det beror på biverkningar av tabletterna :( men kanske är toppen för fin figur till bröllopet haha!

• FruW

MissT välkommen!! Beklagar dina mf!! Men välkommen hit!! Jag har haft 3 tidiga mf, utredning visar inget men har blivit lovad hjälp när nästa plus kommer. Vi jobbar med första barnet.

• FruW

Leaeva haha du kanske gör mannen super-lycklig!! ;)

Nja, inga förhoppningar inför bim den här månaden.., blödningarna fortsätter, hoppas medicinen snart gör underverk!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3