Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Skickar en stor styrkekram till alla fina starka tjejer i tråden! Vi kommer klara detta, vi kommer få våra små!!!
Ngn som har lite funderingar som svar på frågan jag ställde för några dagar sedan?
Skickar en stor styrkekram till alla fina starka tjejer i tråden! Vi kommer klara detta, vi kommer få våra små!!!
Ngn som har lite funderingar som svar på frågan jag ställde för några dagar sedan?
MCT tack för att du tar dig tid! ;) orkar du får du gärna läsa på min blog, vill inte dra ner alla i tråden i mina mörka tankar.. ;) du hittar den här om du vill
Drommaromsmått.blogspot.com
Leaeva, tack!! Känns så skönt att veta att man inte är ensam! Har t o m funderat över att svara att vi inte vill ha barn, för att slippa följdfrågor o förmaningar som; du blir ju inte yngre, då är det svårare vet du väl?! Tack jag vet!! :(
MCT tack för ditt svar! Kanske ska va modig o våga ge lite svar på tal nästa gång, men det tar emot, dels för att jag inte vill att den andra personen ska känna sig dum (lite opedagogiskt ja!!) men också för att jag skäms o känner mig misslyckad som inte lyckats få barn.. Ska kika på ditt andra inlägg ned :)
SoMa tack gumman! Vi behöver pepp!! :)
Tack snuttskorpan och sugarrush för att ni delar med er av era erfarenheter! Ska samla mod o förbereda mig, så jag är redo med ett bättre svar nästa gång! :)
Pancakes - vilket pucko! Timing är en lyx för de som inte har varit med om att få mf/ma eller som det tar lång tid att bli gravida för... Jag, o ni med tror jag, skiter fullständigt i om bebisen föds mitt i sommaren, på jul eller nyår, bara den föds levande o frisk!!
Ja, den här resan, hur jobbig den än är, tvingar oss till nya lärdomar o till ödmjukhet o insikt i att livet inte fullt ut kan styras o planeras...
Ngt annat som stör mig som tusan är allt gnäll från föräldrar, klart jag förstår att barn kan va superjobbiga, men som sambons kollega som klagar över att det är såååå TRÅKIGT att va föräldraledig! Varför ens skaffa barn då??
Jag skulle gärna byta!
(sorry om jag låter hård!!)
MCT - svarar dig här med... Så fruktansvärt hemskt! :( är så ledsen för er skull!!! Vi finns här, ös ur dig det du behöver, vi hjälper dig vidare när du är redo! Önskar jag kunde ge dig en ordentlig kram nu, men skickar många stora här iaf..
Havsklippan, du är så klart varmt välkommen tillbaka till oss o tråden! Jag minns dig väl o det fruktansvärda som ni fick gå igenom med lilla Wilma :( skönt att ni är på banan igen, ska bli skoj att ha dig med på resan ;)
MissT hur gammal är din lilla dotter?
Leaeva, kan inte se bilderna i mobilen :( men säger grattis ändå o håller tummarna stenhårt för er skull!! Stor kram