Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Nej, tråkigt att höra!! Men håller tummarna för dig fortfarande.,
Nej, tråkigt att höra!! Men håller tummarna för dig fortfarande.,
MCT hur mår du?? Kram!
Vännen gör inte det! Det blir bara läskigare då! Det kommer gå bra, det kommer vara jobbigt, men det kommer gå bra!!!
Försök distrahera dig med något annat. Be en vän komma över på fika, ta en promenad, läs eller kolla på film, men läs inte skräckhistorier om cytotec...
Önskar jag kunde göra något för att hjälpa dig!!!
Pixan, bra förslag tycker jag, tack, men vi är inte så traditionella av oss..
Tycker du ska vänta till i morgon med att testa, blir det neg så kan du iaf leva lite på hoppet i kväll o ha roligt, istället för att bara ledsen över ett negativt test.. Hoppas du får en kul kväll!! Kram
Lycka till idag med alla tester o bim!! MCT håller tummarna för dig med!
Pixan jag förstår hur du menar nu, tack! :)
Stor kram MCT!!! Tänker på er o hoppas att allt ska gå bra!
Leaeva, du kan be att få ta ett blodprov för att mäta hcg, ska va mer pålitligt än vanliga gravtester. Mina 2 senaste mf har varit sådana, supertrist!! :(
MCT tänker på dig, skickar massa styrka o kramar!
Havsklippan, stor kram till dig med! Måste vara urjobbigt att försöka gå vidare!!
Håller tummarna för er andra som snart har bim! Vill se lite fler plus i tråden!
Här är mensen äntligen över! :) hoppas nu att de där jäkla pillren som får mig att må urkass gör lite verkan nu!!! Vill ha stabilare cykel, fler dagar mellan äl o mens o framför allt inte blöda hela tiden!!!! Förra cykeln blödde jag varje dag utom de första 4!! Känns som om chansen att bli gravid under de omständigheterna är ganska liten! :(
Har också varit på ettårskalas för en kompis barn, vi var gravida samtidigt men jag fick mf.., va faktiskt urjobbigt att va där idag, se alla bebisar o små barn o träffa gravida kvinnor., kunde inte låta bli tänka att det kunde va vi som firade vårt barns första födelsedag... :( jobbigast var nog att sitta där när det gått så lång tid o fortfarande va helt ogravid o barnlös, fortfarande på ruta 1... :(
Leaeva, förstår att det är superjobbigt!! Men ge inte upp!! Ta en liten paus, vila o samla kraft. Stor kram!
MCT tänker på er, stor stor kram!! Ni kommer finnas i mina tankar i morgon o jag håller tummarna för att allt ska gå så bra som det bara kan!
Massa kramar från mig
Stor kram leaeva! Vet hur du känner, men glöm inte att det är DIG sambon vill ha barn med, ingen annan!!