• FruW

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Sofy, tack vännen!! Ja det känns fantastiskt kul, mkt att bestämma o planera, men roligt! Datum är satt o lokal bokad, ring har vi hittat men ej beställt ännu, "färgtema" klart, mat o tårta har vi börjat spana på.. Så "bara" klänning o så kvar., jag hoppas att ett litet plus ligger o väntar på oss, fast just nu känner jag konstigt nog att det är helt ok att det väntar lite, vill nog inte va höggravid på bröllopet..

Sofy, gick igång lite i plustråden nyss, sorry!! Hoppas du inte tar illa vid dig, alla gör så klart som man vill!!!

Pancakes, vi är redan förlovade, har varit i snart 4 år, är inte så traditionella av oss, men frieriet var överraskande o jätteromantiskt, är såå glad î?

SoMa, undrade just var du va... Blä för tanten!! Unna dig en extra drink, för snart sitter du här med en liten i magen!!

Själv va jag på jobbet o vände i morse, så ligger i soffan med mensvärk istället î? hatar att det ska göra ont!!

• FruW

Leaeva, skönt att höra att du får hjälp!! Förstod jag det rätt som att ni lyckats få en liten buse?? Kram till dig!

Skönt med att blödningen kommit igång, jobbigt att vänta på den! Hoppas det snart är över!!

• FruW

Soma missa inte restaurang espetada!!! Ligger i playa del ingles �

• FruW

Soma, lättast är kanske om ni tar en taxi.. Annars har dom en hyfsad hemsida, bara googla namnet. Men se upp, de har 2 restauranger i "kedjan" det är INTE den som ligger i san agustin n ska till.. Hoppas ni hinner gå dit, det va såå gott î?

• FruW

Äntligen är mensen över, är så glad över det, va bara tvungen att meddela er, haha sorry!!

Hoppas ni mår bra alla! Ngn som närmar sig bim?

Bröllopsplanerna går framåt, just nu är det resan som är på tapeten. :) ngn som vet ett bra o billigt hotell på Manhattan??

Stor kram från mig

• FruW

Tack för tipsen, vet du ungefär vad man får betala per natt där?

• FruW

Tack så mycket längtan!! Det behövs, iaf känner jag det som om en egen bebis är låååångt borta!! Men just nu, för vår del, är det ok om det väntar ytterligare några månader (trodde jag aldrig jag skulle säga!!) så vi kan ha bröllopet som planerat o kanske hinna med en bröllopsresa också! Men sen får sen gärna komma ;)

Träffade en liten bebis i helgen, alldeles ny, bara 5 dagar gammal!! Helt underbar!!

Kram till er alla, jäklar va vi är envisa som bara fortsätter att kämpa vidare, månad efter månad. Snart måste ju belöningen komma, eller hur!!

• FruW

Tack MCT o Längtan för peppningen, det behövs ska ni veta!! En bebis känns otroligt långt borta, ett plus knappt närmare..

Men är glad över att vi har bröllopet att planera. Dels för att det tar tid från att fundera över bebisverkstaden o att det känns som om livet går framåt iaf. Senaste dagarna har varit lite jobbiga, tror det beror på att en av mina bästa vänner fick sin lille i förra veckan, o en annan har precis åkt till förlossningen, en tredjes mage börjar puta rejält o kollegor som är föräldralediga hälsar på på jobbet.. Allt det här är jättekul såklart, är väldigt glad för mina vänner!! Men känner mig nästan lite bortglömd o utanför, vi har försökt bli med barn långt längre än flera av dessa, o är fortfarande på ruta noll... Känns tungt :(

Så, bra med bröllop :)

Natur, varför känner du så? Statistiskt sett borde det här va en lika bra gång att bli gravid på som ngn annan, eller hur? Håller tummarna för dig, när har du BIM?

MCT, vet inte om du sett det, skrev i plustråden, men där är ju sån aktivitet :) men jättestort GRATTIS till lyckat VUL, så glad för er skull!!

Kram från mig

• FruW

Härliga nyheter tjejer!! O jag hänger gärna på ert plus-tåg, andas in så djupt jag kan, yoga-andning, sover med kallingarna på mig o halsduken som kudde, vore väl attans om det inte ville ta sig då! Tänkte eg mysa lite i kväll, har nog äl i dagarna o ska spendera helgen borta.. Men är för trött så jag hoppas det funkar ändå! ;)

Tack för grav-bacillerna!! Kul med lite aktivitet i tråden igen :D

SNUTTSKORPAN - hoppas dunder det här!! Jag har gått i mål!!! :D jag vill tacka dig så himla mkt för inspiration o hjälp, hade inte fixat det utan dig! 6 v, minst 2 träningar i veckan, ibland fler, är avklarade!! Jag är igång, känns sååå skönt! Nu kör vi 6 v till, sen räknas vi nog till värsta träningsfreaken, haha (med mina mått mätt!) firar med att besöka vännervi Örebro o bl.à gå på bröllopsmässa :) SNUTTSKORPAN jag önskar jag visste var du bodde så kunde jag skicka dig en bukett blommor eller kanske en ask choklad att mumsa på ;) jättestort tack iaf frän mig!!

Stor kram till er alla!!

• FruW

Jag har ingen koll på det här med pergo o så, får jag fråga varför de kollar äggblåsorna? Ska ni få insemination?

Jo, äl borde va idag.. Märkte i morse att jag blödde massor :( blir så trött på det här! Brukar få lite blodiga flytningar vid äl, men inte så här!

Är borta hela helgen, så lite svårt att mysa då.. Myste i går morse, får väl se om det räcket men har inte så stort hopp.. Bim tror jag är runt den 19, så långt kvar. Men borde vi ligga ganska lika då va?

Kram o hoppas alla har en trevlig helg

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3