Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Sugar, du är ju för söt!! ;) tack vännen, då önskar jag mig oxå det till din födelsedag :) tack för hjälpen o de fina orden!!!
Kram
Sugar, du är ju för söt!! ;) tack vännen, då önskar jag mig oxå det till din födelsedag :) tack för hjälpen o de fina orden!!!
Kram
God morgon världens bästa fl-tjejer!
Hoppas ni alla haft en trevlig fredagkväll! Snuttskorpan- håll i dig nu, jag har nyheter till dig ;) kl 10 är det jag som går på ett pass step på Friskis, det du!!! ;) du har fått mig så inspirerad :D tack vännen!!! Andra passet den här veckan, känns såå skönt! Vet att det inte är mkt för er träningssuperkvinnor, men för mig är det bra..
Har också världens bästa sambo ( kändes inte så i måndags..) fick reda på igår att han har planer för oss i helgen, hemliga sånna... :) nu vet jag att vi ska till Gbg i em, middag på en fin restaurang o övernattning på hotell! Ska bli så härligt, är så glad för att han planerat allt det här själv, världens bästa!!!
Glad idag! Puss till er alla!!
Härligt MCT!! Underbart med ridning!! Längtar till våren när det inte är lika kall o halt!
Tjejer, jag har haft den bästa helgen i hela mitt liv!!! Är såååå lycklig! Jag har världens bästa sambo!!! (kanske finns fler av dem, men bara en för mig) jag är fortfarande chockad!!
Stor överlycklig kram till er!
Ps, några med bim snart? Ska hålla tummarna för er. Har fortfarande mens, o drar till Sthlm på kurs i morgon till på torsdag, så hoppas på att det inte är för sent
med äl när jag kommer hem...
Sugar - lycka till på bil idag!! Du måste komma in hit sen o berätta hur underbart det var att få se den lille!! Kram
Härligt att höra sugar!! Så glad för er skull!!
Snutt, önskar dig massa lycka till på ditt vul i morgon!!! Vill se uppdateringar här sen :)
Natur, spännande! Håller tummarna för dig!!
Pixan gjorde ni en insemination själva eller hos läkaren? Håller tummarna för er med!
MCT, fortsätt kämpa på!!
Ego - är i Sthlm på kurs, mensen tog slut i går, så när jag kommer hem på torsdag kväll då så... ;)
Kram till er alla!!!
MCT fantastiskt att höra!! Mirakel kan verkligen ske!!!! Stort grattis vännen!!!!
Ngn mer än jag som är kvar att plussa nu?? Senaste månaden har ju plussen verkligen dundrat in, härligt!! Enligt min app på iphonen ska jag va fertil nu.. Har inte märkt av ngn äl ännu, men ska försöka hoppa på sambon ( har jag sagt världens bästa??) när jag kommer hem sent i kväll, tröttheten till trots.. Sitter på centralen i Sthlm o väntar på att få åka hem, ska bli sååå skönt!
Om några veckor kan jag dessutom berätta för er varför sambon min är så fantastiskt underbar!!!
Kram från mig
Hihi, tack sugar!! Men räcker det med att hångla?? Har inte testat det, bara andra metoder i verkstan, men ska absolut testa enbart hångel ;)
När är det du fyller år? Ska göra mitt bästa för att ge dig ett plus i present, vill ju hänga på er till plustråden o inte va kvar här själv!!
Underbart MCT, det ska gå vägen nu!! Håller mina tummar stenhårt för dig o alla andra gravida i våra trådar!!
Snutt, vill bara tacka dig, tack vare din inspiration o lite hjälp från kära sambon har jag nu klarat av 2 av de (första) 6 träningsveckorna! Trots 4 kvällar på hotell med obefintliga träningsmöjligheter har jag ändå lyckats träna mina 2 ggr den här veckan. Ett skivstångspass i går, o ett step i morse. Träningsvärken är grym, men jag hoppas på resultat.. Tack för pushen!
Kram från mig
Blä för mensen Natur!! Så trist att man inte kan lita på gravsymptomen heller!
Skickar en kram till dig
Åh, tack Snuttskorpan!! Blev alldeles rörd av det du skrev! det känns så kul o skönt att komma igång, konstigt nog känns det som om jag längtar till varje nytt pass strax efter att jag tränat klart ett, såå inte jag!! Men kul :D Vill tacka dig massor för tips o stöd!!
Leaeva, jag tror också det räcker. Men det är ju så jobbigt när det blir tjafs pga verkstaden, känns som om det gör extra ont att bråka om just detta! Jag känner igen mig massor i det du skriver, hade ett sådant bråk senast för någon vecka sedan, som jag oxå skrev om här.. Skönt att kunna få stöd här i tråden, när det känns som om andra inte förstår.. Men tänk på att det kommer fler chanser, bättre att få försöka en gång till än att på allvar riskera sin relation, eller sexlivet.. Så mkt som kan kännas forcerat tycker jag..
Mitt tips är att försöka prata med din sambo, men framför allt att lyssna på varann, kanske finns missförst