Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Tack PC
Tack PC
Åh, Abisko - älska!! Har bara varit där 1 gång på sommaren, vandrade längs med kungsleden, men sååå fint. Kan tänka mig att det är jättefint på vintern med!! =)
Sugar - tack, ja jag hoppas fortfarande! Men önskar jag kände massa symptom - illamående o ömma tuttar, kom hit liksom!
Snuttskorpan - tack vännen!! Ang äl-tester, jag får flytningarna innan jag får utslag på testerna, så håll ut, testa på (ej morgonurin!) så ska du se att du snart får ett fint streck!! KRAM
Morrn!
Jag har inte testat, fick snövitt igår, men i dag har tecken på att mensen snart är här kommit Hur svårt ska det va egentligen? Jag blir så trött!
Men ok, är väl kanske ngt bra i det här ändå.. Behöver gå ner några kilo, är ju bra att ha gjort det innan en graviditet.. Meeeen - jag vill ju inte vänta längre ju!
Hoppas ni andra som har bim snart har bättre tur!
Funderar över mina symptom jag har haft senaste veckan, trodde verkligen de tydde på något! Jobbigt att inte kunna lita på kroppen..
Sugar, tack vännen! Det värmer ska du veta Men den här gången är det kört, känner igen tecknen..
Härligt med äl på nyår - kommer bli en alldeles sprakande och bubblande bebis!!
KRAM
Skrutt - jag försöker äta bra, träning går så där, men ska försöka bättra mig där efter nyår.. Lycka till med äl! =)
Tack finaste tjejer för att ni hoppades för min skull!! Men tyvärr är tanten här =( I går gick jag o la mig med ont i halsen, sovit dåligt o vaknade i morse med jätteont i halsen - kul inför nyår o allt.. Vi ska ha folk här på fredag, får se om ngn vågar komma.. Mensskrället på detta - behöver jag säga att jag har haft bättre dagar?
Har tröstat mig med shopping... =/ Beställt en Iphone...
Så - nu vill jag att nästa BIM´are plussar, lånar ut min tur till er så länge!
KRAM
PC - haha, har precis börjat nätshoppa, hittat en jättefin jacka på ellos som jag ev ska beställa... Attans, hoppas jag snart blir bättre annars blir det här dyrt!! Efter nyår är det nytt liv som gäller, smalare jag, fetare bankkonto - är tanken iaf..
Ni girls som är så duktiga o tränar regelbundet, vad är eran motivation? Jag tycker oftast det är kul när jag väl gör det, går på friskis, klasser - gympan är inte riktigt min grej.. Men, så kommer det annat emellan, eller så blir jag sjuk, o så tar det jättelång tid innan jag är tillbaka i träningen igen. Hinner liksom aldrig bli en vana.. Tar jättegärna emot tips!!
Annars ligger jag i soffan, dricker the och kollar på Vänner. Har fått låna HELA (!!) serien av några vänner, är bara på säsong 2.. Så jag har en del att göra... =) När jag lånade filmerna för några dagar sedan påpekade de hur många timmar film det är, jag avfärdade det lite skämtsamt med - äh, jag blir nog sjuk snart! Hehe..eh - man ska passa sig för vad man önskar sig, ibland kan det tydligen slå in..
Så - jag önskar mig:
Att vi alla här inne snart får ett fint pluss och 9 månader senare håller våra söta bebisar i armarna!
Snutt - tack för träningstipsen! Ska försöka göra som du sa..
Ang herpesen, jag hade inte chansat.. Jag har ingen egen erfarenhete av könsherpes, men en vän till mig (tjej) har fått det för några år sedan, o det gjorde sjukt ont. Visst, det läker ju, men kommer tillbaka ett par gånger (enligt henne). Jag hade väntat..
Snuttskorpan - har ni läkarens ordination så lyssna på det. Jag tänkte mer om ifall du också skulle få det, blåsor alltså, så kanske ni går om varann, så det blir svårt att få till det alls? Kan tänka mig att det gör ont som tusan att ha sex med blåsorna, oavsett om man är tjej eller kille..
Alltså, jag vet inte med träningen.. Har inte tränat regelbundet på många år. Var lättare i skolan, gympa, cykla, fotboll, ni vet.. När jag började jobba så blev det mer mitt eget "ansvar", o blev inte lika lätt.. Men är toppen om du har lust att hjälpa mig!!
Jag gillar friskis, de har mkt olika pass att erbjuda, jag gillar klasserna där man får koncentrera sig på rörelserna, så jag inte hinner fundera så mkt på hur jobbigt det är. O på friskis går ju "alla", har svårt för flashiga gym där alla är supervältränade o har svindyra senaste kläderna.. Så, det har jag nog tänkt att forsätta med. Vore nöjd om jag kunde träna minst 2 ggr per vecka, gärna 3. Men jag känner mig själv, så 2 pass på F&S per vecka vore fint, kombinerat med lite promenader, ridning osv,,
Problemet är nog min motivation, o att jag lätt prioriterar andra saker. Kan lika gärna träna i morgon, ni vet.. Så, en spark i baken o ngn som tror på att jag klarar av det, det vore bra! =)
Tycker också det är lite jobbigt att gå o träna själv, speciellt på alla två och två-passen, t ex box. Sambon får jag inte med mig, han vill träna annat. Kompisar jag har har lyckats släpa dit - varenda en har blivit gravid under terminen o fått sluta träna... Så - vill ni bli på smällen, träna med mig!! Säkraste sättet att bli gravid, jag lovar!
Snuttskorpan - har du förslag - jag är sååå tacksam!!