• FruW

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Sugar - stor kram till dig!! Skönt att mensen är över, brukar ju kännas lättare då - fas 2 du vet!

Röntgen - det närmar sig för dig nu va?? Såå spännande, stort lycka till!!

Snuttskorpan  -låter jättehärligt med skidor!! Önskar jag hade sådana själv, men har inte åkt på massa år, sen jag var liten, så osäker på hur det skulle gå nu, haha..

Tjejer, en liten fråga. Min äl är nog över för den här gången tror jag, kan ju inte testa så får gå på känn så att säga. Jag brukar ju alltid ha små blödningar vid äl, både om vi har sexat eller ej, men inget alls den här månaden, o då har vi ändå myst ganska tätt nu.. Vad tror ni, bra eller dåligt tecken?? Inget blod borde ju va bra, eller hur? O har haft massa äl-flytningar (ursäkta!) så jag hoppas på guldägget nu!!

Stor kram till er!!

• FruW

Låter jättekul med skidor!! Har iofs inget spår där vi bor, men finns en bit bort med bilen.. Vad får man ge för ok skidor, stavar o pjäxor??

MCT - blä, inget utslag?? När ska den komma?? Håller tummarna för dig vännen!!

Snuttskorpan - ja "standard" för mig de senaste månaderna har varit blod under äl-veckan, ibland vid sex, ibland helt appropå, så det här är "nytt". Just nu kan jag önska att jag hade kört med äl-test den här månaden så jag vetat om jag hade haft äl eller ej.. Denna ovisshet.. Men men, har man fått order så..

Var ute o red en tur i morse i all snön, härligt! Min ridkompis har nyss berättat för mig att hon är gravid, i v 11 nu, jätteglad för hennes skull, men tyckte det var lite jobbigt först.. Men funkade fint att umgås i dag ändå, men tror jag kommer att hålla mig lite mer på min kant, kan bli lite jobbigt med alla magar, om ni förstår?

Vi pratade ju tidigare om att gå ner i vikt, kommer inte ihåg vilka som nappade... Men jag har bestämt mig för att börja köra första januari, känns hopplöst innan dess med allt firande. Någon som är med?? Jag behöver gå ner en del för att öka mina chanser till en ny graviditet..

Stor snökram till er alla !

• FruW

MCT - härligt, superÄL! =)

Alicia - vart ska ni på holmarna?? Kom nyss därifrån ju, skönt med sol o bad! Hoppas ni kommer iväg som ni ska med flyget o snön o de..

Skrota tråden nästa månad tycker jag vore en bra idé, så kan vi alla hoppa in i plustråden istället!! Skrattande

Natur - bim närmar sig för dig, några känningar?? håller tummarna för dig!!

• FruW

vi var i playa del ingles, men min syster o hennes man som va med på resan gifte sig i svenska kyrkan i san augustin.. Kan tipsa om en jättebra restaurang i playa del ingles som heter Espetada, superbra köttrestaurang!! Bara att ta en taxi, men kan va bra idé att boka bord om ni är många.

Vi hade inte såå varmt, runt 24 grader, men helt ok. Apropå flygplatser, vi hann lyfta precis innan flygledarstrejken bröt ut, skönt!!

Hoppas ni får en underbar semester!

• FruW

Pixan - det samma önskar jag till dig!!

stor kram från mig

• FruW

Mjaaw - eller att tanten inte kommer o plusset visar sig istället! Flört

• FruW

Sugar - åh vad härligt!! vill oxå!!

Jag har ju inte bim förrän den 1/1, men i dag har jag känt som dragningar över livmodern och ljumskarna, typ som lätt mensvärk...Vad tror ni om det?? Flört

• FruW

Mjaw - håller med ovanstående, jäklans tjejen, hoppas verkligen du får ett plus nu annars blir det ju jättelång väntan för dig! =(

Hmm, har inte känt av de där dragningarna/lätta mensvärken alls idag, så var säkert ngt annat som spökade i går.. Såå depp i dag, har massa kvar att fixa här hemma, vi ska fira jul här i  morgonkväll o vill så gärna ha fint här då, men allt jag kan tänka på är all tid som går o vi fortfarande inte har ngn liten här hos oss, är inte ens nära! Kan inte låta bli att fundera på hur det kommer kännas nästa jul om det fortfarande är lika dant då... Rynkar på näsan Stackars sambon har nog också blivit smittad av mitt depp, han berättade om sin kollega som igår hade beklagat sig sååå över att han ska vara pappaledig i 2 hela dagar åt sin 6 månaders pojk, så jobbigt att byta blöja, mata mm.. (han har inte varit ledig alls o kommer inte va det heller...!) o sambon sa - "det känns tungt att höra när man själv inte vill annat än att få vara föräldraledig..." Så fint att höra, samtidigt blir jag ledsen då jag känner att det är jag som hindrar honom från det, då det är min kropp som inte vill/kan behålla barnet.. Gråter

• FruW

Tack fina tjejer för era ord, de får mig att bli gladare!! Ni är bäst!! Hjärta Önskar er alla en fantastiksk jul! (Mjaw, jag hoppas det ordnar sig snart med din pappa!!)

Röntgen - skriver här med, haha, oooooh så spännande!!!! All lycka till!

Julkram från mig

• FruW

Hej tjejer!!

Hur går det för er i julfirandet? Ingen som har blivit insnöad hoppas jag!!

Själv sitter jag här o funderar - ska man våga hoppas o låta tankarna skena iväg?! Har haft lite dragningar i tjejmagen då och då de senaste dagarna (kan ju va all julmat med..), för några dagar sedan hade jag ett rejält humör (julstress!?) o nu på kvällen har tuttarna börjat ömma lite.. inte runt bröstvårtorna, utan på ovansidan av brösten, om ni förstår.. typ som träningsvärk..

Åhhhh, jag hoppas hoppas o önskar så ett fint plus vid nyår!! Har ju inte blött ngt alls den här månaden heller! Kan antingen va ett bra tecken, eller så hade jag ingen äl alls den här månaden...

Hur går det för er andra, ngn som har äl eller bim på g?? Några symptom??

Kram från mig

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3