Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
MCT - usch vad tråkigt med blankt test! Men skönt att du fått en tid hos läkarna! Jag har ju också så, plussat men börjar blöda nästan genast.. 3 sådana bakom mig, men nu har utredningen rullat igång iaf, skönt det..
Svårt att veta vad som är start på mensen o vad som är de vanliga blödningarna jag haft i 2 veckor nu, men idag tycker jag det är mer, så jag tar det som mensstart... Hoppas innerligt att blödningarna slutar när mensen är över, trött på att ha det så här!
igårkväll kom jag hem efter en lång arbetsvecka, var o handlade på ica där jag nästan började lipa över alla gravidmagar o nyfödda bebisar som fanns där. Tänkte muntra upp mig med att köpa en tidning - p åalla förstasidor stog det om kändisars bebislyckor, o gravid-tidningarna var självlysande!! (ja jag såg det jag "ville" se...) kom hem till en fantastisk sambo som tänt en brasa, ljus mm hemma o bara väntade på mig.. Jag var på toppenhumör - not, o började storböla hemma! Pms, trött, hungrig.. Men varför ska det va så svårt att få bli föräldrar? Sitter på jobbet o hör mina höggravida kollegor planera inköpsresor till Gekås o IKEA, diskutera namn, planering av bebisrummet, skötbord mm mm.. Jag vill också få göra det här!!!
Ursäkta mitt depp-inlägg idag, men att få en bebis känns så otroligt långt borta nu!!