• SoMa72

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Längtan efter liten skrev 2010-09-20 19:13:28 följande:

min älskade bebis :) den låg där och sprattlade på skärmen. Så nu väntar man med spänning :) 5 cm skrutt med viftande armarna...
    Bebisen står på huvudet så allt blir upp och ner :)hoppas ni ser iaf... har en bild i galleriet som är rätt vänd om man säger så. men "h*n" har armarna framför ansiktet
    Vilken jättefin bild!!!! Hjärta
  • SoMa72

Testade Minus igen, men provar imorgon bitti, skumt ändå är det... Fast det kan ju vara nåt annat vajsing i kroppen som gör att man får metallsmak o allt smakar helt hemskt samt "för kort" mens... =)

• SoMa72
    Pancakes skrev 2010-09-23 08:52:17 följande:
    Min situation är att det gått snart ett halvår sen missfallet. Det har inte tagit sig igen, vet inte riktigt varför. De första månaderna försökte vi inte jätteaktivt men nu de senaste två gångerna har jag kört med ÄL-test, men jag kommer sluta med det för jag tycker bara att det är stressande. Har BIM imorn men har inga stora förhoppningar den här gången heller.
    Håller tummarna för ett Plus för dig den här månaden... Om inte annat får vi kämpa vidare tillsammans Glad

Jag har ju också börjat fundera om det är nåt fel? Eller så behöver kroppen lång tid för att återhämta sig. Helt värdelöst... Sen är jag förstås livrädd för ett nytt MF/MA, men det blir som det blir med det.
  • SoMa72
    sugarrush skrev 2010-09-23 09:22:19 följande:
    Vad säger ni tjejer, ska vi ingå en pakt? Om tre månader ska INGEN av oss vara kvar i den här tråden!
    Är det en deal?
    Jag är med!!! Skrattande

Hur lång tid ska kroppen ha på sig för att bli gravid efter ett MA/MF undrar man ju... Obestämd
  • SoMa72
    Pancakes skrev 2010-09-23 10:49:59 följande:
    Läkarna tycker ju inte att det är nåt konstigt förrän det har gått ett år, så skulle man komma in nu skulle de fnysa åt en säkert. Funderar ändå på att gå på undersökning, bara för att kolla att det inte är nån infektion eller nåt. Slutade med p-piller i september förra året och plussade fem månader senare. Så det gick ju inte superfort då heller. Nu har det gått fem månader sen missfallet så man kanske inte är nån jättefertil person :(
    Gaaah, hoppas verkligen att vi inte ska behöva gå ett helt år nån av oss...
    Du ska se att det snart tar sig och då får vi behålla dem resten av livet! Hjärta
  • SoMa72
    Pancakes skrev 2010-09-23 11:06:07 följande:
    Tack, jag hoppas det! Jag har hela tiden tagit för givet att jag kommer vara gravid då mitt BF skulle ha varit. Det är 24 oktober och det verkar inte lovande. Usch, vilken sorglig dag det kommer vara. Vad mycket tid man förlorat.. Men det är väl normalt att det tar tid så vi får inte ge upp hoppet! Snart plussar vi ska du se :)
    Mm, jag vet... =( BF här skulle ha varit 15-16 nov, usch.
    Ja, det hoppas jag innerligt att vi gör! Go Plus!!!
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2010-10-05 12:07:16 följande:
    Men nu blöder jag.... helvetes jävla skiiiiitt.... VARFÖÖÖÖÖÖR!??!?!?!
    Men vad f-n?!?! Rynkar på näsan Är du SÄKER på att det är helt kört och inte bara en liten bim-blödning?

Skickar massor med tröstkramar till dig, gumman!!!
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2010-10-05 13:37:50 följande:
    Plusset bleknar så jag är säker..
    Skit oxå! =( Varför är livet så j-a orättvist för? Ursäkta om jag svär, men blir både ledsen och förbannad...
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2010-10-08 14:16:19 följande:
    Hahah...näe... norduppland... men det finns mycket ord och uttal där som också är vanliga i norrland.. många placerar mig runt skellefteå... mig veterligen har jag aldrig varit där.. :)
    I Norduppland? Samma här... Typ Skutskär? Du då? =)
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3