• Tejj

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

NU äntligen har det gått o laddat upp kortet på min ÄL stegring som jag hade 4-6/6..... för visst är det en ÄL stegring då? Vad säger ni?
    JAG tycker iaf det ser ut som det.... o med tanke på att jag har grymt ömma bröstvårtor, spänd och "orolig" tjejmage o halsbränna till och från sen några dagar tillbaka, så är det inte heeeeeeeeeeelt omöjligt.... eller?! =)

• Tejj
    FruW skrev 2010-06-14 20:50:39 följande:
    Tejj - jag skulle absolut säga att du har haft din äl-stegring!
    TACK!!!! Skönt o höra att nån mer tycker som jag =)
    Hoppas att jag o sambon prickade in den oxå ;) men har ju lite ömma bröst så.... =)
  • Tejj
    Happiness skrev 2010-06-14 23:34:11 följande:
    Hej underbara flickor!!!!

Välkomna alla nya. Här kommer ni att trivas ....Finns här i bakgrunden läser era inlägg men orkar inte deltaga. Usch, känner mig rikigt deprimerad och besviken. Det kommer ta lång tid att hämta mig denna gången.

Önskar att någon plussar snart. Känns faktiskt mindre tungt då...Kan ni inte göra mig lite glad och plussa? Någon? Alla?

Ska räkna detta som en mens blödning. Är på andra dagen nu. Klumpar av blod! Ingen rolig syn. Förhoppningsvis får jag väl ÄL meddetsamma, men man kan ju aldrig veta.

Jag (med hjälp av ODD-gumman) har lagt upp en taktik.

* Glandin 25
    * Trombyl el. Albyl Minor från ÄL
    * Höja Levaxindosen

Sen lite andra grejer som jag återkommer med....Odd, det var allt va?
    Skulle inte fixa detta utan dig...bara så du vet

*************************************KRAM********* ************************************
     Jag ska försöka att göra dig glad i helgen... ska försöka plussa då =)

Tänker annars på dig, o hoppas du repar dig snabbare än vad du tror!!!

Kram kram
  • Tejj

o visst är mkt flytningar oxå ett grav.tecken...?! Tycker det rinner till konstant hos mig, känns nästan som jag kissar på mig ibland... =)
    Men vågar ändå inte tro på nå positivt besked till helgen............ fastän flytningar o ömma bröstvårtor.... =/

• Tejj

Meeeeen.... Är det bara jag som inte har något liv o som då sitter o blänger på denna dataskärm heeeeeela kvällen? *puffar* =)

Vågar knappt skriva det..... mest för att inte ge mig själv falska förhoppningar.... men vet inte hur många ggr jag gått på toa o kissat idag!!! Sista ggn var för en timma sen, o jag skulle lätt kunna gå igen o få ut några deciliter!!!!!! ;)

• Tejj

Pixan - vaknade idag 04.30 o var kissnödig, men allt kissande idag kanske bara var för att jag drack mkt igår??!!! =/

MCT79 - tänker testa fre morgon, precis 2v efter ÄL stegringen som jag verkade ha då =)

Vågar inte tro nåt....

Från att ha haft TVÅ ömma bröstvårtor, är jag ikväll bara öm i den högra.... men fortfarande spänd mage..... näää uss.... vågar inte tro nåt... kan lika gärna vara mensen som är på gång..... den borde ju isf komma nu efter 10 dgr knaprande av provera (där läkaren sa att mensen skulle komma 2-3 dgr efter sista pillret, vilket den borde alltså ha gjort i sön-mån, men icke sa nicke) men som sagt, vågar inte tro nåt än... verkligen piss-jobbig väntan det här ju....

Nu väntar sängen på mig, natti natti

• Tejj
    Odetta skrev 2010-06-15 22:26:29 följande:
    Tejj, jag är imponerad att du inte har testat ännu....skulle jag aldrig fixa! Testoman som man är

Inte för att försöka ha dålig inflytan på dig...men kan du inte ta ett test i morgon typ?

*håller mina tummar och skickar en kram*

haha... inte få mig in i den test-drogen nu odd... ;)

Men testade faktiskt igår, o det var neg. men det var ju bara 9dgr efter ÄL så var ju för tidigt för nåt annat.... sist jag testade o var gravid, så var det exakt 2v efter ÄL utslaget på ÄL stickan, så därför testing på fre för mig, då exakt 2v sen ÄL stegringen.... =)

• Tejj

men konstigt hur man kan känna sig, i sön kände jag mig jätte gravid, igår si så där, idag näää inget, förutom när jag känner på högra bröstvårta o kisseriet.... men kände mer själsligt i sön än vad jag gör idag... förstår ni vad jag menar? Konstigt värre....

Men nää... nu MÅSTE jag gå o lägga mig...

Natti natti igen

• Tejj

Inser mer o mer att jag tyvärr INTE är gravid.... ömma bröstvårtorna försvann igår, knappt inte öm längre.... kisseriet igår måste bero på att jag druckit mkt dagen innan... halsbrännan för att jag ätit konstigt.... känner mig inge gravid... så hoppet för testdagen på fre, är minimalt just nu för mig =(

• Tejj

Tack vänner för att ni försöker stötta o peppa mig.... men har nog ingen tur denna månad heller... 14 v har gått sen mitt MF o ff ingen mens/ÄL =( Har ju ätit provera för att få igång det, men icke sa nicke... vad är nästa steg? Högre dos av provera eller? Hört talas om pregotime, vad är det o när sätts det isf in???

Känner mig väldigt låg i dag o skulle lätt kunna ligga på soffan hela dagen o gråta... varför jag? Varför ska jag få kämpa så bara för att få igång min kropp med mens o ÄL.... har jag inte ens fått igång DET, hur ska jag då få igång bebbeverkstaden??? *ledsen i ögat*

Jobbar läääänge idag oxå, skit när man mår så pissigt som jag gör idag =( Var är alla underverk när man behöver dom som mest???? Gråter

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3