• Tejj

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

*hittat hit* =)

Ja o inte blir det jag heller som inviger den nya tråden med ett {#lang_emotions_plus} då ÄL fortfarande lyser med sin frånvaro {#lang_emotions_cry}

Men nu väntar vårruset på mig... see you all later.... {#lang_emotions_smile}

• Tejj
    Bev skrev 2010-05-19 21:51:59 följande:
    BRA att så många hittar hit Det vart ett bra besök idag på KK dock inte så jätte mycket klokare utan mer förvirrad. Hon sa att allt såg ut som en normal grav och att det var så stort som det skulle va etc etc. Hon kunde inte riktigt se ett hjärta men min man som oxå tittade tyckte att det var klara hjärtrörelser. Men men hon fortsatte att titta och spana och greja och tillslut frågade hon om vi hade tvillingar i släkten Jo det har vi ju men på min mans sida... Jo då sa hon att jag tror faktiskt att jag ser två Men hon var inte säker. Det fanns bara en gulsäck vilket menas att det i så fall är enäggs GAAAAAAAaaa vad spännande, herre gud ÖNSKAR innerligt att de ska vara ett/två friska barn bara. Sen får det va ett eller två. Nästa besök är i vecka 12 tror jag så vid midsommar ungefär.Happiness: Spännande med äggplock, ska det va spontan befruktning sen eller insemination (eller vad det heter, med nål)?
    Guuu va kul.... tvillingar.... ev!!!! Spännande!!!! Har alltid själv velat ha tvillingar... =) Jobbig väntan till v. 12 nu då för er, att inte veta.... men ändå... sköj... Grattis =)
  • Tejj

Välkommen alla nya... trots att det är för j-vligt att ni oxå är här, men ändå kul o få "prata" o lära känna er... vi försöker att hålla humöret uppe här så gott det går, men ni vet ju vid det här laget att ena dagen e inte den andra lik... så mår man skit, skriv av er här på tråden... VI om några vet ju hur ni känner.... så skönt o få ventilera sig.... oavsett om det är till kända/okända människor.... =)

Kram kram

• Tejj

Blev nå knas med sista listan......

{#lang_emotions_flower}MAJ{#lang_emotions_flower}

20 maj - Kolbodatjej (4:e försöket efter MF nyårsafton-09)
    25 maj -puttekulan(6:e försöket efter MF dec-09)
    27-28 maj- LittleJunia (2:a försöket efter MA mars-10 och MF nov-09)
    29 maj - odd (första försöket efter 4de mf på raken maj-10)

{#lang_emotions_flower}JUNI{#lang_emotions_flower}
    2-3 juni Pancakes (MA början på april-2010)
    2 juni (osäkert!) 1 försöket efter MF i april, även MF augusti-09
    4 juni MCT79 (2:a försöket efter X jan-10)

{#lang_emotions_heart}Vi som väntar på mens eller ny ägglossning:{#lang_emotions_heart}

Tejj
    Pixan (efter 2 mf på 2 mån, suck! )

Hur går det för er tjejer som vi inte hört något ifrån???
    Frikadellen
    Bechi
    Linda840406 
    Tess JH

{#lang_emotions_gravid}Gravida {#lang_emotions_gravid}
    Vi som plussat (namn+BF):
    Malten, BF 26/8 -2010
    MCH, BF 8/9 -2010
    LINO, BF 18/9 -2010
    Mabaja, BF 27/9 -1010
    MB73 BF 30/9 -2010
    Gosemysan, BF 4/10 -2010
    Nataliesliv 20/11 -2010
    Mikaela 1/12 -2010
    2 barns mamma84, BF 14/12 -2010
    Anna TheSunshine BF 29/12 -2010
    maria204 BF 31/12-2010
    kajsalisa BF 2/1 -2011
    PåvägMotSyskon BF 5-6/1 -2011
    rontgensyrran BF 6/1 -2011
    Smålands jänta BF 7/1 -2011
    Bev BF 10/1 -2011
    misslouie BF 17/1-2011
    fröken SJ BF 17/1-2011
    Sommaren2005 BF 24/1 - 2011
    Mallanis BF 19/1- 2011

• Tejj
    MCT79 skrev 2010-05-21 07:49:13 följande:
    Hej alla!Varit lite tyst från mig.. livet ni vet. Allt rullar på i galen takt... det positiva är väl att mina tankar på ÄL och ÄL hit och dit skjutits lite åt sidan... det negativa... inget sex heller! F-n, det blir det inga ban på! Får försöka förföra ikväll!HEJ! till alla nya, gud vad trist att ni behöver joina oss i tråden, varmt välkomna dock! *kram!*Happiness, gud vad spännande!! Håller alla tummar och tår!Tejj, hur går det för dig? Blev det nått mer av den begynnande ÄL stegringen?Odd; hoppas det går som det ska denna gången och att du får med dig dina tjejer hem igen!!! Å ha några underbara slappedagar med hela familjen nu!
    Nääää... blidde ingen ÄL stegring.... men strecken är starkare än förut... så ändå konstigt.... Men har fått tid på KK om 1.5v.... ska dit på undersökning o prata me läkare om att jag inte fått tbx mensen efter mitt MF + att jag bara har haft 1 mens sen jag slutade med p-piller för ett år sen... vilket inte hör till det normala =/ så vi får se vad han/hon säger då.... EN liten lättand iaf =) men jag kämpar på, nyss köpt nya ÄL stickor (extrapris på dem) så nu har jag för en månad framöver... så testa testa testa är vad jag ska göra =) Hur går det för dig då???
  • Tejj
    Pancakes skrev 2010-05-28 13:18:42 följande:
    Hejsan!Ja, det är rätt lugnt här inne.. Alla verkar ha fullt upp med resor och skolavslutningar och sånt. Trist med mensen! Man får väl vara glad att den kommer regelbundet i alla fall om man ska trösta sig med nåt! Har en kompis som har lite problem med det där och hon kan gå ett halvår utan varken mens eller ägglossning!Ja, det var sista gången tjejer! Nästa månad blir det PLUS!! Vi kan väl ta ett glas vin ikväll och fira att vi inte måste vara nyktra ett år framåt riktigt än :)
    Ja jag vet hur DET känns.. jag är säkert oxå en sån.... som inte får mens/ÄL särskilt ofta... fortfarande inget tecken på nåt sånt iaf sen mitt MF för 10v sen =( ska träffa läkare nästa vecka, se vad dom gör o säger då.... suck....

Glädjs med er andra som det går bra för...
    Ni nya som kommit till tråden *styrkekramar*

Nu ska jag njuta av helgen!!!

kram på er alla
  • Tejj

GRATTIS ODD!!!!!!

Nån glädje i ditt elände iaf =) Lycka till me resten!!!

Natti natti

• Tejj

Jaha.... idag går jag in i vecka 10 utan vare sig ÄL eller mens sen mitt MF i mars.... På ons ska jag iväg o prata me läkare på KK... se vad de säger/gör.... är så trött på denna väntan... vill bara få igång kroppen så jag vet att allt är OK..... visste måste man väl kuna begära o få några tabletter som "kör igång"/"väcker upp" kroppen???? Eller se om jag har några ÄL blåsor på G på ett VUL???? Suck... gör vad som helst läkare... bara jag får igång min kropp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Sen morgonen efter det, åker jag o sambon en vecka till kreta... skönt... få vila upp sig lite, från allt... jobb, ÄL/mens o så.... hoppas bara läkarbesöket ger mig lugnande besked o inte nå annat som stör när jag ligger där på stranden..............

• Tejj
    Väntan på en liten skrev 2010-05-31 20:06:36 följande:
    Och fy fan 10 veckor, förstår verkligen din frustration, skulle bli galen på om jag skulle hamna i samma elände. Hoppas läkaren har nåt bra att säga imorgon och att du får en underbar vecka på Kreta.
    Galen ja... minst sagt... jag har mina ups and downs... o när jag väl är nere, så kan jag nog inte komma längre ner än vad jag är just då... bara gråter o gråter... fattar inte på ett sätt hur jag kan gå vidare, men gör det ändå.... o stackars sambon min... vad ska han säga? vad ska han göra? när jag inte ens själv vet vad som ska sägas lr göras... suck... eländiga kropp, eländiga väntan... det vet jag iaf att jag tycker... så de som har sin mens, men inte blir gravida... var glada för det... jag har inte ens mens o kan inte ens försöka bli gravid... jeje... får se vad läkaren säger som sagt....

Nu ska här packas kreta-kläder =)
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3