Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Har precis fått besked om två gravida grannar. Nu är det INGEN på gatan förutom vi som inte har barn. Usch, orkar inte ens träffa de här människorna just nu. Vill bara vara ifred och gräva ner mig.
Har precis fått besked om två gravida grannar. Nu är det INGEN på gatan förutom vi som inte har barn. Usch, orkar inte ens träffa de här människorna just nu. Vill bara vara ifred och gräva ner mig.
Neeeeej, vad ledsen jag blir! Muffe och Sugar, jag får tårar i ögonen för er skull nu!!!! Fan fan, varför ska detta hända! Ska du åka in Muffe?
Tack.
Jag känner mig rätt så liten och ynklig nu faktiskt. Känns bara enormt trist, man bygger ju upp såna förväntningar, när man ska berätta på jobbet, alla UL och KUB som är inbokade redan osv... Usch.
Känner mig dum som åker in till akuten också, de kommer väl snäsa åt mig även denna gång och undra vad jag gör där!
Mina tankar har varit mycket hos Muffe och Sugar! Usch, att ni ska få vara med om detta igen! Jag blir alldeles ledsen känner jag och det där med att två eller fler missfall är ovanligt verkar inte gälla i den här tråden.. Nu är det dags för lite postiva nyheter för oss.
Muffe, jag har en kompis som haft flera missfall och hon var tvungen att ha tre dokumenterade för att få utredas. Så hon fick åka in för att registreras i systemet på nåt sätt. Vill du inte åka in och göra VUL ändå för att veta säkert? Tänk om det bara skulle vara en blödning och så är du ledsen i onödan?
Sugar, stackars dig som inte kan njuta av NY fullt ut. Är du där ensam? På semester eller jobb? Om du måste vila, passa på att utnyttja stadens "möjligheter" som att beställa hem en massa god mat dygnet runt och hyr massa filmer på rummet och bara ta det lugnt tills du får åka hem igen.
Kram på er!
På mig blöder det också...fast på ett annat ställe.. Helt plötsligt när jag satt på jobbet nyss började det droppa blod från näsan. Helt utan anledning. Skumt, det har aldrig hänt mig förut. Stress och sömnbrist kanske..
Men tycker mer synd om er som har värre blödningar! Muffe, hoppas det antingen kommer igång ordentligt snart så att du blir av med det, eller att det slutar blöda så att det finns en chans att allt är ok!