Inlägg från: Pancakes |Visa alla inlägg
  • Pancakes

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

FruW skrev 2010-08-31 13:49:32 följande:
    Fortfarande inte fått utslag på äl-stickorna... oroar mig för att det kanske är en sån månad där det inte blir ngn äl.. Ngn som vet om en rejäl förkylning kan påverkar äl??
    Både min ÄL och mens har varit lite oregelbunden sen missfallet och det där med att man ska ha mens exakt två veckor efter ÄL har inte stämt heller. Den kommer nog! Du kan inte ha missat den så att den redan har varit?
  • Pancakes
    MCT79 skrev 2010-08-31 14:05:10 följande:
    Å nu blöder jag.... rosa flytningar...  fan.. å har gräsligt ont i ljumskarna.... bara skjut mig nån.
    Ååååh, stackare! Fy sjutton, vad är detta? Tänk på sugarrush ändå! Hon höll ju på så där i början också med svaga plus och blödningar. Och Muffe också hade ju rosa flytningar.
    Stor styrkekram!!!
  • Pancakes

MCT, hur mår du vännen? Någon förbättring/försämring?

• Pancakes

Åh kära MCT79, får tårar i ögonen nu :(

Hoppas såååå att det bara är en liten blödning. Jättemånga kramar till dig!

• Pancakes
    MCT79 skrev 2010-08-31 16:38:20 följande:
    Jagr ingde och pratade med dom på Danderyd som Sofy pratade om... fick prata med vårdguiden först och hon kopplade mig till sköterska direkt på akuten, det var inte alls nått snack utan hon tycker jag ska åka dit så de får undersöka mig. Inte för att de kan göra något om det är MF utan mer för att lugna mig som hon sa. Hon var jättebra att prata med..

Så så fort sambon kommer hem så åker vi.. gissar om 20 minuter sådär.
    Åh, vad skönt! Jag tyckte också de var bra där och schyssta när jag var där. Fick träffa en ung manlig läkare som var jättesnäll. Hade lite komplex att fläka ut mig för honom för blodet skvätte ner typ halva salen...men han var jättegullig och bra och tog sig tid att stötta och svara på frågor också.

Håller alla tummar för dig nu vännen! Hoppas du får ett svar så att du kan gå vidare! Jag vet att det är en jätteklen tröst men tänk så här: OM det skulle vara ett missfall, vilket jag innerligt hoppas att det inte är, så är det ju nästan samma timing som din vanliga mens så du kan ju låtsas att det var en vanlig månad och då har du ÄL om två veckor och joinar oss andra på BIM igen om en månad. Kram på dig!
  • Pancakes

MCT, vad skönt att höra ifrån dig! Åh, vad jobbigt att inte få klara besked. Skönt att de tog dig på allvar i alla fall och att du fick lämna prover och fick komma tillbaka snart? Hur känner du dig och hur mår din sambo efter det här?

• Pancakes
    MCT79 skrev 2010-09-01 08:53:17 följande:
    Min sambo har varit rätt cool... han blir mer rädd.. är rädd att något ska hända mig.. när vi satt och väntade igår så var han tvungen att springa och lägga i mer pengar... såklart ropade de in mig då.. han sa när han satt utanför och väntade att då blev han jätteledsen...

Jag då... ledsen såklart... men nu VET jag att det är ett mf... jag har ordentligt ont och nu blöder jag mer, en del klumpar... så... nya tag... nångång. Just nu hoppas jag bara att det här är över på några dagar så jag inte behöver gå 2½ månad som förra gången...
    Åh, stackare! Men antagligen går det fort denna gång och så har du ÄL snart igen och kan försöka. Tänk på det Mimmi skrev om att det är ganska ovanligt med två missfall men extremt ovanligt med tre. Nästa gång funkar det!

Jag tror inte du kommer blöda så länge. Det kan ju inte vara så mycket klumpar och sånt som ska ut i ett sånt tidigt stadium. Kram på dig! Tänker på dig!
  • Pancakes
    Myra skrev 2010-08-31 15:53:09 följande:
    Ohh Mexico, vad härligt. Ni kommer att få en härlig resa med en mage på dig..;)
    Bara du äter väl lagad och inget rått. Helt rätt inställning.
    har jag otur så är det gaser i magen bara..;)
    Får hoppas det :) Längtar verkligen efter att dyka så skulle jag inte vara gravid så kommer jag inte vara jätteledsen heller. Och spriten ingår också så det vill man ju inte missa. Försöker intala mig allt detta men helst av allt skulle jag vilja sitta på båten och titta på när sambon dyker med en alkoholfri drink i handen såklart. Hur som helst så är det skönt att ha en resa att se fram emot som tar bort fokus från detta med barnskapande.
  • Pancakes

Ja, ta Citodon om du har jätteont. Fick du inga på Danderyd? Det var det enda som hjälpte när jag hade så där onte förut.

• Pancakes
    Muffe80 skrev 2010-09-01 15:31:23 följande:
    Prova bidrottninggele, jag blev gravid båda gångerna
    Vad är det  för nåt och var köper man det?
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3