MCT79 skrev 2010-08-31 16:38:20 följande:
Jagr ingde och pratade med dom på Danderyd som Sofy pratade om... fick prata med vårdguiden först och hon kopplade mig till sköterska direkt på akuten, det var inte alls nått snack utan hon tycker jag ska åka dit så de får undersöka mig. Inte för att de kan göra något om det är MF utan mer för att lugna mig som hon sa. Hon var jättebra att prata med..
Så så fort sambon kommer hem så åker vi.. gissar om 20 minuter sådär.
Åh, vad skönt! Jag tyckte också de var bra där och schyssta när jag var där. Fick träffa en ung manlig läkare som var jättesnäll. Hade lite komplex att fläka ut mig för honom för blodet skvätte ner typ halva salen...men han var jättegullig och bra och tog sig tid att stötta och svara på frågor också.
Håller alla tummar för dig nu vännen! Hoppas du får ett svar så att du kan gå vidare! Jag vet att det är en jätteklen tröst men tänk så här: OM det skulle vara ett missfall, vilket jag innerligt hoppas att det inte är, så är det ju nästan samma timing som din vanliga mens så du kan ju låtsas att det var en vanlig månad och då har du ÄL om två veckor och joinar oss andra på BIM igen om en månad. Kram på dig!