Inlägg från: Pancakes |Visa alla inlägg
  • Pancakes

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Så där, nu ansluter jag mig till nya tråden!

• Pancakes

Och här kommer senaste BIM-listan:

{#lang_emotions_flower}MAJ{#lang_emotions_flower}

12 maj - Mallanis (3-4 försöket efter MA nov 09
     13 maj - fröken SJ ( 2:a seriösa  försöket efter Mf Jan-10)
     18 maj - Sommaren2005 (1:a försöket efter mf april -10)
    20 maj - Kolbodatjej (4:e försöket efter MF nyårsafton-09)
    25 maj -puttekulan(6:e försöket efter MF dec-09)
    27-28 maj- LittleJunia (2:a försöket efter MA mars-10 och MF nov-09)
    29 maj - odd (första försöket efter 4de mf på raken maj-10)

{#lang_emotions_flower}JUNI{#lang_emotions_flower}
    2-3 juni Pancakes (MA början på april-2010)
    4 juni MCT79 (2:a försöket efter X jan-10)

{#lang_emotions_heart}Vi som väntar på mens eller ny ägglossning:{#lang_emotions_heart}

Tejj
    Pixan (efter 2 mf på 2 mån, suck! )
    maria204
    Mimmi80

Hur går det för er tjejer som vi inte hört något ifrån???
    Frikadellen
    Bechi
    Linda840406 
    Tess JH

{#lang_emotions_gravid}Gravida {#lang_emotions_gravid}
    Vi som plussat (namn+BF):
    Malten, BF 26/8 -2010
    MCH, BF 8/9 -2010
    LINO, BF 18/9 -2010
    Mabaja, BF 27/9 -1010
    MB73 BF 30/9 -2010
    Gosemysan, BF 4/10 -2010
    Nataliesliv 20/11 -2010
    Mikaela 1/12 -2010
    2 barns mamma84, BF 14/12 -2010
    Anna TheSunshine BF 29/12 -2010
    kajsalisa BF 2/1 -2011
    PåvägMotSyskon BF 5-6/1 -2011
    rontgensyrran BF 6/1 -2011
    Smålands jänta BF 7/1 -2011
    Bev BF 10/1 -2011
    misslouie BF 17/1-2011
  • Pancakes
    Happiness skrev 2010-05-19 15:02:02 följande:
    Hello my ladies!!!!!Snyggt jobbat BEV med fortsatt tråd. Perfekt!!!!!Alla samlade!?!?!?! Vi fortsätter våra försök att bli gravida. Trägen den som ger sig. För eller senare kommer vi alla att plussa härinne. One way or the other På fredag har jag äggplock...Läskigt!!! Hoppas inte det gör ont. Ikväll tar jag sista sprutan och det är ägglossningsprutan. Nu hoppas jag alla äggsläpper och att det är många.Hoppas ni mår bra i den härliga vårvärmen!!!!!
    Häftigt med äggplockning! Är det då man väljer ut det ägg som har allra bäst kvalitet och passar ihop med den bästa spermien?

Vad duktig du har varit med alla sprutor!

Ja, visst är det skönt med värmen! Trist bara att sitta inne på ett kontor :(
    Får glädjas åt att det är ÄL-vecka och man kanske kan få sig en svängom ikväll!
  • Pancakes
    rontgensyrran skrev 2010-05-19 15:46:48 följande:
    Så nu har även jag hittat hit, mig bli ni inte av med så lätt ;PSå vem av er söta flickor ska inviga den nya tråden genom att vara den första som plussar?! Nån av er får ställa upp ;P
    Sorry, det lär inte bli jag i alla fall.. Två veckor till BIM.. Men jag ska göra mitt bästa nu i veckan. Tyvärr jobbar maken en massa och vi har mycket planerat och kommer hem sent på kvällarna. Lusten är inte på topp tyvärr..
  • Pancakes
    MCT79 skrev 2010-05-21 07:49:13 följande:
    Hej alla!Varit lite tyst från mig.. livet ni vet. Allt rullar på i galen takt... det positiva är väl att mina tankar på ÄL och ÄL hit och dit skjutits lite åt sidan... det negativa... inget sex heller! F-n, det blir det inga ban på! Får försöka förföra ikväll!
    Samma här! Vi har ju ÄL och BIM precis samtidigt du och jag så jag har tänkt på dig! Ingen jättesexig vecka för mig heller. Vi jobbar som galningar just nu och har massa planerat så det hinns knappt med.  ÄL borde varit igår eller idag. Det blev lite rutinsex igår trots att jag var supertrött, vad gör man inte :)

Ikväll ska vi ut så antagligen blir vi väl lite fyllekåta när vi kommer hem. Hehe, kul sätt att göra barn på, stackars unge i såna fall..

Happiness, hur har det gått för dig idag?

Grattis Sommaren2005, vilket flyt att bara plussa så där direkt!

Röntensyrran, en flytning är ingen fara. Det finns massor av trådar här med gravida tjejer som klagar över mycket flytning så det är nog bara ett gott tecken :)

Kajsalisa, hur mår du då?
  • Pancakes

Sommaren2005, hann du testa negativt innan du plussade så att du är säker på att det inte är "rester" kvar sen missfallet som ger utslag? Usch, vilken tråkmåns jag är som frågar detta men tänkte ändå det var bäst att kolla...

• Pancakes

Godmorgon på er! Hur mår ni idag? Hoppas ni haft en bra helg!

Kul med massa nya plus, stort grattis till er!!!! Och Maria204, vilken fantastisk historia!

Röntensyrran, lycka till imorn! Förstår att det är sjukt nervöst, det hade jag också tyckt! Jag tänker till och med att nästa gång så tänker jag ta ledigt hela VUL-dagen för säkerhets skull. Men det kommer gå kanonbra för dig! Du har ju haft en massa symtom och sånt ju! Det hade inte jag alls när jag hade mitt MA!

• Pancakes

Happiness, hur går det för dig?

• Pancakes

Välkommen smålandsjäntan..trots så tråkiga omständigheter. Du måste haft ditt MA precis nyligen då? Stackare!

• Pancakes
    Smålands jänta i storstaden skrev 2010-05-24 10:20:18 följande:
    Jag lämnar plats åt någon annan så gravidlistan. Blir ingen bebis för oss denna gången heller. Skulle vara 7+1 igår men fostret mätte v 5 så nu sitter jag här med ett MA denna gången. Ska tillbaka på fredag och har inget hänt så ber jag om skrapning...........
    Usch så tråkigt!!! Lider med dig och minns hur fruktansvärt jobbigt det var!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3