Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Har ni andra haft mycket kortare mens efter MF? Min började i förrgår och är redan på väg att ta slut. Jätteskönt! Och så är cykeln 28 dagar istället för 30 som innan. Konstigt, varför blir det så?
Har ni andra haft mycket kortare mens efter MF? Min började i förrgår och är redan på väg att ta slut. Jätteskönt! Och så är cykeln 28 dagar istället för 30 som innan. Konstigt, varför blir det så?
Hejsan brudar!
Har varit borta ett par dagar, firat bröllopsdag och sånt. Här har det hänt en del.. Wow, happiness vad glad jag blir för din skull! Såg att både du och Odd hamnat på den "fina" listan nu! Heja heja! Kul för er båda!
Jag suger också åt mig av gravidbacillerna! Precis som för MCT79 är mensen slut för den här gången så nu blir det nya tag! Dock inga jätteförhoppningar just den här månaden, ÄL ligger riktigt dumt till för mig tyvärr. Begravning, jobbresa och annat tråkigt krockar med det. Men men, det får bli som det blir!
Åh, vad jag hoppas att allt ser bra ut när du går på ditt VUl, Happiness! Så där sa min BM också om alla strecken. Det behöver inte bli starkare osv. Du ÄR gravid, så är det bara! Känner på mig att det kommer gå bra för dig!
Kram!
Här har du BIM-listan Kajsalisa!
Vi är inte många kvar och det dröjer innan det blir BIM-dags igen. Hoppas att de som står på listan och väntar på ny mens och ÄL snart joinar oss! Eller ansluter sig direkt till gravid-listan!
Ganska dött just nu på min front. Inte mycket att rapportera om. ÄL nästa vecka!
Hej alla!
Här kan jag tänka mej att hänga en stund .
Fick missfall förra månaden haft en mens nu och hoppas på ett plus.
i juli . har börjat äta rosenrot sedan MF... Och haft äl men tyvärr inget resultat än.
Kajsalisa, hade inte du VUL den här veckan förresten?