Inlägg från: Dag och natt |Visa alla inlägg
  • Dag och natt

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

*************God jul till er alla!!**************

Fick tag på tester i går kväll, så jag bjuder på en bild från i morse. Visst är det inte bara jag som ser det lodräta strecket? Läkaren sa att jag skulle maila om jag blev gravid, skulle ni ha väntat tills det blir starkare eller? 

En underbar julklapp om den bara vill utvecklas rätt nu! Kram!

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • Dag och natt

Det var svårare att se rakt uppifrån, jag tyckte det var lättare från sidan att få med strecket. 

Hoppas verkligen att det blir starkare inom några dagar. Måste köpa fler tester.
  • Dag och natt

I natt tog jag ett till test - mycket starkare nu! 

Men jag bara väntar på nästa missfall/x. Usch vad tråkigt att man inte vågar glädjas fullt ut över denna fina julklapp. Bara oro och en känsla av att inte riktigt kunna ta det till sig. Rynkar på näsan
  • Dag och natt

Mimmi svårt att säga, har bara haft en riktig mens efter x:et och som det varit förut har jag haft ganska kort lutealfas, mellan 9-12 dagar. Nio dagar var igår.
    Har precis fått mail från läkaren om att han är ledig idag men att han skriver recept i morgon så jag kan hämta ut i morgon em! Visst tar du proggar nu? Eller gjorde? Hur länge tar man dom?

• Dag och natt

Jag håller med SoMa Håller mig till onsdag och tar nästa analoga test då och hoppas på att det kanske syns skillnad då med! 

• Dag och natt

Härligt meh84! Tro det eller ej, du är på väg att få en liten bebis!! Och tack för att du delar med dig, det ger en hopp om att det en dag ska fungera för oss andra också. 
    Kram!

Tabbs, ja verkligen givmild tomten! Jag klagar inte
    Men jag tror tomten är på lite lurhumör också så jag hoppas på att du får ett fett plus här i dagarna.  

• Dag och natt

Fina Fl-vänner! Gott Nytt År till er och hoppas att det här blir ett riktigt kanonår som kommer med plus som haglar in och stannar kvar hos oss!! {#emotions_dlg.flower}HjärtaPlusNalleBabyPlusGravidSkål

• Dag och natt

Jag ser också Together!! Grattis till nyårsplusset!!

• Dag och natt

Håller med dig Tabbs, när man tittar tillbaka så där så blir man sjukt less. Samma med många av mina vänner, de var gravida samtidigt och har fått sina barn och väntar nu på andra barnet eller liknande. I maj/juni har det gått två år för oss också. Jag blir inte förvånad om det här inte blir något heller nu, känner mig inte särskilt gravid alls faktiskt, precis som med X:et i höstas. Folk skriver om att de är illamående redan så här tidigt, men jag är inte det trots att jag led av hyperemesis med Wilma, så så länge jag inte är illamående känns det faktiskt inte som att jag är gravid.

Jag hoppas vi kan få över er till plustråden snart! När har du BIM tabbs? 

• Dag och natt

Nej vad säger du Together! Beklagar så himla mycket, det är så fruktansvärt orättvist att bra människor ska drabbas av så många missfall om och om igen.  
    Hoppas att din kropp återhämtar sig snabbt, stor kram! Hjärta 

Och kram till mimmi också! Har det kommit igång för dig? 

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3