Inlägg från: Dag och natt |Visa alla inlägg
  • Dag och natt

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Happiness: Tack fina!! Hoppas allt är bra med dig och lilla familjen!

Rosen 1: Hoppas att den fina slemhinnan betyder att du är gravid  

Sofy: Tack söta!! En 31 maj/1juni-bebis verkar det första preliminära resultatet peka på.

pixan: Tack! Hehe jag har svårt att föreställa mig att det är flera utan jag hoppas att den som finns där vill stanna så mycket att den försäkrar mamma sin om att det är så genom att ge mig starka tester....! Hoppas att du också får plus på lördag!

LisaVäntar: Kram på dig! Ta den tiden du behöver härifrån, det är ganska skönt att komma härifrån ett tag så det gör du rätt i! {#emotions_dlg.flower} 

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • Dag och natt

Rosen1: Jag hade också sånt kemiskt mf i maj i år, mycket svaga men ändå flera synliga plus, och sen kom mensen ungefär när den skulle komma. Tack förresten! Apropå cellförändringar har jag också haft såna, lätta, som jag tog bort för några år sedan. Jag blev nedsövd när de gjorde koniseringen, men det gick jättebra och visst är man nervös för operationer men det var en väldigt enkel sådan. Man märker ju inget. Nu har jag faktiskt inte kollat upp mig på några år, fick tid förra året när jag var gravid och nu har den kallelsen löpt ut utan att jag haft lust eller tid att gå. Men men jag hoppas att det inte har blivit några nya förändringar under den tiden. 
    Men vilket fall som helst, det kommer gå jättebra med koniseringen, du behöver inte vara orolig!! {#emotions_dlg.flower} 

• Dag och natt

Har lagt upp en ny testbild under mitt bildgalleri från i morse för de som gillar tester.
    Ingen större skillnad från igår eftermiddag men jag köpte ju så många CB-tester i helgen så jag har tre vanliga och ett digitalt kvar...  

• Dag och natt

Hej tjejer!
    Oj jag har aldrig lagt upp bilder i mitt eget galleri så jag fattade inte att det inte syntes för någon. Nu lyckades jag bocka för på testerna att de skulle synas för inloggade medlemmar så jag hoppas att det funkar bättre nu?!

Tack Sugarrush!! Det känns bra men jag vågar inte ropa hej, du vet.... Det kanske känns bättre när jag kontaktat BM.... Hoppas du och bebben mår bra!! Du kan ju inte ha långt kvar nu?! {#emotions_dlg.flower} 

mimmi: Vad konstigt att du får spottings så tidigt, jag har ingen aning om varför det är så för dig. Hoppas att de hör av sig snart till dig! 

• Dag och natt

Men vad tusan gör jag för fel? Jag ska kolla upp det där sen.

• Dag och natt

Försöker ändra rättigheterna för bilderna, ändrar till "alla" och sparar ändringarna. Går sen tillbaka igen och kollar så att det står "alla" men då har det hoppat tillbaka till "endast jag" får se bilderna. Verkar ju vara nån bugg eller nåt som jag får ta med FL. Eller så är det nåt annat jag inte fattar vilket kanske inte är helt otänkbart heller.

• Dag och natt

Nuuu hittade jag en bock jag kunde kryssa för under kontoinställningar så nu hoppas jag att bilderna kan synas!

• Dag och natt

Men stort GRATTIS Rosen, vad kul!!
    Hade du haft ett mf innan denna graviditet?
    Jag håller tummarna för att allt ska gå bra den här gången! {#emotions_dlg.flower}

• Dag och natt
    Lofot skrev 2011-09-22 20:15:27 följande:
    Har haft två tidiga missfall och en kemisk graviditet. Tack så jättemycket! :D
    Men nu jäklar ska det gå! Gravid
  • Dag och natt
    JoWiAn skrev 2011-09-22 20:40:07 följande:
    Imorgon får vi förhoppningsvis se ett hjärta. VUL kl 9.20! Hoppas hoppas. Men man har svårt att hoppas för mkt.
    Hoppas ni får se det! Hur långt gången är du då?
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3