Inlägg från: Dag och natt |Visa alla inlägg
  • Dag och natt

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Lofot skrev 2011-08-30 18:10:23 följande:
    Upp och ner går lilla humöret.  Från att vilja ligga i och hålla på som kanin ena månaden så har jag verkligen ingen lust andra... Ibland känns det inte ens värt att försöka när man bara blir besviken. Men nånstans där inne så gör man det likt förbannat. Jag står där med ett ältest i handen vareviga morgon, även fast jag om kvällarna nästan dissar maken när det kommer till myset... 

Är trött på det här nu.   
    Samma här... Förutom att jag inte kör med äl-tester... Jag har en riktig riktig deppdag sen igår. När tårarna väl kommer så kommer de i floder, så jag har varit hemma idag. Jag trodde jag var redo för FL igen men jag märker att jag inte är det... Vill så gärna vara här och följa er alla men jag mår inte bra av det. Ska ta kontakt med min kurator igen för det känns som min kropp håller på att gå i tusen bitar. 
    Stor kram till er alla och jag hoppas att vi alla når våra drömmar en dag! <3

(Ps, du kommer säkert se ljuvlig ut i din klänning mimmi!! {#emotions_dlg.flower})
    ♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • Dag och natt
    MCT79 skrev 2011-08-31 20:20:30 följande:
    Tusen tusen kramar till dig Havsklippan... ge kropp och själ den tid den behöver... jag hoppas såå ni får ett nytt frö snart...  Hjärta
    Tack sötis det hoppas vi med Hjärta
  • Dag och natt

Tack fina mimmi  
    Ja jag hoppades verkligen att jag var redo men jag blir stressad även fast jag försöker att inte bli påverkad. Jag kommer gärna tillbaka, när jag läkt lite mer - och då hoppas jag att ni har flyttat över i andra tråden! {#emotions_dlg.flower} 

• Dag och natt
    LisaVäntar skrev 2011-08-31 20:37:19 följande:
    Massa kramar till havsklippan!!! Gör bara det du mår bra av, alla förstår... Vi tänker på dig även om du inte hänger här..
    Massa kramar tillbaka, ni är så fina hela bunten! 
  • Dag och natt

Hej tjejer!

Gissa vad?

Nu hoppas jag bara att den vill hålla sig kvar... Idag är det nio dagar sen ägglossning, men testet är från dag 8. 
    {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower} 

Men vågar knappt ens hoppas på att den ska hålla sig kvar. Känns som att jag har några dagar jag får vara gravid nu, men sen är det kört. Så svårt att försöka vara positiv och tro på att det ska gå. Rynkar på näsan 
  • Dag och natt

Hihi tror du det MCT? Nu blev jag jätteglad när du sa så där!
    Måste kika på dina bilder och jämföra!

• Dag och natt

JoWian haha tre stycken! Ja det ska väl vara för att det är tredje gången gillt då
    Nä jag tror bara att det är en... fast då kanske jag lurar mig själv, jag vet inte.
    Tack SoMa och mimmi! Jag försöker smälta det här. 

• Dag och natt

Strecket ser lite starkare ut än MCT:s bim-3. Jag har svårt att säga när BIM är men ungefär på tis/ons/tors.

Men nu måste jag ta tag i livet här, ha en bra söndag allihopa! Kram!

• Dag och natt

Haha nu börjar sambon bli nervös när ni skriver att det kanske är flera barn där som gömmer sig
    Speciellt efter att jag precis tog det här CB-testet på eftermiddagsurin - fortfarande BIM i mitten av veckan - och teststrecket är till och med är starkare än det vågräta!

Jag fattar fortfarande inte... ska sluta spamma tråden med bilder nu.
  • Dag och natt

Gulle er Hjärta Har inga fler bilder nu men jag återkommer Skrattande

Visst är det typiskt att jag blev erbjuden ett riktigt bra jobb i tors och jag sa att jag skulle fundera över helgen, eftersom det är provanställning i 6 mån först och jag får gå ner i lön med 3000 kr - men meriten av att jobba där är superbra för min framtida karriär. Jag tänkte verkligen säga ja, speciellt om jag skulle lyckats med att få tjänstledigt från mitt nuvarande jobb, men nu har jag tänkt hela dan och kommit på att det är inte rätt tid att börja där om nu pyret i magen håller i sig hårt, och jag börjar må så dåligt som jag gjorde förra gången. Det GÅR inte att ta det jobbet då, jag kommer inte kunna vara högpresterande som gravid och det är vad de förväntar sig av mig - och också vad jag förväntar mig av mig själv. Nåja, chansen kommer nog igen om jag vill det om ett par år.  

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3