Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Är trött på det här nu.
Stor kram till er alla och jag hoppas att vi alla når våra drömmar en dag! <3
(Ps, du kommer säkert se ljuvlig ut i din klänning mimmi!! )
Tack fina mimmi
Ja jag hoppades verkligen att jag var redo men jag blir stressad även fast jag försöker att inte bli påverkad. Jag kommer gärna tillbaka, när jag läkt lite mer - och då hoppas jag att ni har flyttat över i andra tråden!
Hej tjejer!
Gissa vad?
Hihi tror du det MCT? Nu blev jag jätteglad när du sa så där!
Måste kika på dina bilder och jämföra!
JoWian haha tre stycken! Ja det ska väl vara för att det är tredje gången gillt då
Nä jag tror bara att det är en... fast då kanske jag lurar mig själv, jag vet inte.
Tack SoMa och mimmi! Jag försöker smälta det här.
Strecket ser lite starkare ut än MCT:s bim-3. Jag har svårt att säga när BIM är men ungefär på tis/ons/tors.
Men nu måste jag ta tag i livet här, ha en bra söndag allihopa! Kram!
Haha nu börjar sambon bli nervös när ni skriver att det kanske är flera barn där som gömmer sig
Speciellt efter att jag precis tog det här CB-testet på eftermiddagsurin - fortfarande BIM i mitten av veckan - och teststrecket är till och med är starkare än det vågräta!
Gulle er Har inga fler bilder nu men jag återkommer
Visst är det typiskt att jag blev erbjuden ett riktigt bra jobb i tors och jag sa att jag skulle fundera över helgen, eftersom det är provanställning i 6 mån först och jag får gå ner i lön med 3000 kr - men meriten av att jobba där är superbra för min framtida karriär. Jag tänkte verkligen säga ja, speciellt om jag skulle lyckats med att få tjänstledigt från mitt nuvarande jobb, men nu har jag tänkt hela dan och kommit på att det är inte rätt tid att börja där om nu pyret i magen håller i sig hårt, och jag börjar må så dåligt som jag gjorde förra gången. Det GÅR inte att ta det jobbet då, jag kommer inte kunna vara högpresterande som gravid och det är vad de förväntar sig av mig - och också vad jag förväntar mig av mig själv. Nåja, chansen kommer nog igen om jag vill det om ett par år.