Inlägg från: Dag och natt |Visa alla inlägg
  • Dag och natt

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

MCT79 skrev 2011-06-22 22:08:01 följande:
    Ja det gjorde det... det var inte ett samtal jag ville ta inför alla som fanns på plats.. så jag stod på Valhallavägen i rusningstrafik! Hahahah! Bra ljud i mobilen så det funkade! =)
    Haha nä det är inte så enkelt att prata rakt upp och ned med en massa människor runtomkring en. Hur kommer du att göra med att berätta på jobbet den här graviditeten, kommer du att göra det snart eller vill du vänta?
    ♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • Dag och natt

Hoppas pergon gör vad den ska! Jag kanske också borde prova nåt sånt om det inte tar sig nu heller. Godnatt på dig!! Kram  

• Dag och natt
    Trevlig midsommarhelg önskas er alla! Hoppas ni får sol och värme! {#emotions_dlg.flower}Solig{#emotions_dlg.flower}
    Och hoppas att alla svaga plus blir starkare i helgen...
  • Dag och natt
    MCT79 skrev 2011-06-24 06:49:29 följande:
    Godmorgon tjejer... Måste kolla med er.. Bim+5 idag. Tog ett digitalt test nyss... 3+ veckor sedan befruktning... Borde inte kunna få det än på några dar...

Leaeva tog du någonsin ett digitalt test? Jag ser åttlingar framför mig....
    Håhåhå! Gud vad roligt, kära MCT, tänk dig om du har flera småttingar i magen, helt otroligt! {#emotions_dlg.flower}
  • Dag och natt

Det är klart att du inte ska ge upp redan nu Rosen. Jag har hört talas om kemiskt missfall, jag misstänker starkt att det var det jag fick förra månaden. Min mens kom två dar efter beräknad dag.

Ego: Har ganska ont runt äggstockarna idag. Gör ont nästan hela tiden. Är på ÄL+5. Önskar så att man kunde se nåt redan nu....! För hoppas börjar jag ju göra när det gör så här pass ont....

• Dag och natt

Spännande Flickanfin, har du några symtom då?

• Dag och natt

Grattis JoWian!! {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower} Vilken fin midsommarpresent! 

• Dag och natt

MCT, men gumman är det mycket du blöder? Förstår att du blir orolig! Du vet bäst själv vid det här laget, men åk in om du är orolig. Kram!

• Dag och natt

Fiiiint test MCT Solig Med alla de där hormonerna borde det verkligen räcka och bli över för oss alla i tråden! 

LisaVäntar skrev 2011-06-26 10:28:02 följande:

Här kom tant-jävla-röd på midsommaraftons morgon (extra tack för det!) och jag fick inte ens en chans att visa att jag kunde hålla mig till BIM med att kolla.. Min mens har betett sig vansinnigt skumt sen Viggo, cykel som varierar mellan 26 och 45 dagar.. Det försvårar barngörandet ganska mycket :(

Suck vilken partypooper!! Ja det är ju hopplöst när cykeln inte ens är normal, man vet ju inte alls när ÄL är då. Min har blivit bättre, från 36-33-26-27-30 dagar tror jag att den har varit i år. Men som den här månaden så verkar jag ha haft ÄL på dag 19, förra månaden på dag 14. Jaha! Och varför kunde den inte fortsätta vara så fin med dagarna den här gången då? Man undrar ju. 

Oj nu ska vi sätta igång med middan här, see you sweeties!! 
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3