• SoMa72

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Jag är här....

Det där med att det smakar illa brukar vara ett gott tecken, håller tummarna, Sugar.
    Undrar om jag ska ta o testa om nån dag iaf, kommer inte kunna hålla mig till nästa måndag, det bara vet jag Tungan ute

• SoMa72
    sugarrush skrev 2011-01-10 14:57:45 följande:
    Jaaa vi kan testa ihop imorrn SoMa!
    Alltid trevligt med lite sällskap!
    Det gör vi, gumman!! Fast då är ju jag på bim-6, men vad 17, har så många test ändå Flört S
  • SoMa72

Håhå, är med i fler trådar (förstås) och där är det 2 st som plussat på BIM-9?!?! Snacka om höghormonare.... Det kan man ju glömma för egen del, men å andra sidan är det då inte omöjligt att plussa så tidigt.  

• SoMa72

Ja, inte vet jag, lite märkligt verkar det ju Obestämd Men två på raken hade plussat på bim-09, får anta att de räknat fel nånstans... Jättekul för dem, men tufft för oss stackare som inte plussar alls eller på bim+ vad det nu kan vara.

• SoMa72
    Pancakes skrev 2011-01-10 15:37:57 följande:
    Åh, vad jag håller tummarna för er som testar nu! Ni förtjänar såååå ett plus nu! Hoppas av hela mitt hjärta!
    Tack gullegumman! Hjärta Hur är det med dig och hur mår du?
  • SoMa72
    Pancakes skrev 2011-01-10 15:53:54 följande:
    Vad gullig du är som frågar! Jag mår alldeles utmärkt faktiskt. Inga kramper eller besvär alls än så länge, peppar peppar. Har varit på RUL nu och tiden går vansinnigt fort. Snart är ni också där, det vet jag!!! Men tiden går segt fram tills plusset, usch vad jag minns det.. Skönt att så många verkar ha blivit tagna på allvar av läkare och får lite hjälp på traven. Måste bara berätta om en kompis till mig som haft fem missfall på raken och nästan tappat hoppet. Men så fick hon komma till en jättebra läkare och fick trombyl och vagitorier och lite annat och vid nästa plus stannande den kvar. Hon är i vecka 23 nu :)

Hur mår du själv?
    Åhh, RUL.   Härligt att du mår så bra också!
    Det låter hoppfullt! Men jag hoppas verkligen jag slipper få fler missfall nu. Dock skönt att veta att det finns hjälp att få.

Jag mår väl ganska bra, har samma gamla symptom som vanligt, förmodligen mens (kan absolut inte skilja dem åt), tror jag ska testa snart ändå, även om jag känner på mig att det inte kommer synas nåt plus så här tidigt.
  • SoMa72

Skruttis: jag kommer med största sannolikhet ändå inte få plus imorgon eftersom det är bim-6, men om jag vore du o hade massor av test, så skulle jag testa ändå, hoppet finns så länge inte indianerna börjar steppa loss oj, vilken förskönande omskrivning det blev... :-P

• SoMa72
    skruttnorpan skrev 2011-01-11 07:12:22 följande:
    Haha, gillar dina indianer- SoMa!Tungan ute

Men hörrni, jag blir tokig! Hjälp mig med er erfarenhet nu, snälla!

Testade i morse...trodde att det var kört och skulle precis kasta stickan...när jag ser "någonting" brevid kontrollsträcket. Vi pratar om att det efter närmare fem min kommer fram som en skugga till ett sträck på stickan, mer så att jag förstår vart sträcket skulle vara om kom fram...förstår ni vad jag menar? När jag jämförde med en annan gammal teststicka var morgonens sticka lite mer blåaktigt i tonen.
    Vad tror ni- fel på testet eller starten till en dröm som går i uppfyllelse? Tänker dels på att det visade sig så sent (men innom testtid), att det var så übersvagt samt den blåaktiga tonen på testet...

Tror ni sambon slängde ur sig ett snyggt: vavareja'saaa när jag bad om hans åsikt om streckskuggan. Han såg det ju också, men undrade om det inte var så att detr alltid finns ett streck under som syns igenom lite- SÅ SVAGT VAR DET! Men, som sagt...jämfört med ett gammalt test var det en skillnad...

Måste HCG vara som högst på morgonen?? Jag känner ju av mina (förhoppningsvis inte inbillade) symtom mest på kvällen...
    Så där blev mina test sist också, när de var POSITIVA, låter mkt lovande!

Samma här känner oxå mest på kvällen, fast jag har kanske inbillat illamåend nu? Har åtminstone molvärk och tycker inte man borde känna så här varje dag över en vecka innan BIM. Mitt test var iaf tokvitt, men jag hade ju inte räknat med nåt plus heller, är nog alldels för tidigt.
  • SoMa72
    skruttnorpan skrev 2011-01-11 08:42:50 följande:

Åååhh, håller tummen för dig! Har du redan testat eller är du på gång??

Kan säga att jag var lite för fundersam för att orka vänta, gjorde ett test till + att jag tog ett ÄL-test också. Fullt utslag på ÄL-stickan och ett supersvagt men helt synbart streck på gravtestet!! Skrattande Blir till att skaffa ett CB och testa om ett par dagar för att vara på den säkra sidan...men...det kanske faktiskt är något!! 

Wiiii, vad spännande!! Nu är det dags för dig! Skrattande {#emotions_dlg.flower}
  • SoMa72
    sugarrush skrev 2011-01-11 09:11:57 följande:

Grattis än en gång Skruttis! Så glad för din skull!

Jo, Jag testade också imorse (BIM-5), och fick det här resultatet:

Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, grattis gumman!!!!! Skrattande{#emotions_dlg.flower}Hjärta
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3