skruttnorpan skrev 2011-01-11 07:12:22 följande:
Haha, gillar dina indianer- SoMa!
Men hörrni, jag blir tokig! Hjälp mig med er erfarenhet nu, snälla!
Testade i morse...trodde att det var kört och skulle precis kasta stickan...när jag ser "någonting" brevid kontrollsträcket. Vi pratar om att det efter närmare fem min kommer fram som en skugga till ett sträck på stickan, mer så att jag förstår vart sträcket skulle vara om kom fram...förstår ni vad jag menar? När jag jämförde med en annan gammal teststicka var morgonens sticka lite mer blåaktigt i tonen.
Vad tror ni- fel på testet eller starten till en dröm som går i uppfyllelse? Tänker dels på att det visade sig så sent (men innom testtid), att det var så übersvagt samt den blåaktiga tonen på testet...
Tror ni sambon slängde ur sig ett snyggt: vavareja'saaa när jag bad om hans åsikt om streckskuggan. Han såg det ju också, men undrade om det inte var så att detr alltid finns ett streck under som syns igenom lite- SÅ SVAGT VAR DET! Men, som sagt...jämfört med ett gammalt test var det en skillnad...
Måste HCG vara som högst på morgonen?? Jag känner ju av mina (förhoppningsvis inte inbillade) symtom mest på kvällen...
Så där blev mina test sist också, när de var POSITIVA, låter mkt lovande!
Samma här känner oxå mest på kvällen, fast jag har kanske inbillat illamåend nu? Har åtminstone molvärk och tycker inte man borde känna så här varje dag över en vecka innan BIM. Mitt test var iaf tokvitt, men jag hade ju inte räknat med nåt plus heller, är nog alldels för tidigt.